بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

چرا خوشش میاد؟ چرا خوشش نمیاد؟

جدا از پست قبلی که طنز بود ولی واقعیتی هم در دل خودش داره ، حقیقتش آقایان از اشکهای دوست داشتن و احساسِ خانمها خوششون میاد چون نشانه اینه که دنبال تکیه گاه هستند و احساس نیازشون را به  مرد و همسرشون  اینجور نشون میدن ، خانمها از گریه مرد خوششون نمیاد چون اونو بعنوان یه ضعف تلقی میکنند و تکیه گاه مطمئنی برای خودشون نمیبینند.

نظرات 4 + ارسال نظر
Zahragoli شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 16:15 http://zahragoolii.blogfa.com

اشک همیشه با احساس همراهه دیگه مثلا احساس دلتنگی ، ناراحتی ، عصبانیت ، دوست داشتن ، خوشحالی و ...
پس الکیه میگن مردا از اشک خانماشون خوششون نمیاد

نه ، بحث اشک احساس با اشک اینکه بخوای یه چیزی را با اشک (آخرین حربه برا رسیدن به خواست ها !) بدست بیاری متفاوته ، مثلا وقتی مریض میشه و یه سرماخوردگی ساده داره و یا وقتی مشکلاتِ کاری داره ببینه همسرش داره براش اشک میریزه ،، حس بسیار بسیار خوبی میگیره .

Zahragoli شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 16:10 http://zahragoolii.blogfa.com

پس دیگه راحت اشک بریزم

از نظرِ من ، دقیقا !
البته با مضمون احساس !

تیلوتیلو شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 13:24 https://meslehichkass.blogsky.com/

فکر نکنم کسی از اشک کسی خوشش بیاد
البته اشک از سر شوق و اینا فرق داره
ولی در کل اشک ها نشونه ای از احساسات شدید هستند
غم یکباره
شادی غیرقابل باور و بیش از حد تصور
اشتیاق
دلتنگی
یک مرد هم اگه گریه کنه حتما یه جایی از احساسات خیلی شدید لبریز شده بوده
صرفا اشک ریختن از روی تزلزل نیست
من آرزو میکنم هیچوقت اشک هیچکدوم از عزیزانم به خصوص اشکهای مردهای خیلی مرد زندگیم را نبینم - اما اینطوری نیست که اگه اشکشون از سر احساسات در بیاد من ازشون بدم بیاد

ضمن احترام به نظرِ شما ، به عقیده من اشک مرد برای احساسات از روی تزلزل هست ، بروز احساس در آقایان و خانمها متفاوتِ ، تصور اینکه یه زن و مرد هر دو دارن برای حسی که بهم دارن اشک میریزن برای من جالب نیست ، ولی تصور اینکه زنی برای احساسی که به همسرش داره اشک میریزه و مردش او را در آغوش میکشه برام جذابِ ، اینجا بروز احساس مردانه و قابل قبول در مرد از دیدِ من ، همون آغوش هست ، نه اشک ریختن.
ممنون از نظر شما

تیلوتیلو شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 13:11 https://meslehichkass.blogsky.com/

همیشه هم به اشکها توجه نکنید
گاهی اشکها اشک تمساحن
ولی یادمون نره که به سادگی میشه در کنار خیلی از آدمها خندید... اما به سادگی نمیشه در کنار هرکسی اشک ریخت

ضمن احترام به نظرِ شما ، موضوع این پست علت خوش آمدن یا نیامدن یک مطلب، از دیدِ من میباشد.
شما نظرتون اینه که خانمها از گریه آقایون خوششون میاد ؟ متوجه نظرتون نشدم ، یکم میو بود !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد