بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

خط اخم !

روشِ ساده از بین بردن خط اخم :  بجای بوتاکس و ژل با خنده از بین ببریدش ! (لبخند)

نظرات 6 + ارسال نظر
Me یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 19:37 http://divonatamm.blogfa.com/

جالب بود

سپاس از حضورتون

زن شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 21:38

:)

الان دارید خط اخم را از بین میبرید؟

من شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 20:08

چشم...
ولی من اخم کردن بلد نیستم

کار بسیار خوبی میکنید

scammer doll شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 19:31

من خط اخم ندارم
ولی دو طرف لب خط لبخند دارم که اونم تازگیا خشکیده!

تنها متاسفی که همراه باهاش دارم میخندم ! خب یکم اخم کن بذار جبران بشه ! (لبخند)

تیلوتیلو شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 18:43


ببخشید اونوقت خط خنده دو طرف صورتشون را چکار کنن

خب زیاد نخند ، چه خبره همش میخندی؟ (لبخند)

بارون شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 18:37


اینم لبخند..

تازه خنده میتونه بهتر هم باشه، اخم که هیچ، دوای هر دردیه..


آرزوی خنده های با دلیل و بی دلیل برای همه..

سپاس از لبخند شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد