بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ساندویچ و جاده و 5 شنبه عزیزم !

سلام پنجشنبه ایها، الان دارین بالا پایین میپرین؟  صبح این روز عزیز را با نم بارون و یه املت ساده شروع کردم

الان هم چند تا ساندویچ میخوام درست کنم و بزنم به جاده !


https://s17.picofile.com/file/8425424484/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B8_%DB%B0%DB%B9%DB%B5%DB%B7%DB%B0%DB%B0.jpg


برگشتم براتون عکس میگیرم، شما هم بزنید بیرون (با رعایت و احتیاط)


فیلم کوتاه جاده چالوس 30 بهمن 99


https://s17.picofile.com/file/8425446868/IMG_20210218_WA0002.jpg


https://s16.picofile.com/file/8425446984/IMG_20210218_WA0004.jpg


https://s17.picofile.com/file/8425447184/IMG_20210218_WA0005.jpg



یعنی واقعا میخواهید بخوابید ؟ و این لحظات عزیز رو از دست بدید ؟ با این ثانیه ها میشه زندگی کرد و حتی عاشق شد ! حالا این 5 شنبه را نخوابید و البته بهمراه 5 شنبه های دیگه ! (لبخند)

دارم اینو گوش میدم ، آذری های عزیز خوب بلدن با این آهنگ چه کنند !


بهترین روزهای زندگی آدم همیشه تولد و عروسی و ... نیست گاهی عنوان نداره ! یه موقع میبینید یه روزِ معمولی زندگیتون بهترین روزتون بوده ، بستگی داره تا کجا به اوج رضایت از بودنتون رسیده باشید و چه کسی را در کنار داشتید !


هر سختی و مشکلی دارین بالاخره که درست میشه ، مطمئن باشید همیشه اینجور نمیمونه  ، چیزی که درست نمیشه ، زمان عزیزتونه که از دست میدید ، حالا که قراره 3-2 ماه دیگه بالاخره یه طوری بشه و این مشکل را فرآموش کنید ، چرا این چند ماه را هم از دست بدید؟ میگن عید آمده همو ببخشید با هم آشتی کنید ، خاطرات بد را کنار بذارید ،بلاگر اینو نمیگه ، میگه  چه خوبه من هر هفته یه عید دارم ! (لبخند)


دارم اینو گوش میدم ، هموطنان عزیز کدام قسمت ایرانمون این لهجه شیرین را دارن؟


خودتو براش گرفتی؟ زیاد طولش نده ، یکی پیدا میشه خودشو برای اون نمیگیره !


دارم اینو گوش میکنم ...5 شنبه های عالی ادامه داره !


جدی بگیر ! دیدی یکی پیدا شده و 6-5 ماه هم گذشته ، رو حرفش بوده ، نتونستی یه تناقض تو حرف و عملش پیدا کنی ، آدمِ خوبیه ، کمیابه ، قدرشو بدون !


از هر کی بپرسی مهربونی ، میگه قطعا ، البته ، حتما !

آخرین مهربونی بزرگتو که خیلی تاثیر گذار بوده ، نه برای خودتون برای شخص دیگه ای ، دقیقا کی بوده ، کجا بوده ، نتیجه چی شده ؟ اصلا تفسیر من و شما از مهربونی چیه؟ کی به شما میگه مهربون ؟ خودتون؟ فقط نزدیکانتون؟  اینا را با خودتون مرور کنید !

بازم میگم ، آدما اونی نیستن که خودشون تصور میکنن ، اونی هستن که دیده میشن !


تنها در صورتی میتونی بهش نزدیک بشی که حس کنه اونو از خودت میدونی ، مشکلی براش بیاد انگار برای خودت پیش آمده ، با غمش غمگین و با شادیهاش شاد میشی ، اینو حس و باور کنه بهت نزدیک میشه !

نکنه از سختی و گرفتاریی که براش پیش آمده ،مثلا بخاطر اینکه حالا دیروز یا چند روز پیش  یه جر و بحثی  با هم داشتید ،  لذت ببری و حتی توی دلت بگی آخیش دلم خنک شد !

اون اینو حس میکنه و ازتون دور میشه ، خیلی دور ! (لطفا با دقت دوباره این پاراگراف را بخوانید و اگر براتون پیش هم نیومده تو حافظتون نگهش دارید)


دارم اینو گوش میکنم ، یه جورایی نوستالژی شده !


روزهای غمگین و شاد همه داشتیم ، اجتناب ناپذیره ، ولی میشه با غمگین هاش جوری برخورد کرد که به اونا هم بخندیم ! آخه در مقابل خونه ای که توش هستید یه ذره هستی ، در مقابل این دنیا و کهکشان و هستی چی هستید؟ غم؟ شوخی میکنی؟  رها کن خودتو !


همه رو یه جور تصور نکنید ، یکی هست که تو قالبهایی که تا حالا باهاش برخورد کردین نمیگنجه ، نیاز به یه تجدید نظر توی نوع رابطه با او دارید ، اصولا هر آدمی قالبِ خاصِ خودشو داره ، همۀ آدمهای دنیا خاص هستند !


عمرم ، عزیزم ، نازنینم ، مهربونم ، جانانم ، شیرین تر از عسلم ، گلم ، بهترینم ، چقدر خوبه که هستی ، چه خوبه دارمت ، حس بودن با شما را با هیچی عوض نمیکنم ، ممنون ازتون که کنارمی ، میدونم وفاداری ، میدونم شما هم منو دوست داری ، آغوش من همیشه منتظرته ، برای دیدنتون لحظه شماری میکنم ، صبحی که چشمام بروت باز میشه ، همه چیز زیباست ، فراموش نشدنیه ، با تو بودن حس یکتایی بهم میده که با چیزی عوضش نمیکنم ، دستام همیشه نوازشت میکنه، پر از عشق و محبت ، مهرت از دلم نمیره ، افسوس که هفته ای یکبار میبینمت ! (لبخند)


برام داره مهمون میاد ، میبایست برم ، چند ساعت بعد میام ، شاید 10 شب به بعد ، خوش باشید و پنجشنبتون را خوب بگذرونید .


واقعا روز خوبی بود، هفتگرد پنجشنبه ای عالی !

ولی داره میره ! منم دارم اینو گوش میکنم !

جمعه ایها آماده ملق زدن باشن !

شبتون خوش و جمعه خوبی داشته باشید.

نظرات 11 + ارسال نظر
عروسک پنج‌شنبه 30 بهمن 1399 ساعت 23:56

آهنگ اخری خیلی انتخاب خوبی بود برای رفتن پنجشنبه جانت

ممنون از شما

مامان یک فرشته پنج‌شنبه 30 بهمن 1399 ساعت 23:45

فکر نمیکنم کسی جمعه ای باشه

پنجشنبه ایها به همه روزهای دیگه و طرفداراشون احترام میذارن ، حتی اگر یک نفر باشه !
حالا اون یه نفر هم بخواد 5 شنبه ای بشه طی یه مراسم باشکوه به ایشون خوش آمد میگیم ! (لبخند)
سپاس از شما

من پنج‌شنبه 30 بهمن 1399 ساعت 22:27

سلام...
شبتون بخیر.

سلام
شبتون خوش

Zahragoli پنج‌شنبه 30 بهمن 1399 ساعت 20:30 http://zahragoolii.blogfa.com

چه آهنگ بامزه ای بود

سپاس از حضورتون

من پنج‌شنبه 30 بهمن 1399 ساعت 20:08 http://me2020.blogsky.com

به به چه عکس های قشنگی
پنج شنبتون بخیر و خوشی

ممنون از شما

همنشینِ خوبان پنج‌شنبه 30 بهمن 1399 ساعت 16:04


همین دیگه ، پنج شنبه یعنی همین ، جاده و بارون و ریتم خوب زندگی با کلی عکسِ حال خوووب کن

ممنون از همراهیتون

خاموشم پنج‌شنبه 30 بهمن 1399 ساعت 16:00

پنجشنبههای خوبی دارین حرفاتون خیلی مفیدو با تجربست استفاده میکنم

سپاس از همراهیتون

بارون پنج‌شنبه 30 بهمن 1399 ساعت 15:21

به به رودخونه و هوای عالی..

عکس ها خیلی قشنگ بودن..

از نزدیک که بی نظیر بود ، بارون نم نم و صدای رودخونه ، 5 شنبه همینه دیگه ، همه چیزای عالی را یه جا جمع میکنه ، دور از جونِ شما ، یه نفوذی میخواست اینا رو ازم بگیره ! (لبخند)
ممنون از بودنتون کنارِ ما در این روزِ سرشار از خوبی

lili پنج‌شنبه 30 بهمن 1399 ساعت 14:40

سلام
وسلام ویژه به پنج شنبه. که امروز نمیدونم چرا اینقدر دوست داشتنیه از بس هوا خوبه وبهاری. دلم نمی خواد تموم بشه. بسیار کارخوبی کردید که زدید به جاده منم رفتم پیاده روی و حظ بردم از هوا وطببعت.

سلام بهمراه ، مهر و شادی و خوشی و هر چیز خوب که دوست دارید به هم 5 شنبه ای گرامی
واقعا لذت بردم ، ساندویچ و طبیعت و رودخونه و کوه و ابر و برف های اون بالا ، همه چیز تو یه قاب روبروم بود.
شما هم طبق معمول و روال پنجشنبه ایها از روزتون دارید لذت میبرید ، خوشحالم تا اینجا روزِ خوبی داشتید ، هنوز وقت داریم !
سپاس مخصوص به شما

Zahragoli پنج‌شنبه 30 بهمن 1399 ساعت 10:58 http://zahragoolii.blogfa.com

اولین باره که دوست ندارم از ساندویچتون بخورم ، هم سیرم ، هم کالباس کلی ضرر داره

این کالباس نیست ، فیله بوقلمونِ
ممنون از حضورتون

من پنج‌شنبه 30 بهمن 1399 ساعت 10:29

سلام...
خوش بگذره بهتون.

سلام
ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد