بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

چرا نداره ، چرا داره !

دلم میخواد ، چرا نداره !

یه موقع دلتون میخواد یه کاری که شخصی هست و کاملا مربوط به خودتون میشه ، بکنید یا نکنید ، برای اینکه  تمایل به انجامش دارید یا ندارید ، کسی نمیتونه بپرسه چرا !

یه موقع هم دلتون میخواد یه کاری بکنید یا نکنید ولی منافعتون به کسی گره خورده ،از دیدِ من  اون موقع نمیتونین این حرفو بزنید ، وقتی شخصی توی زندگی با شما شریکه ، فرق نمیکنه کدوم طرف قایق سوراخ بشه ، به او هم مربوط میشه ، اون موقع نمیشه گفت چرا نداره ،اتفاقا  چرا داره!

میکس کمیاب ، دارم اینو گوش میکنم


شام امشب کباب ترکی گوشت و مرغ با قارچ

فیلم کوتاه شام امشب بلاگر

دارم اینو گوش میدم

اتفاقی که میخوای برای خودت پیش بیاد، حرفی که میخوای بشنوی ، کاری که میخوای باهات بکنن و دوست داری، انتظاری که ازش داری....
برای برآورده شدنش خودت چکار میکنی؟ همینجوری نشستی و نگاه میکنی؟ هیچی نمیشه ، همینجور منتظر بمون !


این یکی از پر احساس ترین آهنگهایی که شنیدمِ ، متاسفانه بخاطر مضمون غمگینش ، نمیتونم بگم چی میگه !


بهترین روز زندگیتون را با امروز مقایسه کنید ، عقب رفتین یا جلو؟

دارم اینو گوش میدم


چهارشنبه ایها ، سلام !


نظرات 15 + ارسال نظر
lili چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 10:57

سلام
آدمی تا وقتی خودشه فقط به ندای دلش واحساسش گوش میکنه و انجام میده ولی وقتی شریک پیدا کرد چه در زندگی یا کار وحرفه یا حتی کارهای جمعی مثل مسافرت یا مهمونی و... دیگه باید مصلحت جمعی را درنظر بگیره و نمیتونه فقط به خودش فکر کنه واین یعنی انعطاف پذیری.سپاس از شمافردا پنج شنبه است.

سلام و درود رنگی به هم پنجشنبه ای محترم !
سپاس از نظرِ طبق معمول بی نظیر شما (لبخند)
فردا هفتگردِ ماست !

من چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 09:21

سلام...
صبحتون به خیر.

سلام
روزتون خوش

همنشینِ خوبان چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 06:04 https://hamneshinkhoban.blogsky.com/

به نظرم اگه نگرانی ها و حساسیت ها کنترل بشه ، هر روز روز خوبیه و رو به جلو !

ممنون از نظر و حضور شما

Zahragoli چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 01:04 http://zahragoolii.blogfa.com

باید اعتراف کنم هر بار تصمیم میگیرم فیلم غذاهاتون رو نگاه نکنم ولی بازم نمیشه

سعی کن زهرا ، شما میتونی !
داشتم فکر میکردم وقتی عکس میذارم قضیه سخت میشه ، نه؟ میتونی یه جوری مطلب را بخوانی که چشمتون به عکس نیفته؟ (لبخند)
ممنون از حضورتون

Zahragoli چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 00:47 http://zahragoolii.blogfa.com

اینجوری پست رو بروز میکنید من متوجه نمیشم ...
اومدن تو وبتون با گرسنه شدن رابطه ی مستقیم داره...
موفق باشین

خب وقتی سیر هستید بیایید !
یعنی این همه مطلب نوشتم ،شما 30 ثانیه فیلم را فقط دیدید؟(لبخند)
ممنون از شما

عروسک چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 00:21

وا مگه چیه ؟؟؟؟؟؟ رمز و رازه؟؟؟؟
باشه نگو
سختیا ولی من خوشم میاد

متاسفم برای سختی ، البته از دیدِ شما ، ممنون از همراهیتون!

عروسک چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 00:15

چند سالته؟

قضیه جدی شد ، خواستید بیایید خواستگاری ، میگم ! (لبخند)

عروسک چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 00:10

وای چه وبلاگ باحالیه یکی از دوستام معرفی کرد زندگی توش جریان داره خیلی عالیه اهنگ هم خیلی خوب بود همشون مخصوصا اونی که ترکی بود خیلی وقت پیش شنیده بودم خیلی غمگینه

سپاس از شما و دوستتون

من سه‌شنبه 28 بهمن 1399 ساعت 23:52

نه واقعا نمیدونم هرچی فکر میکنم.
اهنگ قشنگیه
موفق باشید

باشه ، نمیدونید ! (لبخند)
ممنون از شما

من سه‌شنبه 28 بهمن 1399 ساعت 23:49

نمیدونم...

میدونید !
سپاس از همراهی شما

من سه‌شنبه 28 بهمن 1399 ساعت 21:17 http://gozarazrozhaa.blogfa.com/

معمولا ادم منتظر نمیشینه...
همه سعی وتلاشش رو میکنه تا اون چیزی که دوست داره براش اتفاق بیفته رو بهش برسه.

اینجوری نتیجه هم میگیره !
ممنون از همراهیتون

من سه‌شنبه 28 بهمن 1399 ساعت 20:44

اهنگه قشنگیه

سپاس از همراهیتون

من سه‌شنبه 28 بهمن 1399 ساعت 18:01

به به،نوش جان...

ممنون از شما

خاموشم سه‌شنبه 28 بهمن 1399 ساعت 16:56

عالی بود

سپاس از حضورتون

من سه‌شنبه 28 بهمن 1399 ساعت 15:36

سلام...
بله موافقم،تو زندگی مشترک نمیتونیم بگیم به خودم ربط داره،چون به طرف مقابلم ربط داره.
موفق باشید

سلام مجدد
همینطوره
شما هم همینطوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد