بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

زندگی با طعم خرمالو !

زندگی با یه آدم با تجربه از دیدِ من طعم گّس داره ، مثل خرمالو ! (لبخند)

سخته از نظر این که وقتی کنارشی همیشه قدمی جلوتر از شماست و هر کاری هم بکنی ، نمیشه چیزی را ازش پنهان کرد !

آسونه برای اینکه وقتی با هم هستید ، تو همون قدمی که از شما جلوتره ، مواظب قدمهای شما هم هست که اتفاقی براتون نیفته!

نظرات 7 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 08:57 https://meslehichkass.blogsky.com/

آهنگ ابی...

یه مردی به سن من عاشق بشه با موهای جو گندمی رو به روت
چقدر فرق داره نگاهش به عشق تو رو میرسونه به هر آرزوت
با کهنه شراب مست تر میشه شد نگاه کن چقدر تجربست پشت من
نمیبینی خامی و پوچی ازم فقط گل میگیری تو از مشت من
خودم کمتر از تو نفس میکشم که سهم هوامو ببخشم به تو
تو حرف زیادی داری با خدا بگو تا خدامو ببخشم به تو
ببین هر دفعه توی آغوشمی یه راز مگو رو بگو میکنم
بمیرم دوباره به دنیا بیام تو رو از خدا آرزو میکنم

==>> تکست اهنگ یه مردی از اینتر موزیک <<==

یه مردی به سن من عاشق بشه به لمس تن و بوسه دل بسته نیست
اگه از زمین و زمان خسته شه همین که به تو میرسه خسته نیست
به تنهایی عادت نده قلبتو نگو هرکی عاشق شده باخته
همین عشقی که تو وجود منه ازم آدم بهتری ساخته
خودم کمتر از تو نفس میکشم که سهم هوامو ببخشم به تو
تو حرف زیادی داری با خدا بگو تا خدامو ببخشم به تو
ببین هر دفعه توی آغوشمی یه راز مگو رو بگو میکنم
بمیرم دوباره به دنیا بیام تو رو از خدا آرزو میکنم

سپاس از متن زیبای شما

سارا یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 23:17 Http://15azar59.blogsky.com

اگه یه بلاگر خارجی بودید بجای زندگی خرمالوئی میشد زندگی چی؟
مثلا هندی؟
عرب؟
اروپایی؟

مگه جایی من گفتم خرمالویی هستم؟
من هم نقاط ضعف و قدرت خودم را دارم ، مثل همه انسانها !
ممنون از نظر و حضور شما

خاموشم یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 22:19

خیلی خرمالو دوست دارم وقتی مواظبم باشه بیشتر دوسش دارم

لبخند ، امیدوارم به آرزوتون برسید!
سپاس از همراهیتون

همنشین خوبان یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 21:41 https://hamneshinkhoban.blogsky.com/

همه ما تویِ زندگیمون به خرمالو نیاز داریم

میبینم که طرفدارای طعم خرمالو دارن زیاد میشن !
ممنون از بودنتون

scammer doll یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 14:25

زندگی با طعم خرمالو رو تجربه کردم
خیلی حس خوبی داره اینکه هواتو داره تو اون یه قدم جلوتر ...
میدونم حسرت (داشتن) همچین مرد خرمالویی تو دلم میمونه !

خوبه که حداقل تونستین تجربش کنید .
سپاس از نظرتون

بارون یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 14:01


عااااااااالی بود

امیدوارم همیشه شاد باشید.

بارون یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 13:41

از زندگی خرمالویی خوشم اومد..
کلا زندگی میوه ای خوبه، رنگ داره..

بارونِ عزیز ، فکر کنم در این پست صرفا از کلمه خرمالو خوشتون آمد !
یاد یه مثل افتادم : تا میگم چشمای بادومیت ، فورا" میگه بادوم میخوام ! (لبخند)
سپاس از حضور و نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد