بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

هوسِ شمال !

بد جور دلم هوس شمال را کرده ، بوی دریا ، رانندگی تو شب ، سبزی جاده پر پیچ و خم ، سقف ماشین را باز کنی ، هوای تازه بهت بخوره ، یه جا تو جاده صبحانه یه نیمرو چایی بخوری ، صبح زود برسی لب دریا ، طلوع آفتاب را ببینی ، شن هایی که پاتو قلقلک میدن ،نسیم دریا ، ناهار یه کته کبابی بخوری یا ماهی پلو ، بعد همون جاده زیبا را برگردی !

بد هم نیست کسی هم همسفرت باشه که بتونی دستشو بگیری !

دلتون آب شد؟ خودم بیشتر ! (لبخند)


دارم اینو گوش میکنم ، اولین باری هم که بعد برداشتن محدودیت ها برم شمال ، اینو تو راه گوش خواهم کرد !


شام فردا شب بلاگر 1

شام فردا شب  بلاگر 2


شام امشب بلاگر !


تا اونجایی باهاته و برات همه چیزشو میده که حس کنه شما هم با اونی ، اینو مطمئن باش !


امروز روز شلوغی بود و کار زیاد داشتم ، ولی اون خطِ بین کار و زندگی نجاتم داد ! بین کار و زندگی یه خط بکشید وقتی به زندگی میرسید کار را فرآموش کنید و برعکس !


یکی از زیباترین آهنگ هایی که شنیدم ، مرا زیاد ببوس !

نظرات 6 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 15:39 http://saharnaz020.blogfa.com/

سلام مرسی به وبم سر زدید

بلاگر کارش همینه ، جریان اندیشه ها ، خواندن و نوشتن !
سپاس از همراهیتون

Shab دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 01:32 http://Khorshiideshab.blogfa.com

فکر کنم در همین لحظه حداقل ۵۰میلیون ایرانی دلشون هوس شمال کرده

همینطور فکر میکنم !
سپاس از همراهیتون

عروسک یکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت 23:11

انتخاباتون خیلی قشنگه

سپاس از همراهیتون

Zahragoli یکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت 21:51 http://zahragoolii.blogfa.com

اولین باره دیدم از همسفر نوشتین

کسی از تنهایی خوشش نمیاد ، مگر اینکه همراهِ مناسبی پیدا نکنه !
سپاس از حضورتون

فـــاختـــه یکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت 19:09

یاد اهنگ بوی شمال افتادم
اسمش همین بود یا نه/:
خوانندشم/:
یادم نیس:|
حالا گوگل یه صفحه اونطرفتره
آهاا مسیح و آرش
با اون اقاهه که سنتی میخونه
اون اقاهه حالا اسمش از ذهنم رفته
کیی بود
دارم مقاومت میکنم گوگل نکنم
اها پرواز همای
یچی دیگم میخواستم بگم
چی بود
اهاا بنظرم اگه فیلمارو بجای پیکوفایل،توی یوآپلود،آپلود کنید،ما میتونیم انلاین ببینیم بجای دان کردن:|
ندیدمشون ولی نوش جان
پ.ن یه نفس تایپ کردم

آنلاین دیدن یعنی دانلود فایل و سپس دیدن ، فرقی نمیکنه !
ممنون از همراهیتون

بارون یکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت 18:30

یکی میگفت اونقدر دلم برای دریا تنگ شده که اگه رفتم ذوق زده خودم رو اونجا غرق میکنم

بعید نیست ! حالا اون کی بود؟ اولِ اسمش ب نبود؟ (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد