بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

داره میاد ، چهارشنبه ایها یواش یواش برین کنار !

بسه دیگه ، از دیشب دارید تخمه میشکونید ، غیبت میکنید ، پشت سر روزای دیگه سی دی میذارید ، حرکات موزون میکنید ، دیگه یواش یواش بشینید و بذارید 5 شنبه ایها به کارِ شب پنجشنبشون برسن !

داره میاد ...شما هم (یعنی 5 شنبه ایهای محترم ، عزیز ، گرامی ، مهربون ، دلچسب ، وفادار ، صادق ، احساساتی و در عین حال منطقی ، شاد ، خوشحال ، با کیفیت ! ، خوشتیپ ، خوش لباس ، خوش صحبت  ، خوش صدا ،آشپزهای حرفه ای ، کارشناسان ماهر در هر موضوع ، رانندگان فرمول یک ، ورزشکاران در سطح جهانی  و از همه مهمتر خوش قول ) دارید حسش میکنید ؟ میدونم که حتما همینطوره ...بعنوان یه 5 شنبه ای ساده و معمولی بسیار خوشحالم ، کنارتون هستم و یه شبِ 5 شنبه دیگه را با هم هستیم !

این پست بروز میشود.

شام  شب پنجشنبه بلاگر


آزار کلامی دیدید؟ اگر شما هم به همون شکل بخواهید پاسخ بدید ، دیگه احترامی باقی نمیمونه ، بی احترامی جاده ای یکطرفه هست که فقط میشه جلو رفت و بازگشتی نداره ، هر بار بدتر و بدتر میشه ، راهش از دیدِ من در صورت اینکه نمیتونید ازش دوری کنید ،  ادب و احترامِ بیشترِ ، مطمئن باشید خجالت میکشه و یه جایی تمومش میکنه !


قطعه کوتاهی از بلاگر ، به مناسبت شبِ عزیزم !


اگر دوسش داری ، غیر حرف زدن ، انتظار داره عملا ببینه ، عملا چکار کردی؟  چقدر به وعده هات عمل کردی؟  چرا ازش توقع داری؟ در مقابل چیزایی که دادی ، چیزهایی هم گرفتی ! چرا فکر میکنی فقط شما عمرتو گذاشتی؟  اگر شما در اون سن و سالی نیستی که روزِ اول بودی او هم نیست !

عدالت قسمتی از غریزه انسانهاست !

***

غمگینی ؟ کسی را پیدا نکردی که از تنهایی درت بیاره؟ خود تنهایی هم زیاد بد نیستا ! خودتی و خودت ، لازم نیست نگرانِ چیزی باشی ، آیا بهش برخورد اینو گفتم؟ اون کارو کردم ناراحت شد؟  تو هر حالی هستی سعی کن ازش لذت ببری ، حتی با تنهایی !


ادامه شام بلاگر (کتف و بال مرغ) + ؟ 

نمیدونم چرا از خاطره هام فقط خوب هاش یادم میمونه  ، بلاگر هیچ خاطره بدی از زندگی و از هیچکس نداره ، ممنونم زندگی ، حس میکنم با من مهربون بودی و فقط به من خوبی دادی !


دارم اینو گوش میکنم



نتیجه شام امشب بلاگر ، چه حسِ خوبیه واسه این لحظاتِ خوب ، امیدوارم همه تجربش کنن :

https://s17.picofile.com/file/8426838750/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B0%DB%B3_%DB%B1%DB%B9%DB%B5%DB%B8%DB%B5%DB%B0.jpg



اسمشو صدا کن و یه جان پشتش بذار وقتی برگشت سمتت... فقط یه لبخند رو لبات باشه و معجزه را ببین !

راستی قبلش اینو گوش کن !


میگی که چی بشه؟ فرضا که 5 شنبه هم بهتون لذت میده ، چی به من میرسه؟ همین که اینجایی ، پیش ما هستی وشادیمون را داریم با شما قسمت میکنیم ، اینکه یه شب 5 شنبه را داری اینجور میگذرونی ، فکر کن 5 شنبه ایها نبودند ، الان بجای اینجا کجا بودی؟ چکار میکردی؟ بازم یکی هست حالتو بپرسه ! سلام ، حالت خوبه؟ (لبخند)


دست برق داره؟  نه !  پس چرا وقتی دست بعضیا !  را میگیری حسی میکنی مثل برق گرفته ها شدی ؟ ! چه حسیه و چقدر برای  دستِ بعضیا آشناست چیزی که میگم و چقدر برای بعضیا خاطراتِ دور !


45 دقیقه دیگه مونده که بیاد ، صدای قدمهاش رو میشنوم ، آغوشم براش بازه که بیاد و سرشو بذاره رو شونم و بگه ، دلم برات تنگ شده بود ، برای بغلت برای اینکه منو محکم در آغوش بگیری و ازم بپرسی ، کجا بودی؟ یه هفته؟ یه عمر گذشت منم بهش بگم میدونستم این آغوش را نمیتونی با چیزی عوض کنی و دوباره بهش برمیگردی !


آمد ، شروع شد ، سلام عزیزِ دلم ، 5 شنبه خوبم ، چه خوبه که هستی و باعث لبخندِ منی !

واقعا حس خوبی دارم ، الان اگه محدودیت نبود بلند میشدم میرفتم شمال ، همین الان !

نظرات 8 + ارسال نظر
توسن پنج‌شنبه 14 اسفند 1399 ساعت 09:49

بااااالللللللل
از این کارانکناااااا
چرا نمیزاری مث ادم ب رژیمم ادامه بدم

رژیم گرفتن آن موقع ارزش داره و موثر و مداومِ که وسوسه باشه ولی بتونید جلوی خودتونو بگیرید.
معلومه اراده مافوق بشری دارید ! (لبخند)
سپاس از همراهیتون

Zahragoli چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت 23:02 http://zahragoolii.blogfa.com

حالا که اینجوری فکر میکنم ، پس بازم از اینکارا بکنید

باشه ، شاید یه 5 شنبه عزیز و خوبِ دیگه
ممنون که همراه هستید

Zahragoli چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت 22:59 http://zahragoolii.blogfa.com

زیاد از سازها سر در نمیارم ، واقعا ماهرانه گیتار زدین یا من اینجوری فکر میکنم ؟
شبتون مبارک

اینجوری فکر میکنید که ماهرانه زدم ! (لبخند)
سپاس از همراهیتون

همنشینِ خوبان چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت 22:48

و خدا ۵ شنبه ای ها را آفرید

برای شادی همه انسانها !

lili چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت 22:20

سلام به شما وفردای عزیزم
منم از امروز دیگه حس خوب ورود پنج شنبه روم اثر گذاشت وبهم انرژی داد. ممنونم از پنج شنبه عزیزم. این صفاتی که گفتین را یعنی ما پنج شنبه ایها داریم؟ اگه اینجوره که چه عالی. درود بر پنج شنبه عزیزم با این همه خوبی...

سلام و عرض ادب و احترام به شما همراه خوب
دقیقا همینطوره ، 5 شنبه ایها که این ها را دارن و بقیه روزها هم شاید داشته باشن ولی 5 شنبه ایها حتما دارن ، مطمئن باشید.
درود و بهترین آرزوها برای همه خصوصا هم 5 شنبه ایها ، شادی همیشه مهمون دل و فکرتون

تیلوتیلو چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت 21:22

از تکرار فراری نبودید شما؟
این پنجشنبه ها و قصه شون تکراری نمیشه؟؟؟؟
الان میتونید منظور منو از تکرارهای خوب و حس خوبشون درک کنید

وحشتناک فراریم !
حتی از یه غذای تکراری ، چه برسه به روزهای تکراری !
هیچ 5 شنبه ای برام تکراری نبوده ، هر بارش برام تازگی داره ، انگار بارِ اولِ که لذتشو میبرم !
عقیده دارم هر چیزی بهتون لذت میده ، خوبه ، حتی اگه تکرار باشه !
سپاس از همراهیتون

بارون چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت 19:39

و باز هم پنج شنبه ای دیگر و یار همیشگیش آقای بلاگر
تبریک بگیم؟ امیدوارم لحظه های خوبی باشه برای شما و همه پنج شنبه ای ها..

چه عنوانی هم داره این پست

سپاس از شما

مسافر چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت 17:50

چقدر خوبه که دلتون خوش روزهای هفته ست...

شما دلتون به چی خوشه ؟
برای ساختن دلخوشی و شادی منبع الهامِ دیگران باشید و روشهاتون را با دیگران به اشتراک بذارید.
ولی واقعا 5 شنبه رو دوست دارم و بهم انرژی میده !
سپاس از همراهیتون در این شب 5 شنبه زیبا
راستی یادم رفت بپرسم ، چند شنبه ای هستید؟ (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد