بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

صفحه خصوصی مرورگرها چیست و چه کاربردی دارد؟

در منوی مرورگرها که همان 3 نقطه یا 3 خط گوشه بالا  (دسکتاپ و گوشی) میتوانید صفحه ای خصوصی برای خود باز کنید و به اینترنت گردی بپردازید ، بدون اینکه سایت هایی که رفتید در هیستوری مرورگرتان و یا یوزر نیم و پسورد ها ذخیره شود.

برای مثال از گوشی و یا سیستم شخص دیگری میخواهید سایتی را باز کنید یا ایمیلتان را چک کنید ولی مایل نیستید آن شخص متوجه شود به چه سایتهایی سرزدید ، نیازی هم به پاک کردن هیستوری ندارید ، هیچگونه پسوردی را هم ذخیره نمیکند.

در فایر فاکس تحت عنوان  New Private Window میباشد و در کروم New Incognito Window ، اینترنت گردی امنی داشته باشید !


دارم اینو گوش میکنم

نظرات 6 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 08:58 https://meslehichkass.blogsky.com/

ممنون از حضور شما

scammer doll یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 21:24

من بلد بودم‌

قطعا میدونستم ، غیر این بود عجیب بود !

بارون یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 20:58

بسیار عالی

سپاس از همراهی شما

توسن یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 16:40 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

جدییییی؟؟
پس بگو واسه چی زود دستم رو میشد

امکان خوبیه ، توصیه میکنم رو سیستمهایی که مشترک است ، استفاده بشه.

توسن یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 16:36 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

ی لحظه احساس کردم اشتباهی اومدم ••\
بعد رفتم پایین دیدم قرمه سر جاشه خیالم راحت شد

ممنون از حضورتون

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 15:49

همون صفحه ک عینک و کلاه داره؟!

بله، در کروم همونه در فایر فاکس یه نقاب هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد