بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ناهار و شام دوشنبه بلاگر !

نگران باشید ولی برای خودتان ! (لبخند)

ناهار سر کار از همون قرمه سبزی افسانه ای برده بودم ، با این قرمه سبزی احساس هر کس نازک میشه ، کم مونده بود.... ، بله ، بلاگر هم با این غذا اشکهای اشتیاقش جاری بشه (لبخند)

https://s17.picofile.com/file/8429723526/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B4%DB%B0%DB%B5_%DB%B1%DB%B1%DB%B1%DB%B3%DB%B1%DB%B3.jpg


فیلمِ شامِ بلاگر در ادامه

این پست بروز میشود


فیلم 1 شام دوشنبه شب بلاگر


فیلم 2 شام دوشنبه شب بلاگر


فیلم نهایی شام دوشنبه شب بلاگر


اینکه جایی دعوت هستید  و میبینید کسی هم هست که قبلا باهاش برخورد یا اختلافی  داشتید و نمیمونید و از اون جمع میایید بیرون ، دقیقا نشانه ضعفِ شماست ! از نظرِ من ، اتفاقا بمونید و حتی با او هم عادی برخورد کنید ، اینجور نشون میدید که قوی هستید !


زن هستی و دوست داری برای اینکه همسرت عشقشو بهث ثابت کنه مثلا خونه ای که توش هستید را به اسم شما بکنه ، خیلی هم خوب ، چه فرقی میکنه؟ فقط یه چیز ، ظرفیتشو داشته باش ، مواظب باش ،خانمها  احساساتی هستن ، یه موقع که حالت خوب نیست یا  بهر علتی بهم ریخته بودی ، نگی اینجا خونه منه و از این حرفا ! یا مردت همه چیزو ول میکنه و میره یا ذلیل میشه و میمونه !

کدومش انتخابته؟


به یه انسان نزدیک میشید و از بودنِ با او حسِ خوبی میگیرید ، لزوما دنبال عشق و عاشقی نباشید، حتما نمبایست بگید و بشنوید دوست دارم ، بدون این حرفا هم میشه بود، یه انسانی و او هم یه انسان ، ببین میتونی  با او ارتباط فکری داشته باشی؟ کمی قدم بزنید ، کمی صحبت ، گاهی گریزی به احساس و گاه به منطق ، حتی میتونید با هم ازدواج کنید ، زندگی کنید ، بدون عشق ، بدون دوست داشتن ، ولی  یه چیز از دیدِ من ، میبایست باشه ، وقتی حرف میزنی و میزنه حس کنیم همو درک میکنیم و بهم اعتماد داریم ، انسانیم؟ نیستیم؟


چه لذتی از آزارِ دیگران اونم این موقع شب میبری که دستشونم به جایی نمیرسه؟  نمیدونم ! این همه از انسانیت گفتم ، نتیجش این شد؟ واقعا متاسفم !

لطفا به این فیلم با دقت نگاه کنید و درک کنید من چی میگم !


مهربونی فقط بذل و بخشش پول نیست ، یه نگاه یا کلام با محبت از ته دلت و تنها نذاشتنش هم میتونه باشه !

نظرات 18 + ارسال نظر
- سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 21:19

((اینکه جایی دعوت هستید و میبینید کسی هم هست که قبلا باهاش برخورد یا اختلافی داشتید و نمیمونید و از اون جمع میایید بیرون ، دقیقا نشانه ضعفِ شماست ! از نظرِ من ، اتفاقا بمونید و حتی با او هم عادی برخورد کنید ، اینجور نشون میدید که قوی هستید !))

به نظرم درستش هم همینه ، و البته شما خیلی ملایم نوشتید نشونه ضعف ! من میگم اون ترسوِ! که خودش رو باور نداره و میخواد در بره :)
خوبه آدم ها شهامت داشته باشند.

حالا شما همون ضعف را بپذیرید ، زیاد شور نشه !

ونوس سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 08:17 http://shakibajoon90.blogfa.com

حس خوبوهستم

سپاس از نظرتون

Zahragoli سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 00:21 http://zahragoolii.blogfa.com

توی چهارسال دانشگاه و سربازی و حتی سرکار یه دوست آشپز کنارش بوده که نیازی به یاد گرفتنش پیدا نکرده ، الآنم که یه فرشته کنارشه

دیگه چی بگم ! (لبخند)

من سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 00:16 http://gozarazrozhaa.blogfa.com/

اوهوم...
درسته

ممنون از نظرِ اوهومِ شما ! (لبخند)

Zahragoli سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 00:14 http://zahragoolii.blogfa.com

آخه اگه من نباشم که غذا از گلوش پایین نمیره
چقدرم کیف میکنه از غذاهام ، تازه کلی هم از زحمتام تشکر میکنه

بازم آخی !
معلومه آشپزی بلد نیست ! (لبخند)

Zahragoli سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 00:00 http://zahragoolii.blogfa.com

تو خونه ی ما لواشک همیشه هست نگران همجنستون نباشین
ولی خیلی شانس داره وقتایی که شما غذای خوشمزه درست میکنین منم تحریک میشم به اینکه خوشمزه درست کنم غذاهامو اینجوری سودشو اون میبره

آخی !
یعنی غذای خوشمزه درست میکنی خودتون نمیخورید و دستاتو زیر چونت میذاری و خوردنِ اونو نگاه میکنی؟
واو ، به این میگن عشقِ واقعی ، واقعا؟

Zahragoli دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 23:54 http://zahragoolii.blogfa.com

لواشک و آلوچه فقط دشت ارژن...
یجوری هم بهداشتیه هم غیربهداشتی اصلا آدمو داغون میکنه از خوشمزگی

میبینم که یجورایی به داغون شدن اعتراف کردی !
شوشو رو این موقع شب نفرستادی که برات بگیره؟ هرگز بخشوده نمیشی اگه این کارو کرده باشی !

من دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 23:35

این فیلمه الان اعصاب دیگران وبه بازی گرفت؟
ای بابا...

لبخند !
معلومه ، اگه اینا رو خودم نداشتم اعصابم بهم میریخت !

من دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 23:29

الان برا کی متاسفین؟؟؟

آدمهایی که اعصاب دیگران را به بازی میگیرن !

Zahragoli دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 22:55 http://zahragoolii.blogfa.com

دیگه دستتون رو شده ، خودمو منتظر صحنه ی خوشمزه تری کرده بودم

از این خوشمزه تر؟ بعد مرغ سوخاری و سیب زمینی سرخ شده ؟ فکر نکنم زهرا !

بارون دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 22:47

یهو از بحث جدی و قابل تأمل می رسیم به لواشک و پفک و مارشمالو.. خب دیگه فقط خنده می مونه..

میبینی بعضی ها چقدر بدجنسن !
البته اینم قابل تامل بود ! (لبخند)

Zahragoli دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 21:25 http://zahragoolii.blogfa.com

خیلیا که اصلا مهریه اشون این چیزاس...
من خودم که مهریه رو تعیین کردم و کمتر از اون چیزی بود که میخواستن بکنن...
ولی قبول کنیم که بعضی مردا وسط راه نامردی میکنن و خانما هم بخاطر عدم اعتمادشون هست که همچین درخواستهایی میکنن...

درخواست یا انجام دادنش مسئله ای نیست ، ظرفیت داشتنش و اینکه بتونن موقع غلیان احساس این مسئله را عنوان نکنند موضوع این پاراگراف هست.

من دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 21:05

سلام...
نوش جان.

سلام
سپاس از شما

توسن دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 19:27

خیلی خبیثی بلاگر

شاید !
آدما اون چیزی نیستن که خودشون فکر میکنن

توسن دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 19:26

ههههییییییین
بلاگر چهارخونه ای بدان و اگاه باش تک خوران ب جهننننننننم میروند

این قورمه سبزی باشه هم بد نیست !

Zahragoli دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 18:32 http://zahragoolii.blogfa.com

خوشبحال دوستاتون...
البته فکر کنم اونارو هم مثل ما هیچوقت مهمون نمیکنین...
نوش جان

به کسی نمیگم قورمه سبزی درست کردم ، زنگ که میزنن معمولا میپرسن و من هم میگم یه چیزی درست کردم و تمام علت پرسیدنشون قورمه سبزیه ! متوجه بشن که درست کردم ، به هر بهونه ای شده خودشون را میرسونن اینجا ، اینم جدی میگم !

Zahragoli دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 18:03 http://zahragoolii.blogfa.com

میترسم یه بار قورمه سبزیتونو امتحان کنم و از اون به بعد دیگه نتونم قورمه سبزی دیگه ای بخورم ، ریسکشو نمیکنم

کار بسیار خوبی میکنید ، البته من هم قورمه سبزی آنقدر درست نمیکنم که به همنشین های محترم هم بتونم بدم !

Zahragoli دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 17:46 http://zahragoolii.blogfa.com

دیروز جایی بودم برام قورمه سبزی آوردن قیافش معرکه بود عالی بودا ، ولی با یه لقمه خوردنش فهمیدم قورمه سبزی بیمزه هم وجود داره ، باوجود بیمزگیش بازم نتونستم کنارش بزارم و خوردم...
آخه چرا با روح و روانا بازی میکنی

قورمه سبزی من ، میتونه عاشق کنه آدما رو ، باور کن جدی میگم !
یه چیزی میدونم که میگم ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد