بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ریست بشید !

بنا به هر دلیل یا دلایلی میبینید رابطه در حال تنش و نزدیک به برخوردِ !

توصیه میکنم مدتی از هم دور بشید ، از دیدِ من و چیزی که در روابط انسانها دقت کردم ، آدمها وقتی کنارِ هم هستند ، فقط نکات منفی همدیگه را میبینند و وقتی از هم دور میشند تازه متوجه میشند طرف دیگه ماجرا نکات مثبت هم کم نداشته !

وقتی کنار همید چون درون ماجرا هستید شاید نتونید دیدِ کلی و مناسبی به رابطه داشته باشید ، وقتی مدتی از هم دور میشید انگار از بیرون ماجرا و با دیدِ کلی تر و عادلانه تری به آن نگاه میکنید و فرصت فکر کردن به کارها یا اشتباهات احتمالی خودتون را هم خواهید داشت.

اینجوری افکارتون نظم میگیره و یجورایی ریست میشید و طرفِ دیگه را در یک برآیند کلی از نکات منفی و مثبت میبینید که طبیعتِ همه آدمهاست ، کسی را نداریم که سراسر خوبی باشه و برعکس !

نظرات 2 + ارسال نظر
من شنبه 9 اسفند 1399 ساعت 16:08

سلام...
درسته،من اینو تجربه کردم.

سلام
ممنون از به اشتراک گذاری تجربتون

تیلوتیلو شنبه 9 اسفند 1399 ساعت 10:52 https://meslehichkass.blogsky.com/

دقت کنید این فاصله گرفتن کم و محدود باشه
اگه زیادی دور بشید و زیادی ریست بشید یهو میبینید کل رابطه را حذف میکنید...
رابطه نیاز به نگهداری و مراقبت داره
نباید بزاریم کار به جاهای باریک بکشه
همیشه پیشگیری بهتر از درمانه

سپاس از نظرِ شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد