بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

خانه شادی !

یه خونه میتونه با رنگ یا دکوراسیون یا نورپردازی مناسب شاد به نظر برسه ولی عقیده دارم شادیِ واقعی موقعی حس میشه که آدمهای اون خونه آروم با حسِ خوب  و بهم اعتماد داشته باشن !

یه چیزی همیشه برای من نشانه شادیِ یه خونه بوده ، اینکه نصفِ شب بهش بگی بلند شو بزنیم به جاده و او هم جلوتر از شما با لبخند دمِ در ایستاده باشه !

خواب مهمترِ یا شادی؟ از دید من شادی و فکر میکنم از دید ... خواب ! (لبخند)

نظرات 8 + ارسال نظر
Zahragoli شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 21:19 http://zahragoolii.blogfa.com

خامه رو چون زیاد دوست داشتم زیادی خوردم یه بار حالم بد شد ، دیگه هر موقع فکرشو میکنم همون خاطره ی بد مانع میشه بخورم ، تعادلو حفظ نکردم
چقدر از بحث اصلی خارج شدحرفا ، ممنون از پاسخگویی

سپاس از خاطراتِ خوبتون ! (لبخند)

Zahragoli شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 20:20 http://zahragoolii.blogfa.com

نفوذی یعنی چی
من بیشتر غذاهارو دوست دارم فقط با خامه صبحانه مشکل دارم...

من بچه که بودم گوجه فرنگی نمیخوردم ، الان مشکلی ندارم و دوست هم دارم ، سلیقه آدمها عوض میشه .
مثلا خانمها قبل ازدواج کله پاچه را زیاد دوست ندارن ، بعد ازدواج سلیقشون تغییر میکنه.

Zahragoli شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 20:06 http://zahragoolii.blogfa.com

شما هم؟ همه ی روزا قشنگن ، حس میکنم اگه خودمو متعلق به یه روزی بدونم از بقیه ی روزا نتونم خوب استفاده کنم ، انتظار کشیدنم یکم سخته اونجوری

مشکوکی زهرا ! پفک زیاد دوست داری (4 شنبه ای)؟ یا پاستیل؟ (جمعه ای) ؟؟ نکنه نفوذی هستید؟ (لبخند)

Zahragoli شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 19:46 http://zahragoolii.blogfa.com

تو خواب به کارام میرسم

واو ، دقیقا معلومه 5 شنبه ای هستی ! (لبخند)

دایا شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 19:32 http://daya.blogfa.com

اگ شادی ینی نصف شب زدن به جاده خب انتخاب من صد در صد شادیه... اما خب شادی اطرافیان متفاوته اما خواب تو شادیای همشون گنجونده شده

اگه یه روز کسی این پیشنهاد را بهت داد، میخواد شادی بهت بده ، اون شب قید خواب رو بزن و با او و شادی همراه شو ! (لبخند)
ممنون از همراهیتون

Zahragoli شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 18:34 http://zahragoolii.blogfa.com

خب تا خواب مناسب نداشته باشی که نمیتونی شاد باشی
ولی واقعا از خواب خیلی زیاد بدم میاد ، بنظرم عمرمون حیفه که بیشتر از هشت ساعت در روز رو به خواب بگذرونیم

یعنی عدد هم گفتی که زیاد بهت خرده نگیریم !
پس 8 ساعت روزا میخوابی ، خیلی هم خوب ، شبها چند ساعت میخوابی؟
پس کی به کارات میرسی؟(لبخند)

me شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 17:15

طرز فکرها باید تا حدودی شبیه باشه اگر نه دقیقا دچار همین مشکلات میشه آدم .. یکی که حرف دلتو نگاهتو خواستتو رو هوا (زود) بفهمه نه یکی که با ما فرق داره .. البته که دیدگاه شما محترم ..
خانما خوابو ترجیح میدن ؟
؟Are you kidding
هنوز یه آقارو از خواب نصف شب بلند نکردین ببینین چجور ببخشید که اینو میگماا ولی میخورتتون
من فک میکنم شما تو یه سیاره ی دیگه زندگی میکنید ( لبخند )

من کاملا جدی بودم ، اصلا از چند خانم اینو شنیدم ، اولویت خانمها:
1- بچه ها
2- خواب
3- خرید
4- شوشو
البته گاهی هم جای یک و دو عوض میشه ! (لبخند)

me شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 17:02

نیازمند انتخاب درسته .. و عشق ِ درست .. طرز فکرتون و بقول خودمونی دیوونگی دو نفر باید تقریبا یا شبیه باشه و یا بتونن به راحتی بپذیرنش اینطوری برنمیگرده بگه نصف شب؟ بیرون ؟ زده به سرتااا بگیر بخواب ببینم .. تهشم بگه سِی ای عامو خدازده ... ( البته گاها بعضیا رو خواب حساسن سردرد میشن اونارو اگه بیدار کنین اینارو شنیدن حقتونه )

یه قسمتهاییش نیاز به مترجم داشت ، زیاد شبیه بودنِ 2 نفر از دیدِ من زیاد هم جالب نیست ، آدمهایی به هم نزدیک میشن که بتونن کمبودهایِ همو کامل کنند، از دیدِ من ما به کسی علاقه نشون میدیم که چیزی را که نداریم بهمون بده !
اون سه نقطه ، خانمها هستند و معمولا خواب را به هر چیزی ترجیح میدن ، حتی به عشق ! (لبخند)
سپاس از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد