بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شخص ثابت زندگیتون!


آدمهابه اشکال مختلف تو زندگیتون میان و میرن ، فقط یکی هست که ثابته و هرگز ترکتون نمیکنه ، بیشتر  از همه دوسش داشته باشید ،او وفادارتر از همه است ، خودتون !

نظرات 10 + ارسال نظر
همنشین چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 14:57

هر روز که بیدار میشم خودم رو تو آیینه میبینم میگم فتبارک الله احسن الخالقین برا جز به جز خودم کیف میکنم هم ظاهر هم اخلاق برا خودم بوس میفرستم
این عادت تو خونه ما فکر کنم مسریه، دیدم بقیه رو که جلو آیینه برا خودشون عشق میفرستم

حالا دیگه در آن حد هم منظورم نبود ! (لبخند)
ولی کار خوبی میکنید ، هر چی بیشتر بخودتون احترام بذارید و بخودتون مهر بورزید میتونید به دیگران هم علاقه داشته باشید.
سپاس از به اشتراک گذاری تجربتون

. چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 14:04

دو تا حدس هم کافی بودا یجوری سخت گرفتید انگار از کارمندای سی آی اِی هستین

قضاوت کار سختیه ، خصوصا برای یه نقطه ! (لبخند)
1- از اسم نقطه خوشتون میاد
2- از بحث کردن خوشتون میاد
اینم از 2 تا حدس ، که حداقل برام ثابت شده هستند ! (لبخند)

. چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 13:23

حالا اگه میدونستیم اتفاقی میافتاد؟!
الان من بگم شما خندتون نمیگیره احیانا؟! :))

بله ، سوالاتِ بیشتر !
عادت به سوال کردن ندارم !

. چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 13:01

فقط بابت اینکه در حق خودتون خوبه دوستش دارید؟!
مثلا خصلتی مثل دست و دلبازی ک شامل حال بقیه هم میشه،اینم جزوی از شماس
کدوم قسمت جسمتونو دوس دارین؟!

همیشه گفتم اجازه بدین آدمها تا آنجایی که خودشون میخوان بگن نه تا جایی که ما میخواهیم !
اینجوری خلاف هم کمتر میشنویم !
سپاس از شما

. چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 12:26

شما کدوم قسمت از روح و جسمتون رو دوست دارین؟! برای چی؟!

دلایلشو نوشتم ! وفاداره ، تنهاتون نمیذاره ، بهتون خلاف نمیگه ، پشت سرتون حرف نمیزنه ، وعده بی جا نمیده ، بهش اعتماد دارم ، چیزی را که منو تشکیل میده چه ظاهر و چه باطن دوست دارم و نمیخوام جای کسِ دیگه ای باشم !
سپاس از حضورتون

تیلوتیلو چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 09:12 https://meslehichkass.blogsky.com/

من قبول ندارم که فقط یکی تو زندگی آدم ثابت هست...
خیلی ها تو زندگی ثابت هستند
جایگاه و شأن خودشون را دارن
دل هم اینطوری نیست فقط یکی را دوست داشته باشه که ... خیلی ها را دوست داریم به تناسب و خیلی ها هم توی زندگیمون موندنی هستند

ضمن احترام به نظرِ شما ، یکی هست که فقط متعلق به شماست ، آن خیلی های دیگه به دیگران هم تعلق دارند و نه تنها به شما !
اراده شما برای بودنِ با آنها مانند آنچه میتوانید با خودتان داشته باشید متفاوت است و این خودتان که من میگویم تا آخرین لحظه حیات تنهایتان نمیگذارد !
ننوشتم دیگران را دوست نداشته باشید ، نوشتم "بیشتر از همه دوستش داشته باشید" .
سپاس از نظرِ شما

. چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 01:23

مثلا لبا رو بچسبونی به آینه خودتو بوس کنی قربون صدقه ی چشمات بری
انگشت ببری لای موها تکون بدی بوش پخش بشه لذت ببری
آخرشم از سر تا به پا خریدارانه خودتو برنداز کنی بگی فتبارک الله احسن الخالقین :))

دقیقا !
تا برای خودتون حتی بیشتر از این حرفا ارزش قائل نشید،دیگران هم به شما بها نخواهند داد.
سپاس از نظر شما

scammer doll چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 00:33

متاسفانه آدم ها میتونن زیر حرفشون هم بزنن ...

بله ، متاسفانه اینطور هم هست ، برای همینه که میگم خودتون را دوست داشته باشید.
ممنون از همراهیتون

خاموشم سه‌شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 22:44

میتونم اگه تنهام نزاره

وقتی خودتونو دوست داشته باشین، تنها نمیمونید

خاموشم سه‌شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 22:39

من خودمو دوست ندارم

متاسفم، پس نمیتونید کسی را دوست داشته باشید !
ممنون از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد