بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ناهار ، جاده چالوس؟ !

میگم الان برم جاده چالوس؟!

بر جاده ، یه رستوران هست به اسم میرزایی ، ماهی قزل آلا ی خوبی داره ،  بعید هم میدونم کسی از همنشین های محترم بتونه خودشو برسونه اونجا و پیدام کنه ! (لبخند)

من رفتم ، مواظبِ اینجا باشید تا برگردم !

دانلود ویدیوی بلاگر ، جاده چالوس 10 بهمن 99 :

1

2

3

4

واقعا چلو ماهی میرزایی خوشمزس ، توصیه میکنم داشتید میرفتین شمال و راهتون به جاده چالوس خورد ، حتما امتحانش کنید .

الان داشتم با یکی از همنشین های محترم حرف میزدم ، رستوران ارکیده توی جاده چالوس را معرفی کرد ، قبلا من رفتم آنجا ، محیط بسیار زیبایی داره ولی غذاهاش در کیفیت سلیقه من نیست ! ممنون از این همنشین مجازی

نظرات 21 + ارسال نظر
. دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 02:26

مزاح بودا من دسترسی به بعضیا ندارم بهشون برنخوره

سپاس از حضورتون

. دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 02:17

کرفس پلو آماده نشده مگه؟!

چرا ، بسیار هم خوشمزه شد، با ته دیگ !
ممنون از پیگیریتون

. دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 02:00

برا چی مردم نمیگن چیکار دارن میکنن این وقت شب؟!

مردم هم فرضا بگن ، فرقی میکنه؟ ، شما کار خودتونو میکنید !
شب خوبی داشته باشید و امیدوارم بتونیدبا شمردن گوسفندای ناقلا و زبل نوک قله خواب را هم لمس کنید ! (لبخند)

. دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 01:47

خوابیدین؟!

نه ، ولی اینجا بخش نظراتِ ناهار جاده چالوسِ ، چت کده نیست !
ممنون از توجهتون

. دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 01:39

شمام رسیده هاشو دوس دارید؟!
تازه شم برا چی نخوابیدید؟!

من گس دوست دارم
واقعا معذرت میخوام ، نمیدونم چجوری عذر به درگاه بیارم !
سپاس از اینکه شما هم نخوابیدید

. دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 01:36

منم خرمالو خیلی دوس دارم ولی نه اونایی ک مزه گس میدن، رسیده هاشو دوست
خوب شد؟!

حرف نداشت ، عالی بود !
سپاس از اینکه خرمالوی رسیده دوست دارید ! (لبخند)

. دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 01:29

تناقض کلا توی وجودتون موج میزنه هاااا چقدرم زیاد
صبوری و رها کردن گفتنتون کجا، اینطوری خق با شماست گفتنتون کجا |:

بازم حق با شماست !
ممنون از همراهیتون

. یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 23:11

آ ی ی ی زیر دلم درد گرفت یهو
من چی گفتم شما چی برداشت کردین |:
یعنی فقط همین مونده این حرفا رو به جلسه خواستگاری ربط بدید
مگه خودتون نگفتین صبورین رها کنم خودمو جناب خلاف گو؟! |:

بله ، حق با شماست !

. یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 22:45

یعنی پرم؟! اونوخ از چی؟!
لابد شمام خرمالوی صبور منید |:

تو زندگیم به کسی نگفتم دوست دارم ! اگر حداقل به یکی از همنشین های مجازی گفته بودم اینجا ، علنی نمینوشتم !
من غیر خودم به کسی تعلق ندارم !
همین و به همین سادگی!
سپاس از همراهیتون

. یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 22:28

راستی از چه لحاظ خودمو رها کنم؟!

اینکه میخوای خودتونو خالی کنید،خصوصا چیزی که آرامش را ازتون میگیره !

. شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 23:51

آی ی ی قلبم
یعنی میخواید بگید من دوس دارم شما رو اذیت کنم اینطوری آروم میشم؟! :))

نه ، این فکرو نمیکنم، تا حالا متوجه شدید که من اذیت نمیشم، منظورم اینه خودتونو رها کنید ، اینجا ، با کسی که صبوره، همین !

. شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 23:37

یعنی همونی ک من دوس دارم بشه،بشه؟!
الان چیکار میکنید؟!

از نظر اینکه چه حسی دارید بله ، راحت باشید و خودتون را رها کنید.هر چی که باعث آرامشتون میشه و مودبانه بگید، مطمئن باشید من ناراحت نمیشم.

. شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 22:47

کنایه باشه بازم همینو میگید ؟!

باور کنید برای من ، آرامش خودم از هر چیزی مهمتره، در حقیقت برای همه همینه ، شاید فرق من اینه که این مطلب را شفاف بیان میکنم، کنایه ، طعنه و ... هر چیزی هم بود ، برام در حد اینکه بپرسم منظور چی بود هم نبود.
اون چیزی که آرومتون میکنه چیه؟ روی من که تاثیری نداره و آزارم نمیده ،من راضیم که همونی باشه که شما را راضی و خوشحال میکنه !
سپاس از همراهیتون

. شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 22:25

ممنون از ابراز نظر :))

چیزی نبود

. شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 01:24

روح و دل منم سفر میخواد
اون روز توی فیلم زن ها فرشته اند۲ دو تا آهنگ پخش شد خیلی فضای جالبی بود یکیش من یه پرنده م از ایرج خواجه امیری،یکیشم دختر گل فروش از جمشید نجفی ؛ یادش بخیر قبل کرونا با داییم اینا سفر ک میرفتیم پسرداییم آهنگ زیارت رو از قادری میزد واااای اصلا سفرمون یجور دیگه میچسبید
ای وااای دلم ماهی قزل آلا خواست این وقت شب |:

متاسفانه خودِ من هم بخاطر این شرایط فقط چند سفر محدود داشتم ، از دیدِ من بهترین راه خرج کردن برای تفریح ، سفر کردنه.
اگر مسیرتون اونور بود ، ماهیای این رستوران خیلی خوبه
سپاس ازحضورتون

توسن جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 20:50 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

نگاااا نگااااتو ماشین چیا گوش میده بعد میاد واسه ما عارف و شجریان میذاره شیطونه میگه....

خودتون دارین میگین ماشین ! انتخابِ من که نبود ، ماشین همینه دیگه ، کلا زندگی ماشینی خوب نیست !

تقوا جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 19:49

من و همکارم تو شیفت یکم کل کل ماشینی داریم هر فیلمی میبینم شرط میبندیم که ماشین چیه از این رو من حدس زدم خودرو تیوولی هست ایشون یه چیز دیگه پروند. خلاصه موضوع از این قرار بود. جسارت منو ببخشین

اشکالی نداره ، شب خوبی داشته باشید

تقوا جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 19:29

آقا همین الان با یکی از دوستان کل کل داشتیم که این کیلومتر مال کدوم ماشینه خیلی بی ادبیه ها خیلی ولی میشه نام ماشین رو بپرسیم بلکه ابهام رفع و رجوع بشه

کیلومتر؟ چه فرقی میکنه چه ماشینی باشه؟ یه وسیله نقلیه هست که منو جابجا میکنه ، همین !

توسن جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 15:14 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

لطفا فقط استیکر نذارید ، متن هم بنویسید وگرنه گاهی چیزی دیده نمیشود !
ممنون از حضورِ شما

من جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 13:23 http://me2020.blogsky.com

سلام من رو هم به جاده و تفریح برسونین
خوش بگذره بهتون

ممنون از شما

بارون جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 13:18

مواظبیم مواظبیم نگران اینجا نباشید، هکر مکر با وبلاگ کاری نداره..
امیدوارم شما هم ربوده نشی و با آرامش غذا بخورید

سپاس از اینکه مواظب بودید !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد