بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

چه عطرِ خوشی داره میاد !

حس میکنیدش؟ یه بوی خوبی میاد ، مثل بوی زندگی ، بودن ، شادی ، نفس یه عاشق ، عطر نافه و بهترین گلهای سرخ ، یه چیزی که که بیخودتون میکنه! میگین مگه میشه؟ یه چیزی تا این حد دوست داشتنی باشه، درسته هنوز مونده تا برسه ولی عطرش همه جا پیچیده ، داره میاد !

این پست بروز میشه


دارم اینو گوش میکنم


خیلی خودتونو عذاب نمیدین؟ پیش خودتون عمر 1000 ساله را تصور میکنید؟ باور کنید زندگی آنچنان هم بد نیست ، زیادی سخت نمیگیرید؟ ! حالا یه چیزی هم گفت ! اصلا نگفت ! اصلا کسی هست ، نیست ! خودتون که هستید، بهتر از خودتون با کی میتونین بیشترخوش باشید؟ ، حداقل این پنجشنبه را شاد باشید ، تا ببینیم بعدا چی میشه !  و البته  5 شنبه های دیگه رو ! (لبخند)



دارم اینو گوش میدم و به هیچی غیر این روزهای خوش فکر نمیکنم  !


هوس مرغ سوخاری کردم ، فیله مرغ دارم ، پودر سوخاری خوب هم دارم ، میمونه همتش که اونم دارم !


عقیده دارم آقایون اگر وارد کاری بشن حتی کارهایی که در حوزه تخصصی خانمهاست ، مثل آشپزی خوب عمل میکنند ، فکر کنم علتش برمیگرده به اینکه بین احساس و منطقشون تعادل برقراره !


شام شب 5 شنبه بلاگر : فیله مرغ سوخاری + سیب زمینی سرخ شده+ سس خردل + سس کچاپ


https://s16.picofile.com/file/8427554100/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B1%DB%B0_%DB%B1%DB%B8%DB%B1%DB%B8%DB%B0%DB%B4.jpg


یکی میگه من اینجور هستم و اینطور میخوام ، چرا باهاش بحث میکنید؟ یا با شرایطِ شما هماهنگ است و یا نیست ! علت بحث را نمیدانم ، شاید به فکر این هستید که خواسته هاش را به خواسته های خودتان نزدیک کنید؟ اگر او قرار بود چیزِ دیگری بخواهد ، همان را میگفت و اگر براحتی یا حتی به سختی  خواسته هایش را تغییر دهد ، از دیدِ من دیگر به او و حرفهایش اعتماد نکنید !


دارم خاطره های شادم را گوش میدم !


داشتم یه آهنگ قدیمی گوش میکردم  و به این فکر میکردم خیلی وقته از یه سری کلمات استفاده نشده ، آخرین باری که به کسی گفتید خاطرخواتم کی بود؟ در کنار عاشقتم و دوست دارم و این حرفا ،  آخرین باری که گفتی فدات شم الهی، کی بود؟  قدیمی ها هم حرفای قشنگی بهم میزدنا !


فیلم کوتاه صبحانه 5 شنبه صبح بلاگر !


اصلا اون فیلمِ بالا حقه های سینمایی بود ، واقعی نبود ، جلوه های ویژه بود، بهش فکر نکنید به چیزای خوب فکر کنید ، مثلا به یه لیوان آب یا چند نفسِ عمیق تو فضای آزاد ، آروم باشید و خودتون را کنترل کنید...آهان... الان خوبه ، نفسِ آروم ، پیشِ خودتون بگید اون چیزی که بلاگر فیلمشو گذاشته بود واقعی نبود ، خوبه ... دارید به زندگی برمیگردید !


کسایی که تهران ، کرج ، شمران ، فشم ، لواسان ،  رودهن و حومه هستن ، برای فردا یا پس فردا یه پیشنهاد بدن ، کجا برم و اگر رستوران خوبی سراغ دارن معرفی کنند .


راه بسیار ساده برای اینکه خودتون را بسنجید که از نظرِ حسی کسی تو زندگیتون هست یا نیست(منهای من - لبخند !) :

هر وقت صدای زنگ تلفن آمد و بدون اینکه شمارشو نگاه کنید ، تلفن را جواب دادید و گفتید الو ... ، یعنی هیچ وابستگی حسی به کسی ندارید ، به همین سادگی !


از یه نفر یه سوال میکنید...خوب دقت کنید !

اگر در جوابتون گفت چطور مگه یا چطور؟ جوابِ سوالتون مثبته و او اون کارو کرده ، تردید هم نکنید ! فقط میپرسه چطور که متوجه بشه شما تا کجاشو میدونی ، او هم تا همونجاشو اعتراف کنه ! (لبخند)


وقتی غذا زیاد میخورید ، عذاب وجدان میگیرید؟ همین؟ عذاب وجدان میگیرید و میرید میخوابید؟ عجب آدمهای ...! دیگه نمیگم چی ، خودتون میتونید جای خالی را پر کنید به شدیدترین وجه !


داره میاد و من یه حوض پر از سیب ، یه جاده پر از شمع و گل ، یه آسمون پر از ستاره براش آماده کردم و اینو گوش میدم !


وقتی قهر میکنید منتظرید که بیاد و آشتی کنه؟ اگر او هم منتظر باشه چی؟  توصیه میکنم وقتی با هم خوبید یه قرار برای این لحظات بذارید که 2 تا آدم منتظرِ جدا از هم نمونید !

نظرات 28 + ارسال نظر
scammer doll پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 01:06

من قبلا قهرم طولانی میشد
الان اصلا نمیتونم قهر باشم‌...

مردهایی هستن که نازتم نمیکشن و میگن قهری که قهری!

;کار بسیار خوب و پسندیده ای میکنن ، دقیقا کسی که قهر میکنه را میبایست رهاش کرد تا دیگه تکرار نکنه !
ممنون از نظرتون

بارون پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 00:30

یه عده هم هستن که فکر نکنم قرار لازم باشن، منتظر هم نمی مونن، آخه دل تو دلشون نیست که سریع بساط آشتی فراهم بشه..
حالا چقدر فرصت ها زیاده که به دلخوری و انتظار بگذره؟ تا آشتی و حال خوبش هست قهر چرا؟

این چرا یادتون باشه ، روزی اگر واردِ زندگی شدید و قهر کردید به خودتون یادآوری کنید و از خودتون بپرسید!

همنشینِ خوبان پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 00:09

بلاگر تصمیم گرفتم آخر شبا بیام دمِ آپارتمانتون و بشقابای خوشمزه نشون بدم ( با وجود اینکه میدونم دوست ندارید بدون هماهنگی کسی بیاد درب منزل ) بالا خره باید یکی انتقام رستوران رفتن ها و بشقاب های خوشمزه و شیرینیِ امشب رو بگیره ، (شیرینی که دیگه خط قرمزه !)
تازه میدونستید علاوه بر اینکه خوشمزه ترین توت فرنگی ایران توی کردستان
خوشمزه ترین انار دنیاااااا تویِ نوسودِ ؟ انگار مستقیم از بهشت آوردن
سیب خوشمزه سمیرم
عسل خوشمزه سبلان
انگور خوشمزه ملایر
پرتقال یه مدل هست واسه جنوبه ریزه ولی واقعا خوشمزس
گردوی عالی نهاوند
یه خرماهای هست اسمشو نمیدونم اصلا یه چیزیه بیا و ببین برای شهر جم
ماهی فقط ماهی جنوب
...
گز آریا
سوهان خودکاری
حلیم بوقلمون غرب

بازم میتونم بگم ولی شما گناه دارید فعلا همینا کافیه
خوب بخوابید بلاگر ، ۵شنبه خوبی باشه

انتقام به روش همنشین خوبان؟ برای کسی که همه اینارو خوشمزه ترشم تو دسترس داره روش خوبی نیست !
دنبال چیزی باش که کسی نداشته باشه ، اونوقت اگه به یادش بندازی ، میتونی حسابی ازش انتقام بگیری !
سپاس از همراهیتون و شبتون خوش

همنشینِ خوبان چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 23:45

بلاگر اون کیک شکلاتی رو میل فرمودید؟
حالا حالتون چطوره ؟
بچه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ته تغاری منظورم همون کوچیکه خونوادس ، که مثل همه ته تغاری های دنیا یه گربه ی ملوسه و خودشو واسه همه لوس میکنه ! بعد رونمایی توت فرنگی شما (مث همیشه آخر شبی!) صبحش رفتم خریدم ، میبینم ته تغاری دخلشو آورده :| البته خدایش اینا اصلا مزه ندارن ، توت فرنگی فقط توت فرنگی کردستان

زیاد اهل شیرینی نیستم ، اینم هوس بود و برای صبح فردا ، امشب نخوردم ، خیالت راحت !
کلا هر چیزی طبیعیش خوبه ، مثل دلدادگیهای نوجوانی !
الان که نمیشه عاشق شد و دل سپرد، مگه منطق میذاره!

Zahragoli چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 22:34 http://zahragoolii.blogfa.com

دلتون نسوزه بزارین با فکر کدبانو بودن من شاد باشه
اگه یه پیج تو اینستا داشتین طرفداراتون زیاد بودا

حتما همینطوره ، امیدوارم همیشه شاد و تو دل هم بمونید.
میتونستم ولی هیچوقت بنا به دلایلی نخواستم !

Zahragoli چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 22:26 http://zahragoolii.blogfa.com

از وقتی آشپزی شمارو میبینم واقعا حس میکنم چیزی بلد نیستم ، خداروشکر شوهرم آدرس وبتون رو نداره
هرروزم خداروشکر میکنم که آشپزی بلد نیست

دلم بحالش سوخت !
کاش میشد یه جور از خواب غفلت بیدارش کرد ، یه دست رو شونش بزنم بگم سلام شوشوی زهرا گلی ، من همونم که صبحونه هاتو آویشنی کرد ، اونم بگه ، پس شما (در حالت واقعی احتمالا میگه تو) بودی؟ ، بغلم کنه و های های گریه کنه! (لبخند)

Zahragoli چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 22:17 http://zahragoolii.blogfa.com

اتفاقا همیشه تو این مورد تلاشمو میکنم که قدر لحظه هامو بدونم ؛ ولی بازم حس میکنم اونجور که باید باشم نیستم ، یعنی تلاشم کمه...
هیچوقت از اینکه شوهرم آشپزی بلد نیست ناراضی نیستم ، دیگه خودتون میدونین به چه دلیل

بله به دلیل اینکه میتونی کیلو کیلو منت سرش بذاری و هر غذایی شامل خام ، شور ، بینمک ، ذغال، سوخته ، نپخته ، وارفته ، خمیر ، زنده ، مرده ، ... بهش بدی و اونم بگه واو عزیزم شما یدونه ای ! (لبخند)

Zahragoli چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 21:50 http://zahragoolii.blogfa.com

شوشو چشم بهش نمیگم ، شوهر من اصلا سمت آشپزخونه نمیاد ، هر موقعم میاد برای ناخونک زدنه

از لذتهایی که الان ساده به نظر میرسه و به چشمت نمیاد ، لذت ببر و تو خاطره هات ثبتشون کن .

بارون چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 21:42

خارج از تهران و حومه صحبت میکنه:
بهترین رستوران و محل تفریح در حال حاضر خونه اس، این روزها بیرون شلوغه..
اگر نمایشگاه گل و گیاه میشناسید که خلوت باشه( البته در این وقت سال بعید میدونم) اونجا برید تنوع گلهای قشنگ و زیبا حال آدم رو به شدت خوب میکنه، می تونید برای سال نو هم چند تا گل قشنگ بخرید..
پیشنهاد دیگه اینکه اگر تا حالا شیرینی پزی رو امتحان نکردین میتونید فردا تجربه کنید، تجربه خوشمزه ای میشه.. مطمئنم عاشق کیک شکلاتی دستپخت خودتون میشین..
اگر هم تصمیم گرفتین بیرون از خونه باشید براتون آرزوی سلامتی میکنم

ممنون از شما ، سمت کرج یه جاده ای هست که هر دو طرفش پر از گلخونس ، یه روزی میرم اونور و گل میخرم ، فکر میکنم اسمش چهارباغ بود.
سپاس از شما و پیشنهاد خوبتون

Zahragoli چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 21:22 http://zahragoolii.blogfa.com

تا حالا با آویشن امتحان نکردم ، خوب شد گفتین ، یه تنوعی بدم

من که خیلی دوست دارم ، برای کسایی که طبع گرم دارن خوشایند خواهد بود ، حالا میخوای متفاوت تر هم بشه ، یه بار هم یکم پنیر پیتزا یا پارمسان رنده شده روش بریز ، اونم خوب میشه.
توصیه میکنم به شوشوت نگی اینا را از جایی یاد گرفتی ، بذار فکر کنه همون فرشته ای هستی که از آسمون تقدیمش شدی و اینا هم از معجزاتِ شماست ! (لبخند)

همنشینِ خوبان چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 21:14

با این کاری که انجام دادید انتظار دارید آدرس جاهای خوشمزه هم بگیرین
تصمیم گرفتم شما رو ببخشم :) همش تقصیر این ته تغاریه ماس ، از ساعت ۴ بهش میگم وسایل شیرینی پزی بگیر شب درست کنیم ، آخرشم نگرفت :(
این پاراگراف آخرتون کامله ؟

بچه ته تغاریتون؟ آخی ، تا چند دقیقه دیگه بقیشو میذارم ، میدونی که میبایست اون فینگلی رو چکار کنی؟ خوبه ، همون کارو بکن ! (لبخند)

Zahragoli چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 21:14 http://zahragoolii.blogfa.com

هر چی پیش میره بیشتر به این باور میرسم که همه ی مردا اهمیت زیادی به شکمشون میدن ، وای هرروز دارین غذاهای خوشمزه میخورینا یه بارم تخم مرغ بخور

گاهی صبح ها ، روغن داغ میکنم ، زرچوبه و فلفل سیاه را بهمراه کمی آویشن تفت میدم ، نمک هم میزنم و 2 تا تخم مرغ میزنم روش ، خیلی خوشمزه میشه ، تخم مرغ هم میخورم !

همنشینِ خوبان چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 20:26

وای بلاگر هیچ وقت فکرشو نمیکردم انقدر بدجنس باشید ، یه وقتایی هم خوشمزه ها رو نشون میدید که دیگه حس بیرون و خرید نیس (در حال غرق شدن در اشک)(دست و پا بر زمین کوفتن ) بلاگر این حجم از شیرینی برای شما خوب نیست ، هیچ میدونی اون پای سیب چقدر کالری داره ؟ میدونی چقدر شیرینه ؟

به اندازه اشکهای شما؟
میخوام با یه فنجون قهوه اونم فردا صبح بخورم ، اقلا صبر کنید فردا صبح شیون کنید !

Zahragoli چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 20:22 http://zahragoolii.blogfa.com

توی کیک پختن مهارتی ندارم ، سر کوچمون هم از اینا نیست ، حالا من چیکار کنم ، این چه کاریه میکنین آخه

من؟ چکار میکنم مگه؟ رفتم از شیرینی فروشی سر کوچه برای صبحانه فردا یه چیزی گرفتم !
وحشت کردم ! خطای بزرگی کردم؟
امیدوارم کسی بلایی سر خودش نیاره !

همنشینِ خوبان چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 20:19

سلام بلاگر
اومدم حلول ۵شنبه رو تبریک بگم ، یا اومد دوست نداری بگیم :(
میتونم بگم ۵شنبه خیییلی خوبی باشه :)

میدونی خوبیش چیه؟ چه کسی تبریک بگه یا نگه ، اون میاد !
ممنون از شما و قطعا خوب خواهد بود .

اتیش پاره چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 19:50 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/


میبینم ک یاد نوجوونیااا افتادی
سلام مارو هم ب دختر چوپون برسون
بگو اینقد دلبری نکن شیطون بلااااا
.
.
امیر حسین ارمان هم این اهنگو با گیتار خونده بود اتفاقا خیلی قشنگ بود حالا بعد ببین

ممنون از شما و خاطرات جوانیتون!

Zahragoli چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 19:13 http://zahragoolii.blogfa.com

قصدم بحث نبود واقعنی متوجه حرفتون نشدم ، ولی شنبه خوبه ، پنجشنبه از اون بهتره

دختر خوب ، 5 شنبه عالیه !
نشون میده توی ذات و ناخودآگاهتون 5 شنبه ای هستی ، خوش اومدی !

Zahragoli چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 19:05 http://zahragoolii.blogfa.com

من خیلی وقتا حرفی که منطقی باشه رو قبول میکنم ، یعنی نهایت سعیمو میکنم که اینجوری باشه حتی اگه خواسته ی خودم یه چیز دیگه باشه ، الآن یعنی به من نباید اعتماد کرد؟ احتمالا من حرفتون رو اشتباه متوجه شدم

مهم اینه که خودتون به خودتون اعتماد دارید؟ اگر دارید که بحثی نیست و اگر ندارید ... الان نمیخوام بحث کنم !
شنبه خوبه؟ (لبخند)

Zahragoli چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 18:34 http://zahragoolii.blogfa.com

این حق با شماست از اون حرفا بود که یعنی هر چی هم بگم فایده نداره
قبول دارم یه کار بهتر انجام میشه تا چندتا کار ، ولی برای من سخته فقط یه کار انجام بدم

میبینم که نوشته های من را بخوبی خواندید !
با کسی بحث ندارم ، حرفم را میزنم و حرف ها را میشنوم ، اگر درست باشد میپذیرم و اگر از دید من نباشد معنایش میشود بحث ! که من از آن گریزانم ، پس حق باشماست و بحثی هم نخواهد بود !
سپاس از درایت شما

Zahragoli چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 18:27 http://zahragoolii.blogfa.com

من از وقتی آشپزی رو شروع کردم چندتا کارو با هم انجام دادم ، اولاش کلا خرابکاری بود ولی دیگه الآن بعد از تمرینات زیاد خداروشکر موفق شدم همشو خوب انجام بدم متاسفم که این قابلیتو ندارین

باشه ، حق با شماست ! (لبخند)

Zahragoli چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 17:49 http://zahragoolii.blogfa.com

بنظر من برمیگرده به اینکه ، وقتی کاری انجام میدن کل تمرکزشون رو میزارن روی همون کار...
مثلا شما میتونین همراه با آشپزی کتاب صوتی هم گوش بدین ؟

خیلی به این قضیه که خانمها میتونن چند تا کارو با هم بکنن امیدوار نباش !
بهتره یه کار را انجام بدن ولی درست ! (لبخند)
سپاس از همراهیتون

scammer doll چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 15:42

انقد میو میو کردین منم میو میو شدم که !

خب به جمع میو میوها خوش آمدین ! (لبخند)

scammer doll چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 15:39

نه.
منظورم اینه که من نمیتونم به کسی که بده حسودی کنم

ولی کسی که خوبو مهربونه چرا شده حسودی کنم
حسودیه اونطوری نه ها
حسودی اینطوری

میو میو همراه با میو میو !

scammer doll چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 15:37

منم دارم اینو گوش میکنم ...


مثل یه پروانه دورت میچرخیدم
همه ی رویاهامو با تو میدیدم
زیبای بی احساس!!
از دوری ترسیدم…
گلای باغچه رو به عشق تو چیدم
میری و باز میزنی تو منو به همو میبری تو غمو
بازم عاشقتم، چی بگم عاشقتم!!
بگو میمونی برام که درام از این حال و هوا…
من میخوام بگم عاشقتم
مگه کم عاشقتم؟
منی که هر شب بیدارم برات،
خودمو هر شب میذارم به جات
اگه میخواستی میمردم برات
میمیرم وقتی میخوابن چشات!!

بسیار زیبا و بدون منطق ! (لبخند)

scammer doll چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 15:32

بله که میشه!
به خوبی میشه حسودی کرد ...به آدم خوب هم
ولی نه حسادتی که ضرر برسونه بهش!

مگه به بدی میشه حسادت کرد؟

به کسی که بدی میکنه؟ پس با این حساب نظرتون اینه کلا حسادت نداریم !
ممنون از نظر جالبتون

scammer doll چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 15:01

بنظر من روزهای دیگه حسودی روز پنج شنبه رو میکنن چون طرفدار زیاد داره ...

نه ، کسی حسودی نمیکنه ، مگه میشه به یه مهربون حسودی هم کرد؟

scammer doll چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 15:00

<audio controls preload="none" style="width:100%;" type="audio/mpeg" src="http://dl.rozmusic.com/Music/1399/11/02/Farzad%20Farokh%20-%20Asheghat%20Mimanam%20%28128%29.mp3"> مرورگر شما از پخش کننده پشتیبانی نمیکند</audio><br> <a href="http://dl.rozmusic.com" rel="nofollow"> رز موزیک </a>



تقدیم بخودم و بشما و پنج شنبه دوست داشتنی و همنشین های مجازی خوبتون

لبخند !

scammer doll چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 14:57

عطر پنج شنبه دوست داشتنی شما در راه است ...

دوست داشتنی همه ، مطمئن باش فقط من نیستم ، حتی روزای دیگه هم دوسش دارن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد