بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

زندگی شاد !

از دیدِ من بدون برنامه نمیشه زندگی شادی داشت !

همونجور که برای کسب درآمد ، تحصیلات ، ورزش ، رژیم غذایی و ... میبایست برنامه داشت ، برای شاد بودن هم برنامه لازمِ ، برای شادی و خوشحالی فکر میکنید؟ برنامه میذارید؟

اگربدون برنامه ، شاد و خوشحال بودن را  رها کنیم و بهش فکر نکنیم ، متاسفانه ممکنه بعدِ یه مدت  مشکلاتِ زندگی آنقدر زیاد بشن که اصلا فرآموش کنیم که چیزی تحت عنوان شادی هم وجود داره  !


شام امشب بلاگر ، امروز کارم بیشتر طول کشید سر راه از بیرون یه غذا گرفتم :

https://s17.picofile.com/file/8426723268/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B0%DB%B2_%DB%B1%DB%B8%DB%B1%DB%B1%DB%B3%DB%B9.jpg


***

گاهی حال ندارید لباس بپوشید و برید بیرون؟ خودتون را مجبور کنید که اینکاروبکنید ، وقتی راه بیفتید و برید بیرون ، تا سر کوچه هم که شده ، بعدش حس میکنید کارِ خوبی کردید ، امتحان کنید !

***

دارم اینو گوش میدم ، اینم از شادی ، دیگه چی میخواهید؟ ! (لبخند)

***

یه راز کوچیک برای شاد بودن ، فاصله ها را کم کنید ، در حد اینکه دیگه فاصله ای نباشه !


منتظر این نباشیم کسی بیاد شادی را به ما تقدیم کنه ، خودمون اراده کنیم ، با یه سفر صبح تاشب هم میتونیم شاد بشیم !

دارم اینو گوش میکنم

برای من سفر شادترین لحظات زندگیم بود!

دنبال بهانه برای شادی باشید ، برای غم و غصه بهانه بوفور یافت میشود ! (لبخند)

حتما براتون پیش آمده ، وقتی ناراحت هستید  و یکی میخواد حال بدتون رو خوب کنه و یه جُک بی مزه براتون تعریف میکنه ، بیشتر از خودِ جک ،  از بی مزگیش خندتون میگیره!

نظرات 7 + ارسال نظر
lili چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت 09:01

سلام
واقعا تنها چیزی که باعث میشه انسانها در طول زندگی ناامید نشوند وانرژی میده تا بتونیم زندگی را پیش ببریم شاد بودنه. غم وشادی در فکر خودمونه و فقط خودمون میتونیم شرایط شادی را فراهم کنیم . حتی با پختن یک غذا. مرتب کردن خونه. قدم زدن. خرید که واقعا واسه خانما شادی آوره وخیلی چیزای دیگه.سپاس از شما

سلام بر هم پنجشنبه ای گرامی
غذا پختن را دوست دارم ، چون میتونم توش خلاقیت بکار ببرم و نتیجه را هم سریع ببینم ، خرید کردن برای خانمها شادی آور نیست ، نشاط آوره ! (لبخند)
سپاس از همراهیتون

. سه‌شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 23:57 http://Arezooyerahayi.blogfa.com

خب من همیشه میخوام شاد باشم ولی هیچوقت موقعیتش پیش نمیاد یعنی نه جایی دارم که بارفتنش بهش شاد بشم نه دوستی که واقعی باشه و معاشرت باهاش واقعا حس‌خوب بهم بده همیشه سعی می کردم با رسیدگی به گل هام و اینجور کارها لذت ببرم یا حتی استراحت و کتاب خوندن باعث لذتم میشد که به لطف دختر دردونم اونم وقت ندارم دیگگه.
چرا گزینه کامنت خصوصی نیست

برای همینه میگم دنبال برنامه باشید ، مطمئنم اگر کمی فکر کنید و دنبالش باشید میتونید بهانه هایی برای شادی پیدا کنید.
بلاگ اسکای همچین گزینه ای نداره ولی میتونین در ابتدای نظرتون کلمه "خصوصی" را قید کنید ، نظرتون تایید نخواهد شد.
سپاس از نظرتون

بارون سه‌شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 22:53



خوشحال و شاد و خندانم
قدر دنیا رو می‌دانم
خنده کنم من
دست بزنم من
پا بکوبم من
شادانم
در دلم غمی ندارم
زیرا هست سلامت جانم
عمر ما کوتاست
چون گل صحراست
پس بیایید شادی کنیم
بیایید باهم بخوانیم
ترانه‌ی مهربانی
عمر ما کوتاست
چون گل صحراست
پس بیایید شادی کنیم
گل بریزم من
از روی دامن
بر روی خرمن
شادانم...

+ گاهی هم میشه با یه ترانه بچگانه شاد شد
+ شنیدن آهنگش هم قشنگه..

معلومه موقع نوشتن خودتون هم داشتین میخواندید ! (لبخند)
ممنون از شعر زیباتون

سارا سه‌شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 20:04 Http://15azar59.blogsky.com

مواد لازم برای شاد بودن شمشیر سامورایی لازمه و یک عدد کارت بانکی فول شارژ متصل به منبع لایزال پول همینطور یک دستگاه پیکان جوانان ۵۷ گوجه ای با نوار یساری
....
همبرگر بسیاااااار خوشمزه تر از پیتزاست اونم با نون فانتزی نه نون مک

سپاس از مشخص نمودن مصداق های شادی ، پر بیراه هم نمیگین !

آزاده سه‌شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 18:28 http://www.chemistmemorie.blogfa.com

برای شاد بودن نیازی به برنامه نیس...

ضمن احترام به نظر شما ، از دیدِ من هست !
ممنون از همراهیتون

پارسا سه‌شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 18:09

کاملا موافقم مشکلی که خودم دارم نوسان روحیه یه وقتایی انقد دلم میگیره که از حال و حوصله می افتم و برنامه اجرا نمیشه و حالم بدتر میشه خیلی بده بگذریم شما شبیه دولوپر ها فکر میکنین.

گاهی شاد شدن ساده تر و نزدیکتر از این حرفا به ماست !
راجب برنامه بعدا بیشتر توضیح میدم
سپاس از همراهیتون

ستاره سه‌شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 17:10

من زیاد شاد بودن و بلد نیستم، میشه بگی چه طور میشه براش برنامه داشت؟؟

به تصویر بالا دقت کنید ، یکی از روشهای شاد بودنه ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد