بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پیش غذا و غذای یکشنبه شب بلاگر !

از سر کار آمدم خیلی گرسنه بودم ، یه پیش غذای ساده برای خودم آماده کردم که با فیلمی که میذارم میتونید همراه باشید ، غذای اصلی امشب یه غذای خاصه که کمی بعد  فیلمشو میذارم

فیلم پیش غذای امشب بلاگر


فیلم اول شام اصلی بلاگر


فیلم دوم شام بلاگر


نتیجه نهایی

دارم یه نوستالژی گوش میکنم ، واو...  پاپ راک چه میکنه !


دارم اینو گوش میکنم ، مفهوم شعرش قشنگه ! ممکنه از خودم خسته شده باشم ... آدم گاهی میخواد از خودش بکنه و بره ، دقیقا تو اون لحظه هستم ،  واو ... تا حالا به مفهوم شعرش دقت نکرده بودم !

نظرات 7 + ارسال نظر
توسن دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 00:13

اهنگ خیلی خوشمل بوداااا

خوبه ، میبینم که داری یواش یواش به وضعیت طبیعی برمیگردی ! (لبخند)

توسن

توسن عزیز ، جای نظر و اسم را اشتباه مینویسی ، کلا همه چی قاطی پاتی شده مثل اینکه !

توسن دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 00:05

دانشگاه ک انصراف دادم قصدم جای دیگس
بابا هم ک اومد ؟مامی هم غذا درست میکنه
ولی نمیدونم شرا اینژوری شدم
بنظرم مال زیاد درس خوندنه

یا زیاد فکر کردن !

توسن یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 23:29

چی شد ؟
صب کن ببینم )توسن در حال فکر )

موقع امتحاناته؟ بابا هم نیست؟ مامی هم غذا درست نمیکنه؟ کلا بهم ریختی توسن !
کمکی خواستید بگید لطفا !

توسن یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 23:05

خداراشکر باز خودت بهش رسیدی ما ک یکساله داریم میگم بهت

داریم میگم بهت؟
خوبی توسن؟

. یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 22:11

توسن

نقطه؟ توسن؟
لبخند

Desconocido یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 20:34 http://l325.blogfa.com/

از کامنت منفی و ناراحت کردن بقیه لذت میبری؟
شما اگه مسیر انفعالُ پیش بگیری بهتره برای خودت و برای دنیا.

واقعیت ها معمولا تلخ هستند !
واو ... منفعل بشم ، آروم میشید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد