بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تفسیر نظر سنجی تهمت

کسایی که پاسخ تند و عصبانی میدن ، از دیدِ من یه جورایی دارن به تهمت زننده کمک میکنن ! شاید او صرفا میخواسته شما را آزار بده و اینگونه به هدفش رسیده !

وقتی خودتون میدونین که کاری نکردید ، برای چی اصولا عکس العمل نشون میدید؟ او مدرکی نداره چون واقعا شما اون کارو نکردید !

***

بهترین کار از نظر من بی تفاوتی !  وقتی کاری نکردید و خودتون خیالتون راحته حتی نمیبایست با طرف بحث کنید، من باشم بهش میگم ، حق با شماست و از روش رد میشم !

***

تهمتِ بدونِ دلیل و مدرک را هر چه بیشتر توضیح بدید باعث میشه که هیچی را بزرگش کنید ! وقتی چیزی از اصل وجود نداره ، چطور میشه براش منطقی آورد؟

حتی انکار اون هم باعث میشه بهتون فشار روحی وارد بشه ، رهاش کنید ، از نظرِ من خودتون را گرفتار بحث های بیهوده نکنید.


دارم اینو گوش میکنم


شب یکشنبه است و یکشنبه ایها دارن خودشون رو آماده میکنن ، اینو گوش میکنم ، یکشنبه ایها روزتون خوش، شاد باشید !

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا شنبه 9 اسفند 1399 ساعت 21:22 Http://15azar59.blogsky.com

سارا هستم یک یکشنبه ای

خوشوقتم ، بلاگر هستم 5 شنبه ای !

من شنبه 9 اسفند 1399 ساعت 17:08

چشم.

ممنون از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد