بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شخصیت کاری؟

میخواهید ببینید که میتونید کار آزاد بکنید یا نه؟ شخصیت کاری خودتون را بسنجید.

به این 2 گزینه فکر و انتخابتون را بکنید :


1- کاری با درآمد ماهی  4  میلیون ثابت سر ماه

2-کاری با درآمد  ماهی 1 تا 8 میلیون ولی نامشخص

***

به عقیده من  ، اگر گزینه 1 را انتخاب کردید ، به فکر کار آزاد نباشید !

نظرات 3 + ارسال نظر
بارون شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 15:01


بله کاملا حق باشماست، اصلاح میکنم که در صورت داشتن شغل آزاد، خانم و بانوی خودتی و سرور خودت..
ممنون بابت تذکر بجا، سعی میکنم در استفاده از جملاتی که در بین مردم جا افتاده، هوشیارتر باشم و شأن و جایگاه خانم بودن رو حتما حفظ کنم
ممنون بابت تشکرتون از خانم بارون

لبخند و سپاس از توضیح شما، خانم بارون !

بارون شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 14:35

گزینه اول ثبات و آرامش بیشتری داره، برای آدمهایی که دوست دارن همیشه یه آب باریکه ای باشه خوبه، ضمن اینکه سختی های کمتری داره.
ولی
گزینه دوم هیجان بیشتری داره ولی سختی هاش هم بیشتره، باید اهل کنار اومدن با بالا و پایین شدن های مسائل مالی باشی، وقتی 1 میلیون داری غر نزنی چون وقتی 8 میلیون داری روزها و دقایق خوبی رو سپری میکنی، مثلا سفرهای بیشتر، خرید های بیشتر و زندگی با هیجان بیشتر و مهمتر از همه یجورایی آقای خودتی و سرور خودت..

یعنی اسم پول هم که میاد برای خانمها ، خرید حتما جزو برنامه ها هست و ضمنا میتونید بگید خواب بیشتر ، که برای خانمها گزینه خوشایندیه (کار آزاد زمان دست خودتونه) ! (لبخند)
***
من تا حالا فکر میکردم شما خانم هستید ، معذرت میخوام !
ولی اگر خانم هستید(عطف به خط آخر نظرتون) ، سعی کنید "خانم خودتون باشید" ، یه پست قدیمی داشتم در زمینه اینکه بعضی از خانمها با افتخار میگن " مثل یه مرد فلان کارو میکنم " که از دیدِ من بهتره بگن " مثل یه زن ، پر از احساس و اراده از عهده کارها برمیام"
سپاس از حضورتون خانم یا آقای بارون !

حقوق کارمندی رشوه ایست که به شما میدهند تا آرزوهایتان را فراموش کنید.

رشوه 2 طرف داره ، طرفِ گیرنده میتونه نپذیره و بدنبال آرزوهاش بره !
ممنون از حضور و نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد