بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

نمیشه !

نمیشه بگی باش ولی  اونجور که من میخوام ، میبایستی بگی باش اونجور که ما میخواهیم !

نظرات 4 + ارسال نظر
زن یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 16:45

بنده به رمز و رموز برسم راه خونمم گم میکنم
معمولا رمزا عدد داشتن این یکی هیچی

واقعا؟ به پیروزی دیروزت شک کردم !
انتظار داری اینجا بنویسم رمزو؟ خب برای چی براش رمز گذاشتم !

زن یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 16:34

اینجوریه که تفاهم شکل میگیره و برای رسیدن به این نقطه وقت گذاشت و نون خامه ای ما طلبت .
پست قبلی چجوریاس؟رمز رو منظورمه

شما با اون هوش و فراستی که دیشب در موضوع طلبتون در زمینه نون خامه ای نشون دادید ، میبایست متوجه بشید که چجوریه !

scammer doll یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 15:17

ما؟
عقیده شما اینه فقط شما بخواهین که!!!

اگر منظورتون اینکه در نوشته های قبلی نوشتم حرف آخر را میبایست آقایان بزنند ، لطفا بیشتر دقت کنید ، وقتی دو نفر توافق میکنند که حرفِ آخر و تمام کننده فرضا توسط مردِ آن زندگی زده بشه، در حقیقت تبدیل به خواست هر دو میشه !
تحمیلی هم در کار نیست ، زن میتونه بگه این خواست من نیست و قبل از اینکه ماجرایی شروع بشه ، همونجا تموم میشه.
مفهوم توافق ، یعنی رسیدن به خواست مشترک ، غیر از اینه؟
سپاس از حضورتون

من یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 14:23

سلام...
درسته.

سلام
سپاس از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد