بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شادی می آید !

دیگه علاوه بر عطر خوبش،  صدای قدمهاش هم داره میاد ! از دیدِ من بدون عشق هم میشه زندگی کرد ولی بدون  اعتماد هرگز ، حالا شاید بهتر بدونید چرا 5 شنبه ها برام متفاوته ، وقتی میگه میام ، میاد ، این هفته حس میکنم شاید کمی زودتر هم بیاد ، 4 شنبه ایهای محترم لطفا این وسط را خالی کنند و چیپس و پفک هایی را هم که ریختن رو زمین جمع کنن، واقعا مقایسه کنید ، پیتزای بلاگر کجا و چیزایی که این 4 شنبه ایها میخورن کجا ؟! (لبخند)

برای امشب غذا قبلا درست کرده بودم و تو فریزر آماده دارم ، پیتزای مخصوص بلاگر ، من مواد زیاد نمیزنم  و عقیده دارم مهم کیفیت مواد و خصوصا نون و پنیر پیتزا هست.


فیلم کوتاه از مراحل ابتدایی شام شب 5 شنبه بلاگر


این پست بروز میشود.


امسال برف آنچنانی ندیدم ، راستی اینایی که میومدن تو کوچه ها داد میزدن ، برف پارو میکنیم، چی شدن؟ کجا رفتن؟ 


یا بهش اعتماد داری یا نداری ، از این دو حالت که خارج نیست ، یا چیزی نیست و پیدا نمیکنی یا فرضا آنقدر تجسس میکنی که یه چیزی ازش کشف کنی ، بعدش چی ؟ میخوای بهش بگی ؟ دعوا کنی؟ قهر کنی؟  آخرش اینه که بری و تنهاش بذاری؟ این که راحت ترش میکنه ! بجای اینکه توی احوال اون جستجو کنی ، بگرد ببین چی شده و  چرا به اینجا رسیده ؟ چرا به نقطه ای رسیدی که بهش شک کردی؟  چرا از اونجا ، احساس و علاقه و وفاداری و پیمانِ مهر تا ابد ، به اینجا رسیدین؟


دارم اینو گوش میکنم و میبینم که 5 شنبه ایها دارن یکی یکی میان ، کاش میشد یه روز ببینمشون ، از نزدیک !


بوی خوش پیتزا پیچیده ، فکر کنم شام شب 5 شنبه بلاگر آماده شده

فیلم کوتاه پیتزای بلاگر ، هنوز با این همه نفرین علیه فرِ عزیزم ، هنوز داره کار میکنه ! (لبخند)


وقتی بخودت اجازه و جسارت میدی به کسی بگی دوست دارم ، خیلی شهامت داری و واقعا از صمیم قلب بهت تبریک میگم، من تا حالا جرات نکردم این حرفو به کسی بزنم ، البته این در صورتیه که فقط این کلمات را بعنوان یه سری اصوات نگفته باشی و مسئولیت عمل به اون را هم بپذیری ، میدونی مسئولیت دوست داشتن گفتن چیه؟

راحت باش ، اگه نمیدونی برات فرق نمیکنه دیگه ،  به هر کی که میرسه یا دلت میخواد هر چقدر دوست داری بگو دوست دارم !


زیبا حرف زدن  برای من ارزشی نداره که خودم نهایت آن را دارم ، کسی برام ارزش داره که زیبا عمل کنه!


وبلاگ یعنی نمایش یک فکر و اینستاگرام یعنی نمایش یک تصویر ! من فکر را بیشتر میپسندم !


فیلم کوتاه آماده سازی غذای ژاپنی برای ناهار پنجشنبه بلاگر

خوبه که یه پیاز هم ریز خرد کنید و به کاسه اضافه کنید ولی نمک و فلفل یا چیز دیگه نزنید بهش ، دقت کنید هر سس سویا واقعی نیست ، همونی که تو فیلم هست طعم واقعی میده.سخت هم پیدا میشه


میگه عاشقته؟ ازش بپرس یه مصداق غیر حرف زدن بهت نشون بده، عملا و واقعی  ، اینجا دیگه بستگی به خودت داره ، اگه چیزی که گفت برات کافی بود ، حست آروم شد که خوبه ، اگه نشد ، اونی نیست که آرزوشو داشتی !


از او میخوای اینجور باشه ، اونجور باشه ، اینکار بکنه ، اونکارو نکنه ... یکی  پیدا میشه ازت میپرسه ، خودت چکار کردی مگه؟  که این همه سفارش هم میدی ؟


دارم اینو گوش میدم و اعتراف میکنم خانمهای تبریزی دستپختشون عالیه !



دیگه آمد ، چیزی نمیتونه جلوشو بگیره ، عزیزم ، مهر و محبت ، وفادارم ، خوش قولم ، بهترینم ، خوب آمدی که دلم هفت روز بود منتظرت بود و شادم کردی ، روزِ خوبم ، خوشحالم کردی و الان خیلی خوبم ، خیلی !


نمیدونم من زیادی خوشم یا 5 شنبه اینبار خیلی خوشحاله ! ، حس بسیار خوبی دارم و از 5 شنبه عزیزم ممنونم که به من یادآوری میکنه ، اگه انسانی نبود که بهش اعتماد داشته باشی ، میتونی به وفاداری من اعتماد کنی !


وقتی برای دوست داشتن شرط میذاری ، صرفا دوسش نداری ! خیلی هم خوبه ، داری به تعادلِ بین احساس و منطق میرسی !

نظرات 9 + ارسال نظر
Zahragoli چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 23:39 http://zahragoolii.blogfa.com

کامنتم نصفه اومده ، قسمت نیست من نظرمو بگم

برای من اینجور پیش میومد رهاش میکردم ، توصیه میکنم شما هم اینکارو بکنی ، اولش سخته ولی وقتی بهش عادت کنی میبینی که حس خوبی بهتون میده.

Zahragoli چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 22:37 http://zahragoolii.blogfa.com

«از او میخوای اینجور باشه ، اونجور باشه ، اینکار بکنه ، اونکارو نکنه ... یکی پیدا میشه ازت میپرسه ، خودت چکار کردی مگه؟ که این همه سفارش هم میدی ؟»
اولی جواب این بود

زهرا ی عزیز ، مترجم لازم دارم ! (لبخند)

Zahragoli چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 22:28 http://zahragoolii.blogfa.com

خب وقتی اون آدمو اونجوری انتخاب کردی چرا باید دنبال تغییر دادنش باشی ، تغییر کنه که دیگه اون نیست...
آدم عاشق هم بنظرم بدون اینکه بگی یه کاری میکنه که عشقش بهت ثابت بشه...

لبخند !
نمیدونم داری جواب یه نوشته منو میدی یا با خودتون حرف میزنید؟!

Zahragoli چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 21:02 http://zahragoolii.blogfa.com

بنظر من توی اینستا آدما بیشتر تظاهر میکنن به اون چیزی که نیستن ...
وبلاگ شبیه هیچکدوم از فضاهای مجازی این روزا نیست ، مثلا یه نمونش اینکه من الآن دارم کامنت میزارم ، باید یادم بمونه که چی براتون نوشتم و مهمتر از اون شما اگه خوشتون نیاد میتونین تایید نکنین...

فکرتو نوشتی در آن لحظه ، حتی اگه یادت بره ، این چیزی که نوشتی ، ارزشمنده نه یه تصویر که هر کس دیگه هم میتونه اگر مقابل اون منظره باشه بذاره !

scammer doll چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 20:23

گفتن دوستت دارم کنار عمل قشنگه
فقط عمل کافی نیست
که هر دو مورد کار هر کسی نیست یا میشه گفت کار هیچکس نیست!

میو؟ (لبخند)

بارون چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 20:07

بقیه روزا دلشون میشکنه، باید هوای همشون رو داشت

معمولا کسایی که دستشون رو شده از این حرفا میزنن ! (لبخند)

بارون چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 19:57

خب خوشحالیم که شادی می آید..
بوی پیتزا هم که می آید..
حالا درسته پنج شنبه خیلی خوبه ولی بزارید مردم چیپس و پفکشون رو بخورن و شاد باشن، خوبه اونا هم بگن پیتزا نخورین؟

میبینم که با 4 شنبه ایها احساس همدردی میکنید ، مشخص شد نفوذی کیه ! (لبخند)

Zahragoli چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 19:48 http://zahragoolii.blogfa.com

میدونید تعریف شما از دوست داشتن خیلی قشنگه ولی کلی سختی باهاش همراهه که آدم ترجیح میده هیچ کس رو دوست نداشته باشه تا این همه دردسرم نیاد سراغش...
دوست داشتن اینقدرام سخت نیستا ، شما با این تعریفتون اگه کسیو دوست داشته باشین اذیت میشین در صورتیکه دوست داشتن که نباید اذیت شدن همراهش باشه...
دوست داشتن پر از حس خوبه ، حتی دلتنگیاش و انتظارشو دعواهاش

خوش باشید با این مدل دوست داشتن !میچسبم به مدل خودم ! (لبخند)

من چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 19:11

سلام....
نوش جان...

سلام
ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد