بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

روزِ خوب !

روز خوبی بود و وقت رفتنه ، وقتی آرامش باشه حس خوب گرفته باشی ، کار نیمه برات نمونده باشه ، روزِ خوبی میشه براتون ، حتی اگه کمی خسته باشی !

دارم اینو گوش میکنم


الان دارم اینو گوش میدم

نظرات 3 + ارسال نظر
توسن دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 00:17

اوه اوه اوه بلاگر نظرسنجی رو دیدی
اوضاع خیلی خیطه
نفوذیا بهت حمله کردن مث اینک

صبر کن ، دارم برگ کرفس پلو میذارم ، ساعت ۱۲ و نیم دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹ ، هوس کردم برای فردا ناهار

بارون یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 18:19

خوشحالم و خدا رو شکر که روز خوبی داشتید امیدوارم همیشه از بودن روزهای خوب برای ما بنویسید
خسته نباشید و روز خوب رو با چای شیرینی مربایی پهلو( بر وزن قند پهلو) میشه کامل کرد.( و البته چای بدون شیرینی هم خوبه)

اتفاقا دارم یه آهنگ به نام شیرین گوش میکنم که امروز حس خوب داشت برام !
الان براتون میذارم .
ممنون از شما

scammer doll یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 16:56

خسته نباشید بلاگر

سپاس از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد