بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

سلام شنبه ایها !

دوباره هفته جدید داره از راه میرسه یک هفته کار و همچنین انتظار برای 5 شنبه دیگه !

هفته دیگه میخوام ناهار 5 شنبه یا جمعه را برم بازار تجریش ، وسطش یه رستوران ستنی و قدیمی داره که خورشت قیمه ، فسنجون و قورمه سبزی خوبی داره ، درست وسط بازار سرپوشیده تجریش هست.

روزشو مشخص نمیکنم که توسط همنشین های محترم مورد حمله واقع نشم  ! (لبخند)

براتون شبِ شنبه خوبی آرزو میکنم .

جهت اطلاع همنشین های گرامی که سوال کردند، منظورم رستوران والک نیست ، رستوران اطمینان هست ، والک کبابای لقمش خوبه ولی اطمینان غذاهای خورشتیش ، ته دیگ هم میده !

نظرات 3 + ارسال نظر
همنشین جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 19:19

کاری نداره که فیلمتون رو که دیدم با حدس نه با اطمینان !

یعنی 5 شنبه ظهر تا جمعه ظهر میخواهید منتظر باشید؟

همنشین جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 19:08

وای عجب شکمویید از الان بفکر نهار پنج شنبه هستید

گفته باشم من خورشتی دوست دارم ، حتما میام :

برای من کمیت غذا اصلا مهم نیست ، کم باشه ولی کیفیت خوبی داشته باشه ، اگر میخواهید مهمون من باشید ، پس میبایست حدس بزنید من کدومیک از کسایی هستم که میرم توی رستوران ! (لبخند)

scammer doll جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 17:47

من میام کافیه بگین چه ساعتی

نه روزشو میگم نه ساعتشو ، اوضاع داره خطرناک میشه ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد