بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

چهارشنبه ایهای دارن میان !

دارن رقص نور میذارن ، واو ! چه باندای بزرگی ، سه شنبه ایها را دارن کشون کشون میکشن بیرون ! (لبخند) اونا میگن عامو چیکارمون داری ؟ مگه ما بهتون خنج زدیم؟ کم پیچ گرفتم ، ولمون کن !

نمیدونم چی میگن کلا روزای دیگه غیر 5 شنبه ایها حرفاشون مفهوم نیست !


دوربین مخفی مراسم 4 شنبه ایها  !

از بس خندیدم ، دلم درد گرفت از دست این 4 شنبه ایها  و رقص نورشون!

نظرات 10 + ارسال نظر
scammer doll چهارشنبه 18 فروردین 1400 ساعت 12:43

منم از این رقص نورها میخواااام

از چشمها و زبانتون معلومه ، یخورده با دقت نگاه کنید ! (لبخند)
اگر الان شوشو دارید که بهش بفرمایید تهیه کنه اگر ندارید منتظر باشید تا بیاد !

توسن چهارشنبه 18 فروردین 1400 ساعت 10:40

ما هم منتظریم پنج شنبه برسه ببریمت وسط

لبخند

Zahragoli چهارشنبه 18 فروردین 1400 ساعت 06:59 http://zahragoolii.blogfa.com

به همه چیز هم مجهز هستینا ...
عجب رقص نوری

اینو 4 شنبه ایها آوردن ! (لبخند)

من چهارشنبه 18 فروردین 1400 ساعت 01:12

مگه بهتر از پنج شنبه ای ها هم داریم؟؟؟

از دیدِ من ، نه !

من چهارشنبه 18 فروردین 1400 ساعت 01:08

ازشون ممنونم که باعث خندمون شدن.

همینطوره ، همسایه 5 شنبه ایها اینن ، ببین 5 شنبه ایها چی هستن؟!

من چهارشنبه 18 فروردین 1400 ساعت 01:02

فیلم جالبی بود

از 4 شنبه ایها تشکر کنید !

من چهارشنبه 18 فروردین 1400 ساعت 00:56

سلام....
چه باحالن.

سلام
همساین دیگه !

بارون سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 23:32

مفهومه مفهومه اتفاقا روزهای هفته حرف همو خوب میفهمن، بیخود نیست همیشگی و برقرارن..

حرفای ستون پنجمی میزنی !
نفوذی هستی؟ اعتراف کن !

Zahragoli سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 23:28 http://zahragoolii.blogfa.com

من چهارسال شیرازیا هم اتاقیم بودن نتونستم لهجشونو یاد بگیرم ولی خیلی قشنگه
فیلم رقص نور رو هم بزارین

اگه تونستم بگیرم باشه ! 4 شنبه ایها حواسشون جمعِ ، مثل سه شنبه ایها خواب آلود نیستن !

من سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 23:28 http://me2020.blogsky.com

چهارشنبه خوبه دوست داشتنیهحسم بهش مثبته

دارن میان ، همسایه های 5 شنبه هستن دیگه !
نکنه 4 شنبه مخفی هستی؟! مشکوک !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد