بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

دوسش نداری دیگه ؟

توی زندگی وارد شدی ، اولش دوسش داشتی ، الان میبینی نداری؟ یه چیزایی ازش دیدی که عکس اون چیزی بود که برای زندگیت تصور میکردی؟ رویاهایی داشتی و میبینی اکثرا به واقعیت نپیوسته؟

ازدواج فقط یه پیوند ساده دوستی نیست که با کوچکترین اختلافی بگی خداحافظ ! اسمتون تو شناسنامه های هم رسما ثبت میشه ، نه شروعش سادست نه خاتمه پیدا کردنش، پیوند 2 خانواده است و تعداد زیادی رابطه و مسائل مادی و معنوی بینتون بوجود میاد.

جدا از زندگیهایی که دیگه واقعا نمیشه ادامش داد و در نهایت میبایست جدا شد ، خیلی از اختلافها یا قابل حل شدن هستند یا قابل اغماض و چشم پوشی ، حالا دوسش نداری ، نداشته باش!  زندگی کن ، همه چیزش که بد نیست ، بچسب به اون جاهایی که مثبت و خوبه و بدیها را هم کمی تحمل کن ، فکر میکنی با کسِ دیگه ای ازدواج میکردی زندگیت بهتر میشد؟ نه ، شایدم بدتر از این بود ، آدمها همشون یه نقاط خوب دارن و یه سری هم نقاط بد (از دیدِ ما ) ، کس دیگه هم بود در جمع بازم مشکل داشتی ، اصلا مگه میشه 2 نفر یه عمر با هم باشن و اختلاف نداشته باشن؟ مگر اینکه برای هم مهم نباشن و به هم بی تفاوت شده باشن ! همه این عشاق نامدار در نهایت بهم نرسیدن وگرنه اسمشون در تاریخ نمیموند ، اونا هم اگر بهم میرسیدن و وارد زندگی میشدن ، آنقدر با هم مشکل پیدا میکردند که اصلا دیگه کسی نمیشناختشون !

از نظرِ من ، وقتی میخواهید ازدواج کنید خودتونو برای رویاهاتون آماده نکنید ، برای واقعیت ها آماده کنید !

نظرات 3 + ارسال نظر
ونوس دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 11:47 http://shakibajoon90.blogfa.com

خیلی سخته زندگی بدون عشق....

با نبودن خیلی چیزا میتونه زندگی سخت باشه ، ولی دلیل نمیشه زندگی متوقف بشه ، هیچ تضمینی هم نیست که با شخصِ دیگه ای باز بتونی به عشق برسید.
سپاس از همراهیتون

همنشین خوبان شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 15:05 https://hamneshinkhoban.blogsky.com/

ما برای واقعیت آماده ایم
واقعیت ها رو دیدیم و با واقعیت زندگی کردن خیلی هم خوبه . همونی که از نظر من زیبا ترینه صبح با موهای ژولیده قرار ببینمش که از خواب بیدار میشه ، ممکنه صبحانه ای که درست میکنم رو دوست نداشته باشه و بد اخلاق بشه ! من باید آرومش کنم :)

چه اشکالی داره همسر آدم همونی باشه که عاشق آدمه؟ قرارم نیست همه چیز زندگی همیشه گل و بلبل باشه زندگی بالا پایین زیاد داره ، گذر از سختی ها با کسی که دوستش دارم یا دوستم داره ! آسونتره .

ضمن احترام به نظرِ شما ، قطعا خیلی خوبه که همسر هر کسی عاشقش هم باشه و تا ابد هم همینطوربمونه ولی در واقعیت زندگی نمیشه هر شب یه شب عاشقانه و رومانتیک داشت و رویاهای قبل از ازدواج مدت زیادی دوام نخواهد داشت ، این چیزی که میگم واقعیته ، هر چند ممکنه با خواست قلبی خودم هم تناقض داشته باشه ولی نمیشه واقعیت را تغییر داد!
ممنون از نظر و حضورتون

دلسوختگان شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 14:52 https://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

برای واقعیتها آماده شدن.!
جمله پُر مغز و عمیقی بود..

شاد باشید مهربان

سپاس از شما و حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد