بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تفسیر نظر سنجی روزهای هفته

ضمن احترام به طرفدارهای سایر روزها ، این که دیگه تفسیر نداره ، واضح و روشنِ ، 5 شنبه ایها با اختلاف فرآوان بردند ! (لبخند)

نظرات 4 + ارسال نظر
Zahragoli دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 12:53 http://zahragoolii.blogfa.com

یه سوال چرا پنجشنبه؟

از بچگی بهش علاقه داشتم ، فرداش تعطیل بود و میتونستم تا دیروقت بیدار بمونم ، اکثر مراسم و تولدها را میندازن 5 شنبه ، خاطرات شادی ازشون دارم ، ، خیلی وقتا سفر کوتاه که میرم حرکتش صبح 5 شنبه است ، به من حس خوبی میده ، خودم هم یه بامداد 5 شنبه بدنیا آمدم ساعت 3 بعد از نیمه شب !

lili دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 12:12

سلام وصد سلام به شما وهمه هم پنج شنبه ای های گرامی
واقعا چقدر خوشحال کننده است که ما بردیم اصلا مگه بهتر از پنج شنبه هم داریم .دم عید ،هوای بهاری، روز پنج شنبه، نم نم بارون میشه یه بهشت به تمام معنا.سپاس از شما

سلام به هم 5 پنجشنبه ای گرامی ، با همراهی همنشین های محترم پنجشنبه ای به این نتیجه رسیدیم.
درود به تمامِ روزهای زیبای زندگی خصوصا پنجشنبه های عزیز
سپاس از شما

Zahragoli دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 12:10 http://zahragoolii.blogfa.com

هرروزتون پنجشنبه ، پنجشنبتون قشنگه
خیلی سعی کردم قافیه داشته باشه

ضمن سپاس از شما ، وقتی پنجشنبه ای باشی ، سعی هم نمیکردید زیباترین شعر جهان را میسرودید !
((البته پنهانی بهتون توصیه میکنم یکم بیشتر روش کار کنید ! )) (لبخند)

تیلوتیلو دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 10:56 https://meslehichkass.blogsky.com/

مبارکتون باشه

مبارکِ همه 5 شنبه ایها باشه
سپاس از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد