بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

اولین نفرها !

اولین نفری هستی که با او آمدم بیرون !

اولین نفری هستی که بهش گفتم دوست دارم !

اولین نفری هستی که منو اینجوری دیده!

اولین نفری هستی که صحبت های خصوصی باهاش کردم !

اولین نفری هستی که ... !

***

این اولین ها خیلی زیبا هستند و همیشه در خاطرات ما جایگاه ویژه ای دارند ولی توصیه میکنم این اولین نفر ها را به شخصِ مقابل نگید ! حرف شما درست و او اولین نفر در خیلی موارد شما میتونه باشه ولی حس جالبی از این حرف شما نخواهد داشت.

از دیدگاه شخصی میگم:

حس میکنه داری منت چیزی را بهش منتقل میکنی که با تمایل و خواست خودتون بوده و او بزور و با تحمیل اولین نفر شما نشده ، تکرار و یادآوری این قضیه باعث میشه او فکر کنه اصولا خلاف میگید و همچین چیزی وجود نداشته و شما با اصرار میخواهید به او این مطلب را تلقین کنید و وجدانش را معذب نمایید.

اینکه اولین تجربه های احساس را داشته باشید خیلی هم خوبه و قطعا فرآموش نشدنی ، ولی بعنوان یک مسئله کاملا شخصی خودتون حفظش کنید و ازش لذت ببرید .

نظرات 4 + ارسال نظر
توسن پنج‌شنبه 25 دی 1399 ساعت 00:21

شاید باید ی جور دیگ بیانش کنه
مثلا...
خیلی خوشحالم ک اولین تجربمو با تو دارم خیلی برام لذت بخشه

با شما موافقم ، استفاده از کلمات مناسب میتونه بار منفی جملات را کم کنه .
ممنون از نظرِ خوبتون

بارون چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 14:04

این مطلب رو دو بار خوندم و هر دو بار مخالف بودم، آخه منت؟ چرا باید این برداشت ها باشه؟ به نظر من اگر این میزان حساسیت وجود داشته باشه اون رابطه از پایه مشکل داره..
حرف و کلام دل با اون چیزی که به‌عنوان منت یا هر چیزی گفته میشه به راحتی قابل تشخیصه..
میشه بعضی حرفها رو بیان نکرد مثل همین اولین ها که شما گفتی ولی دلیل نگفتنش یجوری بود..

چون مرد و زن به مسائل یه جوری ! متفاوت نگاه میکنند .
ممکنه وقتی شما میگی به فلان مهمونی نمیرم چون حال ندارم ، در حقیقت کسی هست آنجا که دوست نداری ببینیش ، یه مرد میگه به اون مهمونی نمیرم چون فلانی آنجاست !
همونجور که من درک دقیق و صحیحی از رفتار یا احساسات خانمها ندارم ، برعکسشم هست !
در هر صورت دیدگاه شخصی و حسِ من در مقابل شنیدن این کلمات این بود که با همنشین های گرامی به اشتراک گذاشتم.
ممنون از همراهیتون

scammer doll چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 13:40

ولی گفتن داریم تا گفتن!
به نظر من به زبون آوردن اولین بارها به معنای منت نیست!
وقتی تو خوشی این اولین ها به زبون میاد شیرینه
ولی اگه موقع بحث وجدل و جدایی این اولین بارها به زبون بیاد میشه گفت منتهو ناخوشایند ...


منت گذاشتن و نگذاشتن در مورد اولین بارها تو لحن مشخص میشه!

به این فکر کردم که چقدر حس تلخی میشه باور و اعتمادِ اولین بار

سپاس از نظرِ شما

تیلوتیلو چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 12:46 https://meslehichkass.blogsky.com/

عه
طرف مقابل چقدر بی احساسه... خدایا....
منت کجا بود
البته که منم ترجیح میدم اینا تو دل خود آدم بمونه
ولی اینهمه بی احساسی را چیکارش کنیم
و این طرف مقابلی که از همه چیز برداشتهای نچسب داره!!!!!

ضمن احترام به نظر شما ، دیدگاه شخصی بود ، ممکنه باور انسانها برای بعضی نچسب باشه و برای بعضی خیلی هم بچسبه ! (لبخند)
سپاس از نظر و همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد