بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

وبلاگ نویسِ آشنا!

میدونستین مخاطبین یه وبلاگ نویس فعال شاید اونو  از خانوادش هم بهتر بشناسن؟ با کدومیک از اعضا خانواده  روزی 2-1 مطلب از خودتون ، عقیدتون و باورهاتون میگید و اونا نظرهاشون بهتون منتقل میکنند و راجبش بحث میکنید؟


نظرات 7 + ارسال نظر
مسافر جمعه 27 فروردین 1400 ساعت 14:51

آرههه خیییلی بهتر و بیشتر:)

ممنون از حضورتون

توسن چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 12:12

ما ک هر وقت جلسه ۴+۱میگیریم اخرش مامان و بابا با هم ساختو پاخت میکنن سر ما کلاه میزارن و نظرشونو تحمیل میکنن بعدم میبینن ب نتیجه دلخواهشون نرسیدن اونوخت گیس و گیس کشی شرو میشه

اینم یه نوع شناخت پیدا کردنه دیگه ! (لبخند)

Zahragoli چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 11:57 http://zahragoolii.blogfa.com

منم فقط خواستم فرقشون رو بدونم ، از نوشتتون برداشتی بدی نکرده بودم

امیدوارم توضیحم کافی بوده باشه ، البته این نظرِ شخصی منِ.

Zahragoli چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 11:48 http://zahragoolii.blogfa.com

چه فرقی میکنه تصویر بسازیم یا نسازیم؟

منظورم این نیست که کار بد یا خوبیه یا اینکه اینکارو بکنیم یا نکنیم ، آدمهای احساساتی قدرت تخیل بالایی دارند و زیاد رویا پردازی میکنند ، و آدمهای منطقی چون میدونند که به احتمال زیاد تصورشون با واقعیت متفاوت هست ، اصولا این کارو نمیکنند ، صرفا فرقشون را گفتم.

Zahragoli چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 11:41 http://zahragoolii.blogfa.com

وقتی آدما از باورهاشون میگن ، توی ذهنمون یه تصویر ازشون میسازیم که شاید تو دنیای واقعی تصویرشون اونجوری نباشه ، مناین تصویرسازی رو خیلی دوست دارم

من اینطور نیستم ،ذهنیتی ازچهرشون نمیسازم .
این تفاوت بین نگاه با احساس و منطقیِ !

بارون چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 10:42

آشناهای دوست داشتنی..

دقیقا ، من هم مخاطب وبلاگهای دیگه هستم و وقتی نوشته جدیدشون را میخونم ، یه جورایی حس آشنایی باهاشون دارم.

من چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 10:24 http://me2020.blogsky.com

الان جا داره بگم،"غریب آشنا"
به نظرم به جا بود

میبینم ترانه زیاد گوش میدید! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد