بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

انسانهای ویترینی !

گاهی برام پیش آمده وقتی برای خرید لباس میرم ، یه لباس را توی ویترین یا رویِ رگال میبینم که نظرمو جلب میکنه و اون موقع خیلی ازش خوشم میاد ولی وقتی پرو میکنم و میپوشمش میبینم آن چیزی نبود که فکر میکردم و میخواستم .

قبل ازدواج هم همینه ، خیلی چیزا ویترینیه ، دکور شدس ، طبیعی و واقعی نیست (چه مرد چه زن) ، بعد که وارد زندگی میشی میبینی اونی نبوده که تصور میکردی ، بهم نمیخورین و ترکیب مناسبی نیستید.حتی خیلیها هم عمدا اینکارو نمیکنند، وقتی دو نفر تازه با هم آشنا میشن که شروع نمیکنن از نکات منفی خودشون به طرفِ مقابل بگن ، همش از خوبیهاشون میگن!

این میشه که ناخودآگاه برای خودشون یک ویترین پر از زیبایی و حُسن میسازند ،از نظر من ، انسانِ کامل و سراسر خوبی نداریم ، حداقلش اینه که آدمها با هم اختلاف سلیقه دارند ، اگر با کسی آشنا شدید که عنوان کرد یا جوری خودشو نشان داد که همه چیزش بی نقصه و هیچ نکته منفی نداره و کاملا با شما تفاهم داره ، هیجان زده نشید، اولین ایرادش پنهانکاریه !

نظرات 2 + ارسال نظر
بارون شنبه 13 دی 1399 ساعت 19:40

اتفاقا اختلاف سلیقه تا حدی که نرمال باشه و دو خط جدا از هم نباشن خیلی هم خوبه، مگه میشه دو تا آدم در تمام موارد تفاهم داشته باشن؟ یا ادعای کامل و بی عیب بودن داشته باشن؟
به نظر من با آدمی که سراسر خوبی هست نمیشه زندگی کرد چون از جنس زمینی ها نیست یهو سر از فضا در میاریم

منظورم این نیست که اختلاف سلیقه خوب نیست که اعتقاد دارم لازم هم هست ، انسان ویترینی ممکنه حتی اونم پنهان کنه که بگه کوچکترین اختلافی نداریم !
سپاس از نظرتون

من شنبه 13 دی 1399 ساعت 18:20 http://me2020.blogsky.com

دقیقا همین طوره هم دو طرف سعی میکنن تو اون دوران بهترین خودشون باشن و هم چشم هاشون نابیناست و یه سری چیزا رو نمیبینن اصلا

پر از احساس و دور از منطق ، دقیقا برعکسِ یکی دو سال کمتر و بیشتر بعد از زندگی ، که منطق و احساس به تعادل نزدیک میشه !
ممنون از نظرِ شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد