بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پنج شنبه زیبا ، صبح بخیر !

آنقدر وجود پنجشنبه ها را  حس و بهش احساس نزدیکی میکنم که کم مونده بود برای 5 شنبه هم یه لیوان قهوه جدا بذارم  !

که گفت نه ممنون من چایی میخورم ! (لبخند)


https://s17.picofile.com/file/8427599734/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B1%DB%B1_%DB%B0%DB%B8%DB%B2%DB%B3%DB%B5%DB%B6.jpg


احتمالا اگر مسابقه ای در 5 شنبه برگزار بشه ، من حتما برنده میشم و بعد کمیته دوپینگ مدالِ منو پس میگیره ، میگه قبول نیست ، بلاگر با 5 شنبه دوپینگ کرده !


دارم اینو گوش میکنم ، کسی از خواب بیدار شده؟ مثل بچگی ها که وقتی میخواستیم بریم سفر هیجان داشتیم و زود بلند میشدیم ، برای من 5 شنبه ها این حسو داره.


امروزصبح  وقتی کسایی که تو خونه باهاشون زندگی میکنید و دیدید (هر کسی بود)،بهشون  لبخند بزنید و بگید صبح بخیر عزیزم ، روزِ خوبی داشته باشی ، دوست دارم ، بعد منتظر انفجار خنده باشید یا بپرسند ازت حالت خوبه؟ چیزیت شده؟ سرت به جایی خورده؟ نمیذارن یخورده کلاس داشته باشیم که ! (لبخند)


میانسالی را دوست دارم ، تجربه های بیشتر و اشتباه کمتر ، خواسته ها و نخواسته هاتو دقیقا میشناسی ، حتی میتونی یه لیست ازشون بنویسی ، فکر میکنی و حرف میزنی یا کاری میکنی ، به باورهای خودت رسیدی ، فقط یه چیز ، اون لرزش قلب و احساس 17-16 سالگی را وقتی نگاهت به نگاهی گره میخورد را دیگر نداری و گاهی دلت براش تنگ میشه !


این بچه بازیها چیه در میاری؟ کارت خیلی بچگانه بود !  مگه بچه شدی؟ اندازه یه بچه هم متوجه نمیشی ... بیچاره بچه ها !


دارم اینو گوش میکنم


این چیزی که میگم بهیچ عنوان ثابت شده نیست و یه تئوریه شخصی هست ، وقتی مردی مادر مهربونی نداشته ، میبایست براش مادری هم بکنید، یه مادر مهربون ، زنی که یه جورایی از محبت پدر محروم بوده انتظار داره  کمبودهاشو پر کنید و اون حس رو هم بهش بدید ، اشکالی هم نداره ولی به وظایفتون اضافه میشه، کمی سخت تر از یه زن و شوهر بودنِ معمولیه !


ناهار 5 شنبه ای بلاگر ، غذای خاص مربوط به هموطنهای عزیز شمالی


دارم اینو گوش میکنم


میانه راه ناهار !


وقتی داری زیاد بهش فکر میکنی ، با اینکه مدتها از جدایی شما گذشته ، یعنی نتونستی جایگزینی براش پیدا کنی ،  پیش خودت تصور میکنی او هم همینطوره و همینقدر داره به شما فکر میکنه ، میبایست بهتون بگم  که داری زیاد فکر میکنی !


از دیدِ من میزان احساس یک خانم در زندگی وقتی سنجیده میشه که کاری ازش بخوای که خلاف میلشه و ببینی چطور برخورد میکنه، میزان احساس آقایان وقتی سنجیده میشه که بدون اینکه ازش چیزی بخوای و به زبون بیاری حس کنی داره همون کاری را میکنه که میلِ زن زندگیشه ! (2 بار و با دقت بخوانید!)


زیاد دنبال کسی نباشید که بی اشتباه باشه و ایرادی نداشته باشه ، مگر که خودتون هم واقعا همینجور باشید وگرنه حسِ بد تعداد بیشتر اشتباه هاتون شما را اذیت خواهد کرد !


بالاخره یه نفر بوده که بیشترین و بهترین حسِ خوبِ دنیا را بهت داده ، اگه الان کنارت نیست ، چون شما نتونستی اینکارو بکنی !


سر یه کار خوبی ، سر یه زندگی خوبی  ، داری یه هنر یا چیزی که دوست داری یاد میگیری ... یکی میاد بهت محبت میکنه ، میشه مهربونت، دلسوزت  ،  آنقدر بهت میگه و میگه که دست از اون خوبی برمیداری ، تا خیالش راحت نشده که دیگه نمیتونی برگردی و کلا موضوع را رها کردی باهات خوبه و کنارته ، بعدش که به یه مسیرِ غیر قابل بازگشت میرسی و همه پلهای پشت سرتو خراب کردی ، اون موقع خودشم رهات میکنه و تنهات میذاره و دیگه از مهربونی ها و محبت های سابق هم خبری نخواهد بود. این قضیه را کسایی که سر زندگی هستند جدی بگیرند ! این آدمها که میتونن هر کس باشن تا وقتی جدا نشدین هستند ، بعد که دیگه زندگیتون سوخت و تموم شد ، خودشون اولین کسی هستند که ناپدید میشن !


از هر کی میپرسی میگه من کل دوره تحصیل شاگرد اول بودم ! پس این همه تنبل داشتیم چی شدن؟ معلم میخواست سوال کنه خودشو پشت نفر جلویی قایم میکردند !

هیچکسم تقلب نمیکرده ، نهایت میگن به این و اون تقلب میرسوندیم ، وگرنه خودمون نیازی به تقلب نداشتیم ! البته من همیشه شاگرد اول بودما ! (لبخند)


آدمها تو کل زندگیشون در حال آزمون و خطا هستند ، آزمونهایی هست که نمره قبولی توش نمیگیریم ،پس میبایست جریمه هم بشیم ، بدیش اینه معمولا با عمرمون این جریمه ها  را پس میدیم !


فیلم کوتاه شب نشینی من و 5 شنبه


https://s17.picofile.com/file/8427641634/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B1%DB%B1_%DB%B1%DB%B8%DB%B0%DB%B4%DB%B1%DB%B7.jpg


دارم اینو گوش میکنم و پنجشنبه میگه به افتخار هم پنجشنبه ایها میخواد بلند شه و  یه ... ،  این 5 شنبه هم یه چیزایی بلده ! (لبخند)


مهمترین چیزی که براتون اهمیت داره چیه؟ الان به اون فکر کنید ، چه توی زندگی باشید چه نباشید ! برای بدست آوردن و حفظش چقدر زحمت کشیدید تا حالا؟


داره میره ولی میگه زود میام ! نمیدونم منظورش چیه ! مگه میشه 5 شنبه زودتر بیاد؟ !


دلتنگی واژه ای که معنی دیگش اینه: دلِ اون برام تنگ نشده ! اگر اونم دلش برات تنگ میشد بالاخره یه جوری کنارت بود و دلِ شما براش تنگ نمیشد !


این هفته میگه دوست ندارم غمگین باشی موقع رفتنم ! میگم باشه پس اینو گوش میدم این دم آخری و همون کاری را تو این آهنگ میگه با پنجشنبه انجام میدم !(لبخند)

نظرات 16 + ارسال نظر
Baran یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 19:49

صحبت کردن،حرف زدن شما زیباست.
سلامت و موفق باشید همیشه.

ممنون از شما و همراهیتون

چرچیل جمعه 22 اسفند 1399 ساعت 17:10 http://Cherchilof.blogfa.com

کسی ک این مطالب و می‌نویسه و این آهنگا رو گوش میده ب نظرم ی آدم درونگرا و پیچیده و جالبه

آدما حتی گاهی راجب خودشون درست قضاوت نمیکنن و اونی نیستن که خودشون تصور میکنن !
سپاس از همراهیتون

Zahragoli پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 23:44 http://zahragoolii.blogfa.com

کم کم خداحافظی کنین و بقیه ی روزاتونو با فکرش سر کنین

ای نفوذیِ ستون پنجمی ، دیگه دستت رو شد !

بارون پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 23:29


والا من که متوجه نشدم این عزیز چی میگه
فقط مثل جناب خان بوس بوس میفرسته..

همون دیگه ، اون قسمتش بین المللیه ! (لبخند)
میگه اگه گیرت بیارم...

Zahragoli پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 23:29 http://zahragoolii.blogfa.com

پنجشنبه دوست داره آخرین تلاششو واسه شاد کردن بقیه بکنه
چقدر خوبه آدم با تنهایی خودش اینقدر شاد باشه ، کاش همه ی آدما میدونستن برای خوشحالی خودشون نباید منتظر یکی دیگه باشن...

من کی گفتم تنهام؟ پس 5 شنبه را حساب نمیکنی؟
همون ، نفوذی هستی ! (لبخند)

Zahragoli پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 23:02 http://zahragoolii.blogfa.com

من واقعا شاگرد اول بودما ، ولی تو دانشگاه تصمیم گرفتم قاطی بقیه بشم ، تقلبم زیاد کردم
با اون فیلم مطمئنم پشت صحنه خودتونم یه حرکتایی کردین

حالا حرکت ها مونده ، آهنگ بعدی را بشنوی خوبه ! (لبخند)

عروسک پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 19:55

رستوران محمدی کوبیده هاش خوبه تو ستارخان خواستی آدرس دقیق بهت میدم

واو ، میشناسمش ، چه عجب یکی تهران بود ! (لبخند)

تهمینه پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 19:32 http://terajedy-faslha.blogfa.com

از چارچوب وبلاگ و سبک نوشتاری شما پیداست که برای اینجا خیلی حوصله به خرج میدید و وقت میگذارید و این تلاش فارق از هر چه آنکه توی پستها وجود داره ستودنیه :))

این برای امروز است !
من 5 شنبه ای هستم ، شما چند شنبه ای هستید؟

nazanin پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 19:20 http://ihavetodoit.blogfa.com/

سلام .روشنفکر، چرا؟

نگفتم که هستی ، گفتم حس میکنی !
نوشته هاتونو یه بار خودتون بخوانید !

همنشینِ خوبان پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 18:31

این فایل کوتاه تا الان جایزه بهترین سکانس رو گرفت :) پنجره باز ، هوای تازه ، شمع های روشن

سپاس از شما

همنشینِ خوبان پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 18:25

《بالاخره یه نفر بوده که بیشترین و بهترین حسِ خوبِ دنیا را بهت داده ، اگه الان کنارت نیست ، چون شما نتونستی اینکارو بکنی 》
موافقم ، خودمون بی تقصیر نیستیم .

چه شب نشینی رمانتیک و قشنگی دارید با ۵شنبه ، حسودیم شد. ۵شنبه ها بلاگر پُر میشه از احساس !!
میدونستی شما یک عاشق خوش شانس هستی ؟ فرصت اینو داری عزیزت رو در آخرین ۵شنبه قرن پذیرای و بدرقه کنید
ودر اولین ۵شنبه قرن هم به استقبال عزیزتون برید . خیلی دوست دارم این آخرین و اولین رو ببینم.

پیشاپیش برای هم آشپزی قیمه جان ، تشکر دارم، لطفا مواد لازم رو از قبل اعلام کنید

سپاس ، 5 شنبه متعلق به من نیست ، کنارِ شما هم هست ، من میبینمش ، شاید بعضی نمیتونن ببیننش یا حسش کنن ، بگردید 5 شنبتون را پیدا کنید !
حتما میگم .
سپاس از همراهیتون (با مناسبتها زیاد میونه ندارم ، اولین و آخرین ها را میگم)

بارون پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 17:59

اتفاقا اگر فرصت عمر مجدد داشتم هیچ وقت نه برای شاگرد اول شدن که البته نبودم بلکه یاد میگرفتم تا جایی که میتونم از اون لحظاتی که دیگه تکرار نمیشه لذت ببرم، همه یه روزهایی حال درس خوندن نداشتن.. همه گاهی استرس سوال پرسیدن معلمای عزیز بی اعصاب رو تجربه کردن..
همه یا تقلب کردن یا تقلب دیدن( با همین دوتا چشماشون)

شلوغ بازی ها و شیطنت ها دیگه به اون شدت هیچ وقت تکرار نمیشه، خیلی هاشون خاطره خوب این روزها شدن..

سپاس از همراهی و اعترافتون (اولین بارِ میشنوم یکی شاگرد اول نبوده !) (لبخند)

بارون پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 11:09

زیاد شنیده و خوندم که این تئوری شما رو به شدت رد میکنن.
ثابت شده ها رو کی اثبات کرده؟ اون ها هم تئوری بودن منتها چون در برخی زندگی ها نتیجه مثبت داشته، به عنوان یه اصل برای تمام زندگی ها تجویز میشن، که به نظر من درست نیست چون هر زندگی قلق خودش رو داره و زندگی ها شبیه هم نیست..
مهربانی باشه، محبت باشه، خوبی باشه، حالا به هر طریقی... مثلا بگن محبتش مادرانه یا پدرانه بود چی میشه ؟ به نظر من وظایفشون سنگین تر نمیشه فقط مهربانی رو به شکل های مختلف در زندگی به کار میبرن..

از بچه ها صادق تر، شیرین تر، مهربان تر هم داریم؟ بچه ها خیلی خیلی میفهمن، این یه اصل ثابت شده اس، اگه همه اندازه بچه ها میفهمیدن که عالی میشد

پنج شنبه ی زیبا و بارانی، نزدیک به ظهر بخیر

سپاس از نظر و حضور دیرهنگامتون !
میبایست یه سیستم کارت زنی برای 5 شنبه ها بذارم ! (لبخند)

Zahragoli پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 10:20 http://zahragoolii.blogfa.com

حرفاتون به جوونا بیشتر میخوره تا میانسال...
یهو دیدین قلبتونم لرزید

اینم یه تجربس: احتمال هر چیزِ بعیدی صفر نیست ! هر چیزی ممکنه ! (لبخند)

همنشینِ خوبان پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 10:15

کیک شکلاتی باشه، قهوه باشه، بارون باشه ۵شنبه هم باشه
دیگه ازین بهتر از خدا چی میخواد ؟
۵شنبه تون پراز خیر خوشی
این ۱۱۳ همین آهنگی بود از وبلاگ بلاگر دانلود کردم
میدونستید بلاگر ۵ شنبه ها خیلی مهربون میشه ؟ اونقدر که ازش خواست یه هم آشپزی قیمه بادمجون راه بندازه :)

دقیقا بارون ملایمی (مثل پودر) داره میاد و درخت کاج بلندی که از کل ساختمون بلندتره و جلوی پنجره هاست را داشتم نگاه میکردم ، حس کردم داره از شادی امروز زیرِ بارون شاخه هاشو تکون میده !
حس خوبیه و حالی بهتر از اون !
نمیشه نه بگم تو یه همچین روزی ! یه روزی اینکارو میکنم ، بادمجون کبابی و توی فر و قیمه زعفرونی ، قیمه هام خیلی خوشمزه میشه .
سپاس از حضور خوبتون

Zahragoli پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 09:29 http://zahragoolii.blogfa.com

من خودم قبل از اونا خندم میگیره
ولی قراره به بچه ی آیندم یاد بدم هرروز صبح اینارو بهم بگه
خدایی قسمت بد مسافرت همون صبحش بود که باید بیدار میشدی
صبح پنجشنبتون بخیر

کار خوبی میکنی
برای سفر منظورم به خودم یا آقایون بود ، کلا برای خانمها خواب اولویت اولشونِ ، گاهی حتی بالاتر از خرید کردن و شویشون ! (لبخند)
صبح شما هم خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد