بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تست هوش؟ !

عده ای عقیده دارند یا به روشهای علمی (انواع تست های هوش)ثابت میکنند که افرادی کم هوش تر از سایرین هستن ، منهای مواردی که ممکن است بر اثر بیماری باشد ، از نظرِ من ممکن است گیرایی و هوش عده ای در بعضی موارد بیشتر باشد ولی سایر افراد هم شاید در زمینه هایی که در آزمایش و تست هوش به آن پرداخته نشده ، توانِ بیشتری داشته باشند.

عقیده دارم افراد باهوش داریم  و  کسانی که کم هوش تر به نظر میرسند ، هنوز استعدادی را که بتوانند با حداکثر بازدهی هوششان به آن بپردازندرا کشف نکردند !

مغز انسان پیچیده تر از آن است که با یک تست ساده بشود به میزان کارایی آن پی برد !

میدانستید انیشتین را بخاطرِ کم هوش بودن از مدرسه اخراج کردند ؟!

نظرات 6 + ارسال نظر
niloofarkimiaie چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 21:47 http://niloofarkimiaie.blogfa.com

بعد از مدتها اومدم و این پستت رو خوندم .. اکثر پستات جالبن و جا برای بحث و جدال داره ! اما برای این که اخرین بار کامنتم رو تحریف کردی و بازنوشته ش رو گذاشتی ، ترجیح می دم چیزی نگم !

اصلا امکان تغییر نظرِ مخاطبین در بلاگ اسکای وجود نداره !
متوجه تحریفِ کامنت نشدم !

توسن دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 19:38

تحقیقات کردم کاراگاه توسنو دس کم گرفتی

واو ، به منشیتون میگم کارتتونو بهم بده !

توسن دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 19:34

انیشتین بند کفششم نمیتونست ببنده
.
میدونستی انیشتین اخر عمرش مسلمون شده بوده

نه ،نشنیده بودم ، شما اینا رو از خودش شنیدید؟

توسن دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 19:31

اتفاقا چن روز پیش ی تست هوش لانگر نمیدونم چیچی دادم نییییییم ساعت بعد ضده بود هوش شما نزدیک۱۲۶ بعد اخرش نوشته بود چون هوش عملی شمارو درنظر نگرفته پس ناقصه قشنگ مردمو میذارن سرکار

ممنون از انتقال تجربتون

بارون دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 15:14

آدمها نیاز به خودشناسی و بارها و بارها آزمون و خطا دارن تا بتونن استعدادهای درونیه خودشون رو کشف کنن ولی به راحتی در مورد هوش و استعداد یه نفر دیگه اظهار نظر میکنن..
چه استعدادهایی که به هزار و یک دلیل کشف نشدن و برای همیشه دفن شدن..

همینطوره ، استعدادهایی که حتی میتونست دنیا را جای بهتری بکنه ولی کشف نشدند .

سارا دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 13:44 http://15azar59.blogsky.com

درسته کاملا الان توی دبیرستانهای دوره اول از کلاس هفتم تا پایان نهم که زمان انتخاب رشته هست هر پایه بصورت مستمر پرسشنامه هایی رو بچه ها والدین و دبیران پر میکنن بر اساس توانایی ها استعداد خلاقیت علاقمندی و حتی سطح درسی و بعد بر اساس اون میتونن انواع هوش بصری شنیداری کلامی هیجانی ریاضی و زیست رو تا حدی متوجه بشن و از روی اون کار انتخاب رشته راحتتر میشه منتها منتها منتها متاسفانه والدین از یک طرف و سطح اموزش متفاوت در مدارس از طرف دیگه به شدت این طرح خوب را عقیم گذاشته و تقریبا همون روال قبل داره طی میشه

متاسفم ، عقیده دارم اگر استعداد در یک موضوع خاص کشف بشه ، کسی که در مواردِ دیگه شاید آنچنان هوشِ خاصی از خودش نشون نمیده در آن مورد تبدیل به یه دانشمند بشه ، برای مثال شاید یه نفر در زمینه اقیانوس شناسی استعداد و علاقه داشته باشه و اگر خودش یا نزدیکانش بتونن اینو کشف کنند ، تبدیل به یه چهره علمی در این زمینه بشه ولی درنهایت مثلا میشه یه مهندس مکانیک و تو یه کارخانه کار میکنه !
سپاس از نظر و همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد