بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

احترام به حریم خصوصی !

خیلی ها در ظاهر ادعای این را دارند که به حریم خصوصی دیگران احترام میگذر و بسیار هم  پسندیده است ، آیا در خلوت و جایی که ممکنه کسی متوجه نشه هم همینطور هستند؟

مصداق : به نحوی پسورد ایمیل یا گوشی تلفن شخصی به دست شما رسیده ، بسیار هم کنجکاو هستید که او چه میکند ، موقعیتش را هم داشته باشید که به ایمیل یا گوشی او سرک بکشید  و بدانید کسی متوجه این کارِ شما نمیشود، با خودتون خلوت کنید و پاسخ بدید، اینکار را میکنید؟

اگر وقتی امکانش را دارید و بتونید جلوی خودتون را بگیرید ، شخصی هستید که از عمق وجودتون به "حفظ و احترام به حریم خصوصی دیگران" باور دارید.


دارم اینو گوش میدم


دارم خودمو گوش میکنم ، یکی از نوشته های قدیمی

دارم میرم بیرون مواظب اینجا باشید و شلوغ نکنید تا برگردم ! (لبخند)

نظرات 33 + ارسال نظر
. دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 01:43

شب بعضیا بخیر

شب خوش

. دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 01:16

هوم!!؟

متاسفانه دیگه نمیتونم چتِ شما را تایید کنم ، با پوزش

. دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 01:03

مردم برا چی ج نمیدن *_*

چون نظرتون به پست ارتباطی نداشت !

. دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 00:43

اوخوم با ایمیل بپرسم؟! |:
یه سوال مرتبط با پست دارم بپرسم؟!

بفرمایید

. دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 00:36

خوابیدین؟!

الان این با موضوع پست مرتبط بود؟

. دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 00:17

واقعا؟!
پس چِناااا دیشب وقتی اون قسمت فیلمو تعریف کردم یجوری ج دادین انگار یه چیز الکی گفتمو همچین فیلمی نیست هاااع؟! -_-

معذرت میخوام

. دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 00:12

آی ی ی قلبم امر دیگه ندارید؟! :))
قبلا نظر فلسفی زیاد گذاشتم،فعلا فاز فلسفی ندالم
بعضیا فیلمو دیدن؟!

قبلا دیده بودم ، ولی ممنون از شما

. دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 00:02

اینطوری ک میگید یعنی دوس ندارید نظرا زیاد بشه؟!

کمیتش نه ولی کیفیتشو دوست دارم زیاد بشه !

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 23:56

نه منظورم بخاطر کامنتام نبود ک،حس کردم بعضیا انرژی ندارن لابد عادت ندارن شبا دیر بخوابن برا همینه
ولی من ظهری پست سفارشای نتیمو آورد ذوق کرده بودم ^_^ میپوشیدم جلوی آینه همه جور ژستی میگرفتم کسی هم خونه نبود راحت بودم :))

خوبه که ذوق کردید ، امیدوارم همیشه شاد باشید.

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 23:00

چِنااااا استیکرای گوشی اینجا نشون نمیده آخه

انگار بعضیا امروز بی حوصله ن هوم؟!

حوصله من فرقی نکرده ، نظرات بعضیا زیاد شده ! (لبخند)

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 21:41

؟

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 20:35

بهم نمیاد؟! -_-

باور کردین؟!

بله ، ممنون از دلیل شما!

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 20:27

حالا مردم حرفمو باور کرد؟! استیکر نگاه مَژلومم

مظلوم ! ؟ همون !

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 13:53

یعنی وبلاگ رو بخونم بعد توی ایمیل حرف بزنمو سوال بپرسم؟! واااای این همه راه برم
لابد مردم دوس دارن من سختی بکشم

وقتی نظرتون مرتبط با پست باشه ، لطفا همینجا بذارید ، انتقاد یا پیشنهاد کلی برای وبلاگ دارید ، ایمیل کنید.

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 13:45

با بعضیا راحت حرف میزنم بدشون میاد هوم؟!

بعضی از نظرات شما با موضوع پست مرتبط نیست ، در پروفایل نوشتم اگر سوال خارج از موضوع یا نظر کلی به وبلاگ دارید لطفا با ایمیل مطرح کنید. با پوزش از عدم تایید بعضی از نظراتتون

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 02:37

خواب بعضیا کوفتشون بشه |:
من اینجا بیدار اونوخ مردم خوابن

سپاس از شب بخیرِ شما !

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 02:10

خوابیدین؟!
تازه شم اینجا سوال نپرسم پس کجا بپرسم

مرتبط باشه و نخوابیده باشم حتما پاسخ میدم
ممنون از شما

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 01:56

خب چی میشه مردم بگن بعدش کامنتا رو پاک کنن هااع

تازه شم نوازش رو الان گذاشتید توی این پست؟!

واقعا دیگه میو میو بود ! نوازش؟ لطفا بخوابید ، همنشین های مجازی برای من محترم هستند و نمیخوام بی پاسخ بذارمشون.

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 01:52

چی میشه بعضیا مثل آدم بگن |:
دلم میخواد بدونم

متاسفم ، شما دارید چت میکنید و من تمایلی ندارم ، لطفا پروفایل را مطالعه کنید.

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 01:42

خوابیدین؟!

عنوان این پست را بخوان !

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 01:28

آخه صحنه های خنده دار زیاد داره فک کنم مناسب عصا به دستا نباشه :))

اشکال نداره ، شما اسمشو بگو ما کم میخندیم !

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 01:16

یجوری میگید انگار زورتون کردم
خب منم سوال کردم دوس دارین؟!

جسارت نکردم ، بهر حال میبایست مایل باشن تا بینن !

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 01:07

یعنی اسمشو بگم دوس دارین ببینینش؟!

شما اسمشو بگید ، انتخاب با همنشین های گرامی و بلاگر هست که تمایل داشته باشن ببینند یا نه .

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 00:53

تازه شم مردم فکر کردن الکی یه چیزی از خودم گفتم و همچین فیلمی وجود نداره؟! |:
اسم فیلم یادم رفته اگه پیداش کنم اسمشو همینجا میزارم بعضیا ببینن بفهمن ربط فیلم و حریم خصوصی رو

لطف میکنید و ممنون میشیم

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 00:41

واقعا نفهمیدین ربطشو؟! |:
براش قهوه برد ؟! آی ی ی دلم
مردم این همه زحمت میکشن پستایی با طول و تفسیر مینویسن منم ج زحمتشون رو با کامنت میدم

لطف میکنید !

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 00:22

به نظرم اومد صداتون توی این دکلمه جوونتره،نمیدونم
حریم خصوصی فقط همینا ک گفتین نیستا...
وااای راجع به همین موضوع یه فیلم دیدم خیلی جالب بود یعنی الان ک این پستو خوندم یادم افتاد خندم گرفت :))
فک کنم یه مرد دانشمندی با یکی از همکاراش ماده ای تولید میکنن ک هر کی اونو بخوره نامرئی میشه...بعد خودش میخوره نامرئی میشه توی زندگی اطرافیانش سرک میشه
مثلا یکی از همکارای زنش رو صندلی استراحت میکرد ، میره براش قهوه ببره میریزه روش ، مرده خیلی کارا میکنه،به موسسه های غیرقانونی میره و اخرشم میکشنش تا جایی ک یادمه
چند وقت پیش دیدم قدیمی بود ولی جالب بود

فیلم بسیار جالبی بود ولی ربطشو به موضوع پست متوجه نشدم ! میو میو؟ (لبخند)
در هر صورت ممنون از اینکه این همه وقت گذاشتید و این موضوع را نوشتید !

. شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 23:53

دکلمه رو چند وقت پیش ضبطش کردین؟!

نه زیاد دور نه زیاد نزدیک !

دلسوختگان پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 18:39 https://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

یکی از معناهای حجاب همین حفظ حریم و مرزهاست. کنجکاوی خوبه اما نه سرک کشیدن به محرمانه های دیگران.!
زیبا نگاشتید

ممنون از نظرِ شما

توسن پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 10:59

ععععععهههههه امروز ک پنج شنبه بلاگریه
بلاگر میبینم ک دیگ از نامه های عاشقانه ای ک برا پنج شنبه جونت مینوشتی و قربون صدقش میرفتی خبری نیس چی شده طلاق گرفتین؟

انتهای پست دیشب را بخوانید ، اتفاقا یه قدم هم جلو رفتیم ! (لبخند)
ممنون از نگرانی شما!

توسن پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 10:55 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

من درباره بقیه که اصلا
و اگر فرزند هم باشه بنظرم اگاهی دادن بهشون بهتر از کنترل کردنه
وقتی ادما با هم دوست باشن و ب هم اعتماد داشته باشن این اتفاق رخ نمیده و بیشتر از عدم اعتماد میاد .ادما دوست ندارن مورد قضاوت یا نقد قرار بگیرند برای همین برا نزدیکاشونم حریمشونو سفت میچسبن

با کمی میو خصوصا در خط آخر، ولی منظورتون را متوجه شدم ! (لبخند)
ممنون از نظرتون

سارا پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 10:43 Http://15azar59.blogsky.com

بستگی داره کی باشه مثلا پسرم یا بابای پسرم باشه بله صادقانه میگم حتما سرک میکشم اما درباره بقیه مثل خواهر مامان دوست خانواده و همکار و غریبه نه اصلا جذابیتی برام نداره و مهم نیست برام

ضمن احترام به نظرِ شما ، من در همان حد را هم نمیپذیرم
سپاس از نظر صادقانه شما

بارون پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 10:25

تا الان که اینطور بوده اما بعدش رو واقعا نمیدونم..
اولین دلیلش هم حفظ آرامش خودمه وقتی به حریم خصوصی یکی دیگه سرک بکشیم و چیزی رو متوجه بشیم که به ما ربطی نداره، برای من حکم بار اضافه رو داره که همیشه باید با خودم داشته باشم، و میدونم که برام اذیت کننده اس..

سپاس از پاسخ واقع بینانه

تیلوتیلو پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 09:40 https://meslehichkass.blogsky.com/

بله هستم و دارم

سپاس از شما و احترام به پاسخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد