بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

امتحان کنید !

وسط جر و بحث و درگیری با همسرتون ،  بغلش کنید!

 اگه بتونید اون لحظه اینکارو بکنید واقعا اونو و زندگیتونو دوست دارید.ممکنه سخت باشه ولی شدنیه ،امتحان کنید و نتیجه را ببینید ! 

ببینید چقدر سریع همه چیز آروم میشه !

اگر کسی تو این دنیا باشه که به اندازه شما برای این زندگی بخواد دل بسوزونه ، فقط اونه !


***


شام امشب و ناهار فردای بلاگر ، جوجه های دیشب خوابانده شده در مواد:

https://s16.picofile.com/file/8426620334/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B0%DB%B1_%DB%B1%DB%B8%DB%B1%DB%B2%DB%B0%DB%B9.jpg


***

تا کوچکترین اتفاقی میفته نگو لیاقت منو نداری ، این مفهومش اینه که خودت هم چقدر از لیاقت خودت بی خبر بودی که به او  جوابِ مثبت دادی !


نظرات 16 + ارسال نظر
. سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 13:57

حالا همین یه بارو از مرز عبور کنین چی میشه مگه ! عبور کنین بگین دیگه

لطفا یه بار دیگه از طریق Hangouts سوالتون را ارسال نمایید

. سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 03:54

سوال پرسیدما دوس دارم جوابشو بدونم
اگه آزادانه ست،پس ج بدین

اونوقت مجبورم خودم از مرزها عبور کنم که مقدور نیست.

. دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 22:23

تایید نمیکنید ک هی بیام بگم ج سوالمو بدید یا هی بگم چرا تایید نکردید؟!
آدم سنش ک بالای ۵۰ باشه ،تنها ک‌ زندگی کنه ،پشت سیستم ادای پسرای ۳۵ ساله رو ک دربیاره،از بیکاری آشپزی هم کنه،از طرفی بی حوصله هم باشه و زود خسته بشه ،با کامنتای دخترونه برا خودش پیام هم بزاره،چه اسمی میشه روی این رفتاراش گذاشت!!
هر چی ک باشه فقط میشه گفت خدا شفاش بده :))))))))

خوشحالم که اینجا میتونید آزادانه نظرتونو بذارید، اگر مرز ها را رعایت کنید.
سپاس از همراهیتون

. جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 01:37

سوال پرسیدم برا چی تایید نکردین!
میخوام دید مردا رو بدونم
مگه نمیگید موقع دعوا بغلش کنیم،منم میخوام تجربه اندوزی کنم برا آینده ک آیا بغل رو تحت هر شرایطی با هر احساسی قبول میکنن؟!

بله ، فکر میکنم که آروم بشن ، نحوه سوال کردن هم مهمِ !
سپاس از همراهیتون

همنشینِ خوبان چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت 23:11

بغل کردن سخت نیس خیلی هم خوب و آسونه ، مخصوصا بغل کردن کسی که تکیه گاهت باشه و بهت حس امنیت میده (حتی تو لحظه ای که خودش عصبانی باشه ) ، اصلا چی بهتر ازین از ترس طوفان به آغوشش خودش پناه نبرم!

فقط اگه یه روز پیش اومد امتحانش کن !

من سه‌شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 13:49 http://me2020.blogsky.com

میبینم که غذاهای خوشمزه از پنج شنبه به وسط هفته منتقل شده

تقریبا هر روز غذا های خوشمزه درست میکنم ، با اینکه از صبح تا بعدازظهر سر کار هستم.
قابل توجه خانمهایی که از آشپزی روزانه گله میکنند !

.. سه‌شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 08:36

دعوا هیچ مدلش خوب نیست به خصوص بین دو تا دختر یا زن.
اون مدل دعوایی که شما خوشتون میاد دقیقا دعواییه که دختره یا زنه باید مرده یا پسره رو میزده زورش نرسیده اومده کسی که یکی از عوامل بوده رو میزنه دیدن اینجور صحنه ها که نشون دهنده مشکلات روابط زن و شوهر و ... است خیلی واسه من ناراحت کنندست امیدوارم هیچ وقت از این صحنه ها نبینم.
دعوای مردا هم بیشتر از کوتاه نیومدن و سر هیچیه مثلا یه ماشین به اون یکی راه نمیده اون یکی هم کوتاه نمیاد دعوا میکنن!!! آخه آدم عاقل این بره یا اون بره چیزی از کسی کم میشه! شما دو ثانیه کوتاه بیا ببین اتفاقی تو زندگیت میفته یا اینکه حدود دو ساعت دعوا کنی و اعصاب خودت و بقیه رو خورد کنی! سر اینجور قضیه ای حتی طرف اسلحه داشته یکی رو زده!!!!!

قطعا همینطوره ، وقتی عقل و منطق به کناری میره و صرفا احساس منفی میاد وسط شروع یه درگیری خواهد بود ، مطلبی که در پاسخ توسن نوشتم طنز بود.اکثر مواردی که (لبخند) پشتش میذارم برای کمی دور شدن از فضای جدی هست.
سپاس از شما

توسن سه‌شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 00:08 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

بلااااگرررر بلااگرر خدانکشت پوکیدم
اولین دخترم بچه باشه ؟

اولین پسرم بلبل بود

همینه اینقدر سر و صداتون میاد ! (لبخند)

توسن سه‌شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 00:04 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

دعوای مااااهاااا تو دعوای ما هرکی زودتر بگه ببین عززززززیززززززم اون برده

نه از این دعواها از اون دعواها !
حاضرم حتی برای دیدنش بلیط هم بخرم ! (لبخند)

توسن دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 23:24


با این فرمونی ک داری میری جلو بعید نیس ی چن روز دیگ عکس ی جوجه رنگی رو بذاری
ازت بپرسم حالا جوجتون دختره یا پسر

دوست داری اولین دخترت بچه باشه؟ (لبخند)

توسن دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 23:22 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

بابا بذار دعواشونو کنن یکم بشون بخندیمااا

دعوای مردا جذاب نیست ، زن و مرد هم همینطور ولی هر چی از دعوای 2 تا دختر و جذابیتش بگم کم گفتم ! (لبخند)

.. دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 22:51

یه حرکته تاثیرگذاره؛
شما از کجا اینا رو بلدید
من تقریبا ذاتا همین تیپیم چون نمیتونم ناراحتی مهم ترین کس زندگیمو تحمل کنم و اثرشو دیدم.

بیشترش را حس میکنم و فکر میکنم و مینویسم !
ممنون از به اشتراک گذاری تجربتون

بارون دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 22:07

چشم، اگه بحثی شد( که امیدوارم نشه) امتحان میکنم

کار خوبی میکنید.
سپاس از همراهیتون

باران دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 21:59

جوجه ها رو توی چه موادی خوابوندین؟!

توی فیلم دیشب گفتم ،پیاز خرد شده ، پودر فلفل سیاه ، زعفران ، نمک ، روغن زیتون و آبِ لیموی تازه ، با روغن معمولی هم میشه.

سارا دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 21:06 Http://15azar59.blogsky.com

نگاه جنسیتی داشت ایا این پست؟
یا فرقی نداره؟

نه نداشت ، آنقدر راحت هستم که اگر پستی نگاه مردانه داشته باشه به وضوح بنویسم ، دیدگاه مردانه !
فقط یک بار امتحان کنید ، چه اشکالی داره ؟ نتیجه نداد رهاش کنید ، نتیجه داد ادامش بدید .
ممنون از سوالتون

Zahragoli دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 20:15 http://zahragoolii.blogfa.com

من فکر میکردم آقایون بیشتر دوست دارن بحث رو به نتیجه برسونن و اینکار روشون تاثیر نداره...

فقط امتحان کن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد