بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

منت ، بی منت !

از ساعت 9 بمدت یک ساعت و نیم ، کل خونه (منهای اتاق خوابها که حس کردم تمیزن) جارو برقی و طی کشیده شد ، سینک (ظرف توش نبود و هیچوقت نمیذارم چیزی بمونه، خود سینک منظورمه) و گاز تمیز شد ، گرد گیری روی میزها انجام و لباسهای تیره داخل سبد هم به دوست و همکار عزیزم ماشین لباسشویی (لبخند) سپرده شد و کل خونه تا حد قابل قبولی تمیز و مرتب شد ، باور کنید کارِ خونه سخت نیست ، خانمهای محترم ، منت ، بی منت ! کار خونه یه جورایی ورزش و تحرک هم هست و بنفع سلامتی خودتون !


ضمنا موقع کار هم داشتم  اینو گوش میکردم ! حرکاتِ موزونِ جارو برقی را بگو ! (لبخند)

نظرات 9 + ارسال نظر
: شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 07:27

لابد این آقا... هست آخه مردای ... به زنا ارزش نمیدن،برا همینه هی کار و خانه داری خانما رو بی ارزش جلوه میده،هی میگه مگه زنا چکار میکنن که غر میزنن منت میزارن...شما اگه از مرد بودنت نااحتی برو عمل تغییر جنسیت بده بشین خونه کار زنانه بکن...

با پوزش از تغییری که مجبور شدم در نظر شما ایجاد کنم ، چون از قومیت خاصی نام برده بودید !
قطعا هر کاری که مرد یا زن در زندگی مشترک میکنند با ارزش و قابل احترام است ، موضوعِ این نوشته بر این مبناست که آقایان برای کار بیرون منتی نمیگذارند و میگویند وظیفه هست ولی بعضی از خانمها برای کاری که از دید من سبک تر و مسئولیت کمتری دارد گله و شکایت میکنند !
چون هم کار بیرون و هم کار خانه را انجام میدم میتونم مقایسه کنم و نظر بدم و همینطور شما هم حق دارید عقیده خودتون را مطرح کنید.
سپاس از همراهیِ شما و درود به مخالف نظرِ من

Zahragoli جمعه 27 فروردین 1400 ساعت 12:20 http://zahragoolii.blogfa.com

فک کنم امکان نداره خانمی نگفته باشه مهم واکنش شوهره که این وسط خانم با ملایمت به کارش ادامه بده یا بحث سر بگیره

توصیه میکنم اینو نگین ، آقایون منت تلاششون را برای زندگی نمیذارن، همیشه میگن وظیفه هست ، شما هم نذارین !

Zahragoli جمعه 27 فروردین 1400 ساعت 12:09 http://zahragoolii.blogfa.com

خانمی که بیرون کار میکنه واقعا سخته تو خونه هم کار کاملا با خودش باشه ، البته وقتی بچه هست

هی بپیچون !
دیگه اعتراف کردی که گفتی ! (لبخند)

سارا جمعه 27 فروردین 1400 ساعت 11:45 http://15azar59.blogsky.com

حالا شما چرا منت کار خونه اونم دوسه تا کار را گذاشتید سر خانم ها که چی هم بیرون کار میکنید هم خونه!!! ...بهتر نیست امور خانمها حتی نوع غر زدنشون را به خودشون بسپارید و به امور نصیحت گری اقایون بپردازید؟! زنها خودشون خیلی خوب میدونن دارن چکار میکنن شما هم وقتی دارید کارهای خانمانه میکنید مجازید غر بزنید و منت بزارید و شلوغ کنید
پس منت میزاریم زیاد هم میزاریم و این یکی از بهترین چیزهاست منت کار خونه رو باید سر مرد خونه گذاشت ...خلاص

باشه ، روی سخنم با آقایونه ، حواستون باشه ، بهترین قورمه سبزی 45 دقیقه وقت میبره و کل تمیز کردنِ خونه اونم هر 3-2 روز یه بار یک ساعت و نیم ، بقیش منته ، حواستون باشه ! (لبخند)

me جمعه 27 فروردین 1400 ساعت 11:36 http://khodayemn.blogfa.com/

فک میکنم زمان نشستن خانما تو خونه تموم شده..خانما پا به پای آقایون بیرون کار میکنن.. شاید 5 درصد آقایون تو خونه کمک بدن البته اگه اونم منت نذارن .. با تفاسیر شما مردا نوکر میگیرن نه همدم و همراه !!! در ضمن بچه آوردن و نگه داشتن و مراقبت ازش و تربیتش همش با خانوماس که هزار و یک درده.. آقایون نهایتا دوساعت بغلش میکنن ... در آخر حرفم اینه خیلی کم پیش میاد کسی منت بذاره .. آدما باید حرف همو خوب بفهمن .. از هم تشکر کنن حتی اگه تو چشمشون اون کار کوچیک باشه .. فک کنم اگه به این فهم برسن دیگه غر زدنی نیست

دیدگاهِ من مردانه هست و شما زنانه ، و هیچ دیدگاهی اشتباه نیست ، فقط نگاه ها به یه موضوع متفاوته ، سپاس از شما، تجربه خوبتون ، نظرتون و درود به نظرِ مخالفِ من.

me جمعه 27 فروردین 1400 ساعت 11:25 http://khodayemn.blogfa.com/

کار کردن تو خونه وظیفه ی خانما نیست .. زندگی مشترک یه همکاریه .. مردا غر میزنن به جونشون خانمام اینارو میگن.. مردا اصولا به حرف خانما گوش نمیدن .. خانمام اینطوری تخلیه میشن حتی به غلط ! در ضمن تمیز کردن خونه ای که دو نفر توش زندگی میکنن و خیلیم نامرتب نیستن اوکی هست ولی وقتی پای بچه وسط باشه وااااقعا جون کندنه چون هرچی تمیز میکنی انگار نه انگار

همنشین گرامی ، آخه اینم نباشه پس میخواهید چکار کنید؟ هیچی؟ نمیشه که ، بقولِ شما زندگی مشترکِ ، مرد کار بیرون را بکنه ، کار خونه را هم بکنه ، بچه را هم نگه داره ، از همسرِ گرامی در زمینه ماساژ؟ فال قهوه؟ و ... هم انتظاری دارید بگید ، تعارف نکنید ! (لبخند)

Zahragoli جمعه 27 فروردین 1400 ساعت 11:08 http://zahragoolii.blogfa.com

آخه به این شدتی که شما میگین نیست ، خیلی هم کم پیش میاد

ولی پیش میاد،من هم نگفتم زیاد گفتید ، ولی اعتراف کردی بالاخره گفتید ! (لبخند)

Zahragoli جمعه 27 فروردین 1400 ساعت 11:01 http://zahragoolii.blogfa.com

معلومه دل پری دارین از خانومایی که منت میزارن بخاطر کارای خونه

وقتی یه بحثی پیش میاد، شما نمیگی صبح تا شب دارم تو این خونه جون میکنم؟ واقعا خیلی خوبی زهرا ، شوشو میبایست قدرتونو بدونه.
من همه کار میکنم جونمم کنده نمیشه ! (لبخند)

بارون جمعه 27 فروردین 1400 ساعت 10:58

خسته نباشید..
طفلک خانما...

ممنون از شما ، طفلک؟ (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد