بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پیشنهادِ بدون نون و برنج !

پیشنهاد میکنم یک روز در هفته را مشخص کنید و در آن روز غیر از وعده صبحانه ، نون و برنج نخورید !

و اصلا هم سعی نکنید تعداد روزها را بیشترش کنید ، چون ادامه نمیدید و رها میکنید .

همه چیز بخورید از پفک و پفیلا گرفته تا گوشت و مرغ ، فقط بدون نون و برنج.

فقط یه روز در هفته !


دارم اینو گوش میکنم ، دلم برای هموطنان کرد و کرمانشاهیمون تنگ شده ، نمیشه سفر رفت که !

نظرات 5 + ارسال نظر
ستاره دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 11:13

من هفت روز هفته رو فقط با صبحانه نون میخورم ناهار و شامها از نون و برنج خبری نیست!

کار بسیار خوبی میکنید ، البته مقدارِ کمی برنج در روز (حدود 6 قاشق ) خوبه ، ویتامین ب 1 از موادی که بخوبی میتونیم از برنج بگیریم.
سپاس از همراهیتون

تیلوتیلو دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 08:57 https://meslehichkass.blogsky.com/

میشه اون روز حتی در وعده صبحانه هم نون و برنج نخورد
جوی دوسر گزینه ی خوبیه...

معمولا تو شروع کارهایی از قبیل رژیم ، سخت گرفتن به خودمون باعث میشه که بعد مدتی رها کنیمش ، توصیه من هم نون تست جو هست.
سپاس از همراهیتون

.. دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 01:25

چرا نخوریم؟!

کربوهیدرات کمتری به بدنتون برسه ، زیادش خوب نیست ، امتحان کنید ، حس بهتری میگیرید.
سپاس از همراهیتون

بارون یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 20:56


اومدم بگم راه نداره، پفک و پفیلا رو دیدم نظرم عوض شد حالا به خاطر این دو تا هم که شده یه کاریش میکنیم..

واقعا غذاهای خوشمزه و بی نظیر ایرانی بدون نون و برنج انگار کامل نیستن..

فقط یه روز !

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 20:38

پفک و پفیلا سالم تر از نون و برنج هستن؟! -_-

یه جورایی ، بله !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد