بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

دو انتخاب !

دو انتخاب پیش روتون دارید یکی قلبتون براش میتپه یکی فکرتون تاییدش میکنه !

کدومو انتخاب میکنید؟

تفسیر شخصیِ من:

انتخاب قلبی  ، منشا اون حسه و حس چیزیه که قابل تغییرِ ولی زیباست و لذتبخش (کوتاه مدت).

انتخاب با فکر، به واقعیتها نگاه میکنه ، که معمولا تغییر نمیکنه ولی نه چندان زیبا و خوشایند (ماندنی تر) .

آدم میمونه ، نه؟


دارم اینو گوش میدم ، بیاد موندنی از  انوشیروان


نظرات 8 + ارسال نظر
scammer doll یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 21:26

من موندم !

بهترین را براتون آرزو میکنم.

تیلوتیلو یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 09:06 https://meslehichkass.blogsky.com/

گزینه هیچکدام نداشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هیچکدام در صورتی مطرح میشه که کلا نخواهیم وارد این بازی بشیم !

. شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 22:13

منظورتون از هیچ انتخابی نکنیم بهتره ، چیه ؟

هر چی پیش آید خوش آید؟

در جواب همنشین محترم توسن که گفته بودن خبرهایی هست اینو نوشتم ، با هر چه پیش آید موافق نیستم ، با اینکه به هر قیمتی هم بخواهیم صرفا وارد یه زندگی هم بشیم موافق نیستم.
سپاس از حضورِ شما

.. شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 20:06

من راه عقلو رفتم و الان قلبمم کاملا همراه شده و حس کامل خوشبختی رو دارم
به نظر من اگه راه قلب رو میرفتم عقل همراهی نمیکرد‌؛ قلب هم بعد از مدتی متوجه اشتباهش میشد.

سپاس از به اشتراک گذاری تجربتون

بارون شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 19:02

در واقع آدم درمونده میشه.. به نظر من سخت ترین دوراهیه زندگیه...
جایی که دل نباشه صفا هم نیست و حالت خوب نیست و همیشه حسرت داری، جایی که منطق نباشه هم دلت قرص نیست که پایه های زندگی چقدر مستحکمه، در نهایت خودمون رو درمونده نکنیم بهتره، که اونم نمیشه..
و اینجوری میشه که مغز آدم گریپاژ میکنه..
همون آهنگ رو گوش بدیم بهتره..

ممنون از نظر و حضور شما

سارا شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 18:10 Http://15azar59.blogsky.com

هیچکدوم به تنهایی نمیتونن راه مناسبی برای انتخاب باشن مواد لازم برای تهیه یه زندگی خوب مقدار مناسب از هر دو هست به اضافه نمک و شکر

نمیشه سارا ، متاسفانه نمیشه ، از اون نمیشود که نمیشود که نمیشود هاست !
ممنون از نظرتون

توسن شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 18:02

همون ادم بمونه بهتره
مهندس من میگم مشکوک میزنی هعی تو ن شما بگو ن
من مطمئنم ی خبرای هس

همیشه یه خبرهایی هست!
خصوصا اینکه روز به روز آدمها عاقل تر میشن و تجربه بهشون ثابت میکنه ، شاید اصولا هیچ انتخابی نکنیم بهتر باشه !
سپاس از همراهیتون

_ شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 17:20

انتخاب قلب .
کسی نمیدونه قرار چند سال و ماه زندگی کنه و انسان هر چقدر عقل کل هم باشه باز نمیتونه همه زوایا عقلی رو در نظر بگیره .
بنابراین با انتخاب عقل ممکنه از نظر ظواهر به چیزی برسیم ولی بعد از مدتی متوجه میشم اون انتخاب عقل اونقدر هم دست نیافتنی نبود . در واقع عقل بیشتر بفکر راحتی جسمه ، و جسم دائم در حال تغییر !! از کجا معلوم با انتخاب قلب به راحتی جسم هم نرسیدیم ؟
ترجیح من انتخاب قلبه ما که نمی دونیم تا کی فرصت زندگی داریم !

سپاس از نظر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد