بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

عشق ، یه جورِ دیگه !

از دیدِ من ، هر وقت احساس کردی آنقدر دوسش داری که میتونی آزادش بذاری، نخوای فقط مال خودت باشه ، حس کردی کسی هست که بیشتر خوشحالش میکنه ، بیشتر خوشبختش میکنه ، بیشتر دوسش داره  و تونستی بکشی کنار ، داری به عشق نزدیک میشی !

نظرات 5 + ارسال نظر
دلسوختگان پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 18:44 https://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

خیلی از عشق شنیدیم. اما بنظرم عشق دوطرفه است و باید عاشق و معشوقی یکرنگ و یکنوا و یکدست بسازد که یک روح در دو جسم باشند. آنگاه تمام هم یکسر دوست داشتن و نکو و محبت میشود و هیچ ایرادی هرگز بروز پیدا نمیکند.

شاد باشید

ضمن احترام به نظر شما ، اینا میتونه رویاهای خوبی باشه ، صرفا رویا ، عشق همیشگی یا رسیدنی نیست !
به آن چیزی که میرسی هم متاسفانه دیگر عشق نیست !
سپاس از نظر شما

سحر چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 13:06 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

من دقیقا همین کارو کردم و شدیدا بهش معتقدم

سپاس از همراهی و نظرتون

تیلوتیلو چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 09:55 https://meslehichkass.blogsky.com/

مطمئن باشید اگه دو طرف هم را آزاد نزارن خیلی زود رابطه به پایان میرسه
چه به طور واضح پیدا باشه و چه پنهان ...
رابطه ای که آزادی های آدم را به طور کامل بگیره خیلی زود تمام میشه

وقتی کسی حس کنه نمیتونه طرف دیگه را خوشبخت کنه و با نمایش و ترفند صرفا بخواد با او باشه و خودش هم میدونه شخص درست زندگی او نیست ولی همچنان ادامه بده ، نه تنها علاقه ای به او نداره بلکه داره بهش صدمه هم میزنه و فرصتهای دیگه را ازش میگیره.
سپاس از همراهیتون

خاموشم چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 00:29

یکی بود با من اینکارو کرد الان نه دیگه خودش هست نه کس دیگه تنها شدم

متاسفم !
ممنون از همراهیتون

همنشین چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 00:00

اون دیگه عشق نیست حماقته
حماقته کسی تو دلت جا داشته باشه که کس دیگه تو دلشه.

ضمن احترام به نظرِ شما ، اولش را خواندید؟ از دیدِ من ، ممنون که دیدگاه منو اینجور دیدید ! (لبخند)
سپاس از حضور و نظرِ شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد