بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

آخیش دلم خنک شد!

از دیدِ من شاید بیش از 70 درصد از عصبانیت ها منشاء کلامی دارند و این فکر ماست که بر مبنای چیزی که وجود خارجی ملموس ندارد (سخن ) عصبانی میشود و عکس العمل نشان میدهد و اتفاقا حرارت در این گونه عصبانیت ها ممکنه بیشتر از عصبانی شدن مثلا برای بد رانندگی کردن یک راننده ناشی یا گرانفروشی یک فروشنده باشد !

متاسفانه کسانی که در حال زندگی کردن با هم هستند با توجه به آشنایی که از شخصیت و منش نفر دیگر دارند ، هر زمان که بخواهند قادر خواهند بود با تحریک کلامی باعث حرص خوردن  و بهم ریختن روح و روان طرف مقابل شوند.

وقتی دستتون به جایی نمیرسه ، عصبانی کردن نفر مقابل ممکنه در کوتاه مدت باعث آرامش شما بشه تو دلتون بگین ، آخیش دلم خنک شد!

ولی اینو یادتون باشه اگر اون شخص بنحوی به شما متصل باشه ،  از همون نقطه اتصال ، حس بدی را که پیدا کرده ، آتشی که در وجودش برافروخته شده را به شما هم منتقل میکنه ، همین که استرس اینو داشته باشید که هر آن یه آتشفشان فوران کنه و معلوم نباشه ترکش های اون به کجا اصابت میکنه ، برای بهم ریختن اعصاب و روانِ شما هم کافیه !

اگر فکر میکنید با عصبانی کردن یا در آوردن حرصِ شخصی که بهتون نزدیکه به آرامش میرسید ، اشتباه میکنید و عواقبش به نحوی گریبان شما را هم میگیره.

نظرات 3 + ارسال نظر
بارون شنبه 27 دی 1399 ساعت 18:43

بعضی موقع‌ها عمیقا دوست دارم دلم خنک بشه... ولی سریع فراموش میکنم
( در مقابل بعضی آدمها هر چقدر هم صبور و خوب باشی با کلام و رفتارشون قصد اذیت کردن دارن، ناراحت کننده هست ولی مطمئنم آرامش در اذیت کردن و درآورن حرص همدیگه نیست بلکه تمام آرامشی هم که داریم میگیره..)

سپاس از نظرتون

سارا شنبه 27 دی 1399 ساعت 16:30 Http://15azar59.blogsky.com

منظورتون غر زدن ریزریز خانمها هست؟ که مثلا میره رو اعصاب اقایون؟؟

منظورم اینه گاهی با درآوردن حرص کسی میخواهیم به آرامش برسیم !
غر زدن خانمها که یه مسئله طبیعیه !
سپاس از همراهیتون

scammer doll شنبه 27 دی 1399 ساعت 13:28

چقدر بده سواستفاده بشه از رفتار آدم
یه وقتایی خانوما بیشتر اینکارو میکنن چون زورشون نمیرسه و مجبورن کلامی شوهر رو بسوزونن و دلشون خنک بشه ولی نمیدونن که کم کم احترامشون رو از بین میبرن
تو اون لحظه فقط بفکر عصبانی کردن هستن و بعدش دودش به چشم خودشون میره


ببینم من شوهر کنم چه گلی به سر شوهر میزنم

امیدوارم صرفا خواندن این مطالب نباشه ، آن قسمتهایی را که حس میکنید میتونه در زندگی کمکتون کنه را عملا انجام بدید.
بعدا میبایست از همسرتون بپرسیم که تاج گل به سرشون زدید یا با توپ شوت کردید به سرشون گل زدید؟! (لبخند)
سپاس از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد