بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پنجشنبه فرآموش نشدنی ، مثل هر 5 شنبه دیگه !

یه روزایی تو زندگی هر کس هست که از یاد نمیره و چقدر خوبه بدونی هر هفته یکی از این روزها را حتما داری !

نگران هم نیستی که ممکنه هفته دیگه نداشته باشیش ، برای من پنجشنبه همینه ، اونم کنارِ من و بقیه هم 5 شنبه ایهای محترم و گرامی و باکلاس و عاقل و احساساتی و خوش کلام و خوشتیپ (لبخند) و خوش برخورد و مهربون و صادق و وفادار و ... حس خوبی داره ، ناهار خاصی درست کردم !

یه جایی خواندم  که اینو یه خانم نوشته بود شما آقایونی که ادعای پارک دوبل دارید،فسنجون هم بلدین بپزین ؟ ، بله بلدیم ، هم پارک دوبلمون خوبه هم فسنجونمون ، کلا اگه آقایون اراده کنن میتونن توی هر کاری حتی اون مواردی که عرفا کار خانمهاست  بهترین باشن ، حالا سوال من اینه شما خانمهایی که ادعای آشپزی دارید ، میتونین با یک فرمون پارک دوبل بکنید؟ (لبخند)، الان داره قل میزنه ، هم با گوشت هم با مرغ میشه ، امروز با تیکه های سینه های مرغ بریون دیشب درست کردم و داره قل میزنه !

به 5 شنبه عزیزم گفتم چلوکباب میخوای یا فسنجون؟ دیدم بد جور دودل شد، بالاخره گفت فسنجون ! گفتم باشه ، ناهار را با هم میخوریم و بعد میبرمت یه جای قشنگ و قدم میزنیم ، خیلی ذوق کرد و گفت بلاگر یکی از بهترین پنجشنبه ایهای دنیاست ! واو حس خوبی گرفتم !


دارم اینو گوش میکنم و 5 شنبه هم داره با این آهنگ تو خونه میچرخه و رو نوک انگشتاش راه میره و گاهی میاد تو آشپزخونه میگه بیا دیگه تنهام نذار !


کاش باران بیاد امروز ، قدم زدن زیرشو دوست دارم ، زیادم تند نباشه که چتر بخواد ، نم بارون ، از اونای که ریزه ، از اونایی که وقتی دستشو میگیری ، وقتی بهت تکیه میده و راه میری ، حس کنی  اون باران، داره فقط برای شما میباره ، فقط !


میدونستین وقتی غمگین و ناراحت هستید به خوشحالی و شادی تظاهر کنید و الکی بخندید ، میبینید که بعد یه مدت واقعا شاد میشید؟ اینبار که غم اومد سراغتون بهش بخندید ، بذارید بگن حالش خوب نیست ، اولش خنده زورکی میشه بعدش میبینید که دارید از ته دل میخندید ، واقعا زندگی یه کمدی تراژدی هست ، الان خودم خندم گرفت ، آخه ما موجوداتی که در مقابل یه خونه ، شهر ، دنیا ، کائنات و آسمون و دریا ، اینقدر کوچیکیم ، اصلا چی میگیم ؟ اصلا ناراحتی یعنی چی ؟ اصلا غصه هامون چی هستن مگه که بخاطرشون بخواهیم ثانیه ای از شادی را از دست بدیم؟ ما خیلی کوچیکیم ، غصه هامون هم کوچیکن و اکثرا خودمون ساختیمشون ، رهاشون کنید !


اینترنت فاصله ها را بشدت کم کرده ، ولی یه توصیه بهتون میکنم ، مجازی را در مجازی نگه دارید ، شاید یه روزی بخواهید مجازی را در واقعی هم داشته باشید ، خیلی سخته و واقعا کار هر کس نیست ، مثلا یکی تو مجازی از بحث استقبال میکنه ، توی واقعی این نیست ! بحثی نداره ، خواسته هاشو میگه یا همراهش هستی یا اون نیست  !


آدما بعضی وقتا از یه چیزای خودشون خوششون نمیاد ، نمیدونن ممکنه همون چیزایی که از دید خودشون نقطه ضعفشون محسوب میشه ، از دید دیگران دوست داشتنی و جذاب باشه ، همیشه اونی که هستی بمون ، طبیعی و واقعی ، این بهترینه  !


سبزی قورمه را بعضی ها زیاد تفت نمیدن و خوب سرخ نمیکنن ، میگن میخوان خاصیتش بمونه ، آخه چیزی که 6-5 ساعت میخواد قل بزنه ، دیگه خاصیتی ازش میمونه؟ سبزی قورمه را خوب سرخ کنید تا به سیاهی بزنه ، اقلا بذارید خوشمزه بشه .(رموز آشپزی مردانه بلاگر)


آشپزیت خوب نیست؟ یا انگیزه نداری یا دوسش !


هر وقت جایی دعوت بودی و با قدمهای سست داشتی میرفتی ، داری خودتو عذاب میدی ! برگرد و با خودت راحت باش ، جایی برو که حس خوبی داری ، خودتو فرسوده نکن ، چون فلان وابستگی را بهش دارم میبایست برم ، از دیدِ من اشتباهه ، خودتو دوست داشته باش ،وقتی جایی میری که دوست نداشته باشی ، میزبان هم حس میکنه و اونم از حضورت خوشحال نخواهد بود !


ناهار بلاگر : خیلی خوب شده ، من خورشت آبکی دوست ندارم ، دوست دارم غلیظ باشه

https://s16.picofile.com/file/8429321476/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B4%DB%B0%DB%B1_%DB%B1%DB%B3%DB%B4%DB%B3%DB%B5%DB%B7.jpg


کسی که براحتی و سریع  و بدون شناختِ  و دلیل کافی به شما میگه دوست دارم ، به کسِ دیگه هم میتونه به همین راحتی بگه !

کسی که سخت میگه دوست دارم ، دنبال دلیل برای این دوست داشتن میگرده و ممکنه که هم هرگز اون دلایل را پیدا نکنه و هیچوقت هم نگه !

نگید هم دوست داشتن منطق نداره ! چطور مسئولیت داره؟  وفاداری داره، صداقت داره ، تامین زندگی مادی و معنوی داره ، اون دوست داشتنی که منطق توش نیست صرفا هوسِ و قطعا زودگذر و موقتی .

از نظرِ من ، اگر کسی بهتون گفت دوست دارم ، حتما این سه حرف جادویی را ازش بپرسید و منتظر جواب قانع کننده باشید ، چرا؟


وارد یه رابطه کاری ، دوستی ، عاطفی یا ... میشی ، بعد با ناراحتی اون رابطه را قطع میکنی ، و حرفتون هم اینه که به خواسته های من توجه نشده ، از خودت سوال کن ، شما به خواسته های طرف مقابل توجه کردی ؟ آدما معمولا اشکالات خودشون را نمیبینند !  خیالتون راحت در هر رابطه دو طرفه ای وقتی چیزی میخوای ، خواسته هایی هم از طرفِ مقابل وجود داره ،یک رابطه هست ولی 2 طرف داره !

نظرات 7 + ارسال نظر
lili پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 17:59

سلام
به شما وپنج شنبه عزیزم که بهاری وزیبا از راه رسیده ومنو غرق خودش میکنه. امروز هم ازش لذت میبرم وبه امید پنج شنبه ای دیگر تا اخرین جرعه آن را سر میکشم. پنج شنبه تان سرشار از عطر بهار نارنج و مزه فسنجان.

سلام هم پنجشنبه ای محترم و گرامی
تازه سرشار از عطر قورمه سبزی مونده ! (لبخند)
عرض ادب و احترام به تمام همنشین های دوست داشتنی خصوصا هم 5 شنبه ایهای که در کنار من هستند

اسکای مایکل پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 17:03 https://virgool.io/@arsalan.vahedian

شرط میبندم اولین یکشنبه ای این وب منم

مایکل عزیز ، توسن هم یکشنبه ایه ، خوش آمد به همنشین یکشنبه ای خوبمون

Zahragoli پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 16:59 http://zahragoolii.blogfa.com

وقتی با منطق همراه باشن ، هرروزی که میگذره اون حس قویتر میشه ، مثل عشق شما به پنجشنبه
بنظر من معنی این کلمات با منطق همراهه ، یعنی بدون منطق اسم اون حس یه چیز دیگس...

گفتم که چیه !

Zahragoli پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 16:37 http://zahragoolii.blogfa.com

عشق و دوست داشتن بدون منطق؟؟ مگه میشه...
همین بدون منطقا هستن که معنی این کلمه های قشنگو خراب کردن

اتفاقا اکثرا بدون منطق هستند ، نتیجه هم میشه آمار بالای جدایی واقعی و عاطفی

من پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 13:40

به نظر میاد خیلی خوشمزه باشه.
نوش جان.

ممنون از شما

من پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 12:48

قشنگ بود...

سپاس از شما

من پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 12:09

سلام.
چه عالی...
خوش بگذره بهتون...

سلام
ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد