بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

آشپزی مردانه : مرغ بریان شب پنجشنبه !

مرغ بریان شب پنجشنبه متفاوته ! یه چیزِ دیگس ، مراسم داره ، برنامه داره و بسیار دل آب کنه !

یه مرغ پاک شده را با پوست میشوریم و وقتی تمیز شد روشو پودر فلفل ، زعفران میمالیم ، توشو با پیاز و فلفل سبز پر میکنیم و داخل جوجه گردان سفت میکنیم ، با دمای 300 میذاریم 2 ساعت بچرخه ، بعد میگیم 5 شنبه عزیزم  اینم به افتخارِ شما !

موقع آشپزی الان دارم اینو گوش میدم ساعت 7:17 شب پنجشنبه

الان دارم اینو گوش میدم ساعت 7:24 شب پنجشنبه عزیزم

وقتی میبینیمت چرا زبونم میگیره ، چرا گلها تو دستم خشک میشه ...

الان اینو گوش میکنم


فیلم  نهایی


https://s16.picofile.com/file/8419481450/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B2%DB%B3%DB%B0_%DB%B1%DB%B7%DB%B4%DB%B5%DB%B4%DB%B8.jpg


زعفرون و فلفل سیاه روی مرغ


https://s16.picofile.com/file/8419481692/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B2%DB%B3%DB%B0_%DB%B1%DB%B7%DB%B4%DB%B9%DB%B1%DB%B7.jpg


مرغ در سیخِ جوجه گردان


https://s17.picofile.com/file/8419483026/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B2%DB%B3%DB%B0_%DB%B1%DB%B7%DB%B5%DB%B3%DB%B2%DB%B2.jpg


مرغ در فر

https://s16.picofile.com/file/8419483384/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B2%DB%B3%DB%B0_%DB%B1%DB%B8%DB%B0%DB%B1%DB%B0%DB%B6.jpg


نتیجه نهایی

https://s16.picofile.com/file/8419493434/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B2%DB%B3%DB%B0_%DB%B2%DB%B0%DB%B3%DB%B1%DB%B1%DB%B2.jpg


نظرات 15 + ارسال نظر
ف جمعه 12 دی 1399 ساعت 18:44

ناراحت شدین؟!
ببخشید صریح نظر دادم بدون ملاحظات

فِ عزیز ، چیزی منو ناراحت نمیکنه، مطمئن باشید !
ممنون از سوالتون

دخترکاکتوس جمعه 12 دی 1399 ساعت 17:25 http://girlcactus23.blogfa.com/

نوش جان

ممنون از شما

. جمعه 12 دی 1399 ساعت 16:18

راجع به زندگی شخصیتون سوال پیچتون نکردم که میگیید کارآگاه.
حدس از روی حس ششم بود.
اوهوم من اندازه شما تجربه ندارم چون با مردای متعدد رابطه نداشتم

از شما معذرت میخوام ، کار شما حدس حس ششم بود.وقتی لبخند میذارم یعنی طنز هست.
ممنون از همراهیتون

ف جمعه 12 دی 1399 ساعت 09:01

از جنب و جوش و هیجانتون مشخصه !
و اینکه اینقد کم میخورید چون مردایی که قد نسبتا کوتاهی دارن اگه چاق بشن که واویلا میشه
بعدشم مردایی که لاغرن معمولا به این دلیله که انرژی زیادی توی مسائل ... مصرف میکنن

کارآگاه ف ! پیش بینی های شما را نه تایید میکنم و نه تکذیب ، البته مشخصه هنوز تجربه لازم را ندارید ! (لبخند)
سپاس از حضورتون

معترض پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 16:49

انگاری شماهم متوجه شدید مصرف دارچینم بالاس

انگاری؟؟؟ تو چای دارچین هم اینقدر نمیریزن ، بوش تا اینجا آمد ، دارچین پلو درست نمیکنید که ! (لبخند)
سپاس از همراهیتون

سارا پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 12:26 Http://15azar59.blogsky.com

مرغ بیچاره

شما برای مرغایی که میخورین مراسم ختم میگیرید؟ (لبخند)
ممنون از بودنتون

مسافر پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 11:27

خوبه هر پنجشنبه یک غذای جدید یاد می گیرم :))
نوش جان

ممنون از شما و حضورتون

ف پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 01:37

معلومه چند وقته پای یه خانوم به زندگی ظما باز شده ها

همینطوره ، پای این خانم مرغه بوده ! (لبخند)
سپاس از حضورتان !

معترض چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 23:56

به شف بلاگر ، میبینم که مرغتون سوخته تازه به نظر میاد خشک باشه
حالا من فردا میخوام یه لولیا پلو درست کنم با ته دیگ سیب زمینی کنجدی

به دستیارِ محترم !
لطفا غذا را خراب نکن ، چرخکرده را برگردون تو فریزر ، نیم کیلو گل ماهیچه گوساله تیکه ای خرد کن ، با اون درست کن ، دارچین هم اندازه بزن ، لوبیا پلو با گوشت چرخکرده بیشتر استانبولیه تا لوبیا پلو !
ممنون از گزارشتون ! (لبخند)

آویزوووووووون چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 23:24 http://avizooon92.blogfa.com

این مرغ واسه چند نفره ؟
خوبه ولی فکر کنم همه فر رو چرب میکنه
به تمیز کاری از صبح تا ظهر روز جمعه اش نمی ارزه

یک سومش برای امشب (یک نفر) بدون نون و برنج و بقیه اش هم میمونه برای روزای دیگه ، نمیشه از رودخونه گذشت و خیس نشد !
سپاس از همراهیتون در این شبِ خوب

بارون چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 21:59



نوش جان

ممنون از شما

مبینا چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 21:27 http://idealist.blogfa.com/

تقریبا غذای هر روز من توی این پست خلاصه میشه :)

البته من از شب قبل با روغن و بقیه ی مخلفات مذکور مزه دارش میکنم تا حسابی به خورد مرغ بره.
و برای پخت نهایی توی فویل میپیچمش تا با بخار خودش مغز پخت بشه بعدش فویل رو باز می کنم، سپس گریل میکنم تا برشته بشه.
شما فقط نان و برنج رو حفظ کردین؟ یا رژیم کتو دارین؟

از قبل بخوابونی خیلی بهتر میشه ، ولی من از سر کار اومدم گذاشتمش ، اینم خوب میشه ، الان خوردم و خیلی خوب شد بود ، گاهی بجای فلفل بهش پودر کاری یا سویا سس میزنم ، طعم های مختلف ، تنوع میدم به طعمش .
من صبح نون تست میخورم ، ظهر 6-5 قاشق برنج و شام هیچکدوم را ، گوشت یا مرغ با سبزیجات ، رژیم خاصی ندارم ، شبها حدود نیم ساعت تا 45 دقیقه ورزش میکنم تو خونه جوری که عرق میکنم ، غذای چرب و سنگین یا شیرینی نمیخورم ، اصولا به شیرینی علاقه ندارم ، حواسم به کالریهای ورودی هست ،از شکم بدم میاد چه در زن چه در مرد، همین !

توسن چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 21:09

بعد میگ میخام رژیم

پنج شنبع خوشمزه ای داشته باشی

خب این رژیمی دیگه ، با نون و برنج نمیخورم ، نهایتش یکی از رونهاش و بقیه هم برای روزای دیگم !
ممنون و برای شما هم پنجشنبه ای استثنایی آرزو میکنم، مثل هر 5 شنبه دیگه !

scammer doll چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 20:20

شنیدین میگن دختره خیلی دختره
یکی از ویژگی های دختر بودن هم اینه که حواسش به همه چی هست!


ادامه بدین ... چشم ما شور نیست فقط با عشق و حسرت نگاه میکنه مرغ بریونتون رو

برم ظرف اسپند را بیارم تا دیر نشده !

scammer doll چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 19:57

اون راحتیایی که به رنگ پرچم ایرانه خوشمزس؟
اول باید خیالم از این بابت راحت بشه تابرسم به مرغ بریونتون

خیلی ، اونایی که خوردن از جمله خودم میدونم !
یعنی اصل کاری رو ول کردین و حواستون به اینور اونوره؟؟؟ (لبخند)
الان عکسِ مرغ را بذارم چشم میزنن منو !
نمیدونم ادامه بدم یا نه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد