بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

یه سین مونده !

سین های من آمادس ، یه سین کمه ، الان دارم میرم بگیرم و یه قدمی هم بزنم ، هر چی به همه در واقعی و مجازی میگم دسته گل دوست ندارم  باز مثل اینکه کسی باورش نمیشه !

به هر بهانه ای دسته گل یا سبد گل دوست ندارم ، عید ، دیدار اول ، خودم دلم خواست بگیرم یا هر علتِ دیگه ای ، با یه شاخه گل مشکلی ندارم !

از همه بیشتر حاجی فیروزو دوست دارم ! 5 شنبه ای هم هست ، با کلاسه ! (لبخند)

https://s17.picofile.com/file/8428407526/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B1%DB%B9_%DB%B1%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B4.jpg


بالاخره سفره هفت سین هم کامل شد ، با اینکه نمیخواستم ماهی بگیرم و با این رسم مخالفم ، ولی امسال اینکارو کردم  و ماهی هم سر سفره دارم ! (لبخند)

فیلم کوتاه سفره تکمیل شده هفت سین بلاگر

نظرات 22 + ارسال نظر
Zahragoli جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 22:20 http://zahragoolii.blogfa.com

مگه مریضم عمدا یکیو ناراحت کنم ، خب ظرفیت آدما فرق داره و قبل حرفی زدن باید اول ظرفیتارو بدونی که متاسفانه بعضی وقتا تو این کار کوتاهی میکنم...
به هر حال ممنون از پیشنهاد ، تو زحمت افتادین

خودتون نوشتین " بیشتر وقتام اگه یه نفرو ناراحت کنم یا برعکس گریم میگیره " !
قبل حرف زدن خوب فکر کنید و اگر حس میکنید لزومی نداره چیزی را بگید ، صلاح به نگفتنش هست ،وقتی زیادحرف میزنیم، بالاخره یه چیزی از توش درمیاد! اینم پیشنهادِ واقعی !

Zahragoli جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 21:30 http://zahragoolii.blogfa.com

من خودم اشکم دم مشکه ، بخدا ربطی هم به تامین نظرم نداره ، بیشتر وقتام اگه یه نفرو ناراحت کنم یا برعکس گریم میگیره و خیلی هم بده ، خیلیم تلاش میکنم کنترل کنم خودمو ولی زیاد موفق نیستم ، پیشنهادی ندارین؟

یعنی میری یه نفر را ناراحت میکنی و بعد در مشک را باز میکنی؟
پیشنهاد: کسی را ناراحت نکن ، اینجوری نصف گریه هات کم میشه !

تیلوتیلو جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 21:27

پیشاپیش سال نو را تبریک میگم

ممنون از شما

Zahragoli جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 20:25 http://zahragoolii.blogfa.com

سفره ی شما حتی بدون هفت سین هم خوشگله ؛ چون بیشتر از سفره میزبانی مهمه...
توسن جان برای تحریک یه نفر برای ماهی گلی خریدن روش مناسبی رو انتخاب نکردی

سپاس از شما ، جهت اصلاع مسئله ایشون ماهی و این حرفا نیست ، صرفا دوست دارن نظرشون تامین بشه ، جایی هم که زورشون نمیرسه ، با گریه و زاری میخوان نتیجه بگیرن ! روش آشنایی برای خانمها نیست؟ (لبخند)

توسن جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 18:23

هنوزم دیر نشده اگ میخوای کمپین مبارزه با خرید ماهی گلی راه بندازی
اصلا گل گلی رو بخر بعد برو بده همسایه مردنشو نبینی روح لطیفت ضربه بخوره هووم؟

هوم !

توسن جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 18:07

نخنننننددددد اصلانشم خنده نداره

اسیر چی اخه بعد سیزده برو بیرون رهاش کن تو رودخونه
ولی من دوس ارم سفرت ماهی گلی خوشگل داشته باشه

یه بار چند سال پیش اینکارو کردم ، تو جاده چالوس ، آنقدر رودش خروشان بود ، همون چند متر اول خوردن به سنگا ، به رحمت ایزدی رفتن ! آخه چه کاریه؟ اینا در حقیقت ماهی آکواریومی هستن ، 2 تا ماهی میخری 50-40 تومن ، اگه بخوای نگهشون داری میبایست یه سیستم کامل بخری وگرنه میمیرن ، همین خریدناس که باعث میشن که فروش داشته باشن و بدنیا بیان و ما عامل نابودیشون بشیم ، نمیخوام من عامل چیزی باشم ، دلم نمیاد ببینم یه روز صبح اومدن روی آب و دیگه تکون نمیخورن ، صحنه ای که هممون دیدیم ، دیگه نمیخوام این صحنه را ببینم !
همین ماهیی که من گذاشتم تو سفره خوبه ، حداقل عذاب وجدان ندارم !

توسن جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 17:55

ب حرف زهرا گولی گوش نکن خودش ده تا ماهی خریده تا الان رو نمیکنه

یعنی زهرا به این سادگی بلاگر را گول زد؟ نه ، زهرا واقعا گلی هست ، توسن عزیز شما اصلا برو سوسمار ، کروکدیل هر چی دوست داری بذار تو سفره هفت سینت ! با من چکار داری، مگه من گیر میدم سفرت چطوریه؟ ، همین ماهی که گذاشتم خوبه ! (خنده !)

توسن جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 17:53

ماهی گلی جونم داره صدات میزنه بیا منو بخر بیا منو بخر
اصلا ازت انتظار نداشتم اینقد نسبت بهش بی عاطفه باشی

ماهی به این خوبی تو سفره گذاشتم !
چرا فکر میکنی فقط ماهی گلی ماهیه؟ اینی که من گذاشتم هم ماهیه ، اتفاقا دانشجوها و مجردها خیلی دوسش دارند ! (لبخند)

Fateme جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 17:50 http://7Latife7.blogfa.com

خیلیم عالی :))
بلاگ جالبی دارید

ممنون از حضورتون

Zahragoli جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 17:44 http://zahragoolii.blogfa.com

خدایی اصلا به این نکته دقت نکرده بودم ، عجب نکته ای
خیلی گناه دارن که تو یه شیشه اسیرشون کنیم...

دقت کردن کار وبلاگ نویسه !
همینطوره ، وقتی تقاضا برای اسارت کم شه ، اسارت هم کم میشه !

Zahragoli جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 17:36 http://zahragoolii.blogfa.com

کار خوبی کردین ماهی گلی نخریدین ، گناه داره ...
سال خوبی داشته باشین

ای مظلوم ، ای بی گناه ، یعنی یه جورایی خواستی بگی کلا گلی ها گناه دارن؟! (لبخند)

توسن جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 17:28 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

واقعا انتظار نداشتم کسی باشی که اهل تبعیض نژادی باشی، ماهی ، ماهیه دیگه ، چرا بینشون تبعیض قائل میشی؟

توسن جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 17:15

اصلانم خنده نداره
سفره ک بدون ماهی گل گلی نمیشه
نمیشه قربون صدقه کنسرو رفت ک

بذار گرسنت بشه ، با یه کته ته دیگ دار ، ببینم قربون صدقش میری یا نه ! (لبخند)

بارون جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 17:14

به به چقدر رنگی و قشنگ
خدا نکشدتون با این ماهی عیدتون، باید ثبت جهانی بشه این ماهی
حاجی فیروز رو

سلامتی و حال دل خوب نصیب شما و همه

ممنون از شما ، متاسفانه همنشین هایی هستن که براشون فقط ظاهر قضیه مهمه ، همش دنبال گل گلی و این حرفا هستند ،ماهی ماهیه دیگه ، چه فرقی میکنه؟ برای من فلسفه و نفس و ذات یه مسئله مهمه ، اصلا توجه نمیکنن نوع ماهی مهم نیست ، خاصیتش مهمه ! (لبخند)

توسن جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 17:03

نننححح نمیشه باهاش حرف زده تازه مرده نفس نمیکشه قرمزهم نیس گل گلی هم نداره
تازه نازم نیس

مهم اینه که میگن ماهی بذارین سر سفره هفت سین که من گذاشتم ، مدلش مهم نیست ! (لبخند)

توسن جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 16:47

قبول نیس

ماهی دیگه ، چه فرقی میکنه؟!

توسن جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 16:45 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/


ماهییی گلییی بخر

این که بهتر از ماهی گلیه!

توسن جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 16:15 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/


ماهی گلی نخریدی
ماهی گلی دوس دارم

چرا ، توی فیلم که هست ، این بهترین ماهی بود که تونستم بخرم !

سارا جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 16:14 Http://15azar59.blogsky.com

به به چه هفت سین قشنگی چه ترمه خوشرنگی امیدوارم سال خوب و خوشی را شروع کنید

ممنون از شما ، البته عید من دیروز بود ! (لبخند)
همیشه برای همه آرزوی سلامتی دارم ، بقیه چیزا بالاخره کم و بیش میرسه !

من جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 15:26 http://me2020.blogsky.com

ان شالله بسلامتی و دلخوش

سپاس از شما

توسن جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 15:04

سبزه هم بخر

الان خریدم و آوردم ، تکمیل شد

توسن جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 15:02

مااااهییی ماهییی ماهیی یادت نره

ماهی من نمیخرم ، شاید برای خوردن بخرم ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد