بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

مردها !

سعی نکنین غرور مردی که در زندگیتون هست را بشکنید ،در صورت پیروزی ، مرد بدون غرورش دیگه اون چیزی نیست که شما خواهانِ او باشید!

 

آهنگی که حداقل یکبار میبایست بشنوید !

 

همیشه جدایی ها بد نیست !

معمولا شروع آشنایی های جدیده ، زیاد غصه نخورید !

 

برگردیم به کانال خودمون ، اینو گوش میکنم !ساز عود و صداش همیشه برای من شگفت انگیز بوده چه برسه به اینکه یه سازِ محشرِ دیگه هم همراهیش کنه !

وقتی اینو گوش میکنید نیت کنید ، تا چند لحظه دیگه یه غزل از حافظ میذارم .

اگر نیت کردید ، کلیک کنید ، پاسخ نیت هم توی همین فایل متنی هست.

 

چند وقت پیش با کسی آشنا شدم ، گفت استخدام آموزش پرورش شدم و ناظم دبستان هستم ، به خودم گفتم ، واو من کی اینهمه بزرگ شدم که ناظم ها هم از من کوچیکترن؟!

یه دفعه برگشتم به سالها پیش ، یه زمان چه ابهتی داشت برام، چقدر حساب میبردیم ، راستی اون لیست هایی که مبصر ها و نماینده ها از کسایی که شلوغ میکردن مینوشتن ، الان کجاست؟

الان مطمئنم کسی یکی از اون لیست ها رو نگه داشته باشه ، اسامی را نگاه کنه ، اشک تو چشاش جمع میشه و حاضره با تک تک همکلاسیهای سابقش که تو لیست بودن ملاقات کنه و بغلشون کنه و ازشون معذرت بخواد !

بعضی از آهنگها را همه حفظ هستند ، نیاز به گذاشتن "یار دبستانی " نیست !

اینو گوش میکنم ، حس میکنم ایشون هم 5 شنبه ای بودند !

 

اعتماد بکنید و چه اشکالی داره محکم کاری هم بکنید؟ هر مسئله ای با نزدیکترین ها هم دارید ، مکتوب کنید ، گاهی خاطره ها ضعیف هستند !

 

شام امشب بلاگر : کوردن بلو و سیب زمینی (هر 2 آماده) 30 دقیقه توی فر 250 درجه

https://s16.picofile.com/file/8425368718/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B7_%DB%B1%DB%B9%DB%B1%DB%B0%DB%B0%DB%B7.jpg

 

نتیجه:

https://s16.picofile.com/file/8425370992/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B7_%DB%B1%DB%B9%DB%B3%DB%B4%DB%B1%DB%B4.jpg

 

کسی که ازتون انتقاد میکنه بهتون یا به زندگیش ، علاقه داره ، از کسی نگران باشید که بی تفاوت باشه !

 

بعضی به زبون آنقدر قشنگ میگن دوست دارم که خیلیا باورشون میشه ، بعضی ها به عمل !

 

وقتی سرتو به هر طرف برمیگردونی خاطراتِ اونو میبینی ، جاتو عوض کن !

 

بوی خاک بارون زدس ، بوی شرجیِ شماله ، بوی پنجشنبه ها !


وقتی بهش تعهد داری و میبایست بهت تعهد داشته باشه ، هر کلامش و حرکتش برات حساسیت بوجود میاره وگرنه ما را با آدمهای توی خیابون و غریبه ها چکار !


خواستگار اونی که با خانواده خیلی رسمی میاد خونتون ، هر دکتر مهندسی که تو خیابون شماره داد را وارد لیست خواستگارها نکنید ! (لبخند)


نه گدای رابطه ای باشید نه بخشنده ، در مقابل چیزی که میگیرین همونقدرهم  بدید !


دارم خاطره گوش میکنم


فردا سمت جاده چالوس منو پیدا میکنید !


صبر کنید ! نگید میرم ، نگید تمومه ! نگید دیگه نمیخوام ببینمت !  ابتدا ببینید واقعا خودتون توانشو دارید؟ توی آرامش و بعد چند روز بهش فکر کنید، واقعا میخواهید و میتونید؟ حرفی نزنید که اگر بخواهید ازش برگردید میبایست عزت نفستون را هم زیر پا بذارید !


میتونید از جسم کسی جدا بشید ولی از خاطراتش هرگز !

صرفا شاید بتونید محوش کنید اونم اگر جایگزین بهتری پیدا بشه.


از یه چیز دنیای مجازی خوشم میاد ، فرصت اینو داری که خیلی کامل با فکر و ذهنِ کسی آشنا بشی و بعداگر مایل بودی در واقعی ببینیش !

توی واقعی اول فقط یه ظاهر یا امکانات کسی را میبینی و به سمتش کشیده میشی ، فرقِ بزرگیه !


پنجشنبه عزیزم مبارک، سلام به خودم و بقیه 5 شنبه ایها

نظرات 15 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 30 بهمن 1399 ساعت 00:38

متن قشنگی بود...

ممنون از شما

بارون پنج‌شنبه 30 بهمن 1399 ساعت 00:31

ما هم فرارسیدن پنج شنبه رو تبریک میگیم به شما

ما؟ یعنی کیا؟ چند شنبه ایها؟ مرموز ! (لبخند)
سپاس از شما

من چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 22:23

سلام...
نوش جان.

ممنون از شما

خاموشم چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 22:11

خیلی اثر گذاربود مرسی

ممنون از شما

خاموشم چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 22:06

این جمله آخر گدای رابطه از شماست یا کپی کردید؟

تمام جملات از من هست.اگر نباشه حتما قید میکنم.
سپاس از همراهیتون

Sra چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 20:48

اِلهی

ممنون ، شاد شدم !

Zahragoli چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 19:25 http://zahragoolii.blogfa.com

فرقش اینه که من هربار باید بیام چک کنم تا بدونم بروز شده پستتون یا نه
من مثل شما بلد نیستم خوب پذیرایی کنم ولی با کمال میل دعوتتون میکنم ، زمانش کی باشه؟

هفته دیگه شما برگزار کن ، شب پنجشنبه را

Zahragoli چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 19:11 http://zahragoolii.blogfa.com

من یه لیست دارم مربوط به زمانیکه از بچه ها امضا گرفتیم که چند روز قبل عید نریم مدرسه معلممون هم میخواست ندادم بهش گفتم میخوام خودم نگهش دارم...
یه سوال چرا بجای اینکه پست جدا بزارین همون قبلی رو بروز میکنین؟

فرقی میکنه؟ میخواهیم با هم هم باشیم، اینکه پست جدید بذارم که بازدید کننده جدید داشته باشم؟ کسی بخواد با 5 شنبه ایها باشه خودش پیدامون میکنه ، دلم میخواد یه 5 شنبه مرخصی بگیرم و مثلا شما این شب را برگذار کنید !
امکانش هست؟ شب نشینی بیاییم خونه مجازی شما؟ (وبلاگتون)

همنشینِ خوبان چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 18:44

چه جالب بلاگر شما هم سفر کردید به گذشته !آخه امروز یه دوست از گذشته با من تماس گرفتم و حسابی منم به اون روزا برگشتم البته ما گریه نکردیم ! اونقدر به کارای عجیب اون روزا خندیدیم که فَکَم درد گرفت :) .خدا رو شکر یه روز خیلی خوب بود .
چی بهتر ازین که حضرت حافظ هم میفرمایند
《شکر ایزد که میان من و او صلح افتاد
صوفیان رقص کنان ساغر شکرانه زدند》
و روز رو زیبا تر به پایان میرسونیم

ممنون از نظر و حضورتون

من چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 18:03

دوش دیدم که ملائک در میخانه دزدند...
جالب بود...

سپاس از همراهیتون

همنشین چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 15:23

Dance with me Make me sway
Like a flower bending in the breeze
Sway me smooth
Sway me now
اینا رو از کجا پیدا میکنید اخه ، تا حالا نشنیده بودمش، خیلی قشنگ بود

سپاس از حسنِ نظرِ شما

همنشینِ خوبان چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 15:15 https://hamneshinkhoban.blogsky.com/

خبر آمد خبری در راه است
سلام بلاگر ، نخود کیشمیش آماده کردم :))

سپاس از شما ...منم دارم حسش میکنم ، داره باد میاد ، پنجشنبه داره میاد !

سارا چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 12:08 Http://15azar59.blogsky.com

و زنی هم که غرورش لگد مال بشه بوسیله مرد نمیتونه محافظت کنه از غرور مردش ....زن و مرد هر دو به این غرور ذاتی احتیاج دارن نباید اون رو از بین برد

ضمن احترام به نظرِ شما ، قطعا هر کس غروری داره ، ولی زیاد دیدم خانمها سعی میکنن مردها را از جایگاه خودش پایین بکشن که بتونن مهار زندگی را بدست بگیرند و اگر پیروز بشن خودشون اولین کسی هستن که از این مرد بی غرور متنفر میشن !
صادقانه بگم از دید من مردها از زن مغرور خوششون نمیاد ولی خانمها از مرد مغرور خوششون میاد !
سپاس از نظر شما

من چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 12:08

درسته

سپاس از حضورتون

تیلوتیلو چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 12:06 https://meslehichkass.blogsky.com/

به نظر من سعی نکنید غرور هیچ آدمی را بشکنید
چون هر آدمی یه بار شکسته بشه دیگه اون آدم سابق نمیشه
شاید سالها و سالها کنارش زندگی کنید
شاید هرگز حرفی از این قضیه زده نشه ... اما دیگه اون آدم سابق نیست

سپاس از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد