بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

برای پول هم هست !

دارید برای زندگیتون حرف میزنید ، از دیدِ من اشکالی نداره واقعیت ها را بگید ، اگر نفر مقابلتون عاقل باشه و درک کنه از گفتن حقایق ناراحت نمیشه ، بلکه میبایست از صداقتتون استقبال هم بکنه !

مصداق:

چه اشکالی داره دختر بگه بله یکی از دلایلی که میخوام باهات ازدواج کنم اینه که مثلا خونه و ماشین داری یا وضع مالیت خوبه ، خب این حقیقته و  اگر آن مرد تجربه داشته باشه ، این صداقت براش جذاب هم هست.این شخص رو به کسی که میگه پول اصلا برام مهم نیست ترجیح میدم ، چون میدونم که اینطور نیست و واقعیت را نمیگه !

چه اشکالی داره پسر بگه بخاطر آشپزیت یا خانواده خوبت یا ظاهرت بهت نزدیک شدم، نه اینکه همه دلایل اینا باشه ولی اینا هم هست !

منظورم این نیست که صرفا مسائل مادی باشه ولی این مسائل هم  وجود داره ، اینکه احساس یا فکرتون نسبت به هم چطورِ ، بحثش جداست.

بعضی میگن من اونو فقط بخاطر خودش دوست دارم، که من خندم میگیره ، این یعنی چی؟ خودش را چی میسازه؟ از نظرِ من هم مسائل مادی ، هم معنوی ، هم موقعیت اجتماعی ، کار ، درک ، خانواده، نحوه برخورد و کلام ، تحصیلات و ... در حقیقت وقتی میگی خودش ، شامل همه اینا میشه .

نظرات 6 + ارسال نظر
توسن یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 11:48

روانپزشک چراااابنظرم از بس کار ازش کشیدی روانیش کردی
اخیییی نااازیییی خب براش سوپ درست کن
حالا نمیدونم چرا سوپ ولی درست کن

ترجمه نظراتِ شما براش پاشیدگی روحی درست کرده ! (لبخند)

lili یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 11:39

سلام
درسته ولی متاسفانه هنوز در فرهنگ ما این صداقت در گفتار انقدر جا نیفتاده که اگه دختر وپسر علاقه به مادیات را مطرح کنند طرف مقابل به حساب صداقت بذاره . ولی کاش فرهنگ سازی بشه مخصوصا از طریق شبکه های اجتماعی که جوانان بسیار سروکار دارند .
سپاس از شما

سلام و عرض ادب به هم پنجشنبه ای عاقل و دانا
یه جورای خلاف گفتن به هم محسوب میشه ، از نظرِ من خوبه که بهم بگیم چرا میخواهیم با هم باشیم ، شفاف و روشن و این حقِ هر دو طرفِ.
سپاس از نظرِ شما

توسن یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 11:37

هعییییی بلاگفا رفت در دست تعمیر

من ک کت شلواری دوس ندارم اسپورت جاذاب تاره

سفارش میدم ی اسپورتشو برام بیارن

به منشیتون بگین درخواستشو بزنه بفرسته برای بخشِ بازاریابی! (لبخند)

.. یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 11:02 http://khodayemn.blogfa.com/

اکثریت ما صداقت رو دوست داریم ولی در نهایت میخوایم که بهمون دروغ بگن ..نمیدونم ناخودآگاه ییا .. چون وقتی حقیقت و واقعیت آدمهارو میفهمیم شاید کنارشون بذاریم ... اکثریت ماها نقاب ها...فاصله ها .. دروغ های شیرین رو دوست داریم

بعضی هستند که خلافِ واقع را تشخیص میدن و نمیپذیرن ، حقیقت از دیدِ من ، تلخش هم شیرینه ! (لبخند)

توسن یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 10:55

بهراد با چوب برق هم ک نمیشه زندگی کرد تو دبه سراغ نداری ؟

متاسفم ، مترجمم امروز مرخصی گرفته (رفته پیش روانپزشک ! ) متوجه نشدم چی نوشتی ! (لبخند)
تو نه شما !

توسن یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 10:53

واااایییی یکی بود هم خانواده خوبی داشت هم خودش خوب بود هم ماشین داشت هم شغل هم خونه و.... اما
بهراد بار اول ک دیدمش فقط خودمو گرفته بودم جلوش ریسه نرم
خیلی بده مرد شلخته باشه خیلییییی کت و شلوار پوشیده بود بعد شلوارش بدجور پیچ خورده بود بالاشواااییی خدااا
مرد باید خوش تیپ باشه خوش هیکل باشه پوسش بلوری باشه الان میگ ممنونم بابت اشتراک گذاشتن تجربتون /پوکر سپاس

هم مرد هم زن میبایست به ظاهری که مناسبشون هست برسن ، هر کس هم سلیقه ای داره ، کسایی هستند که اصولا کت و شلوار نمیپوشند و کسایی که همه جا میپوشند .
ممنون برای به اشتراک گذاری تجربتون (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد