بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ریزش و رویش !

توی زندگی هر آدمی ، آدمی میره و آدمی میاد ، این ریزش ها و رویش ها شاید تا آخر عمر ما ادامه داره و گریزی هم ازش نیست ، حالا عناوینش ممکنه متفاوت باشه ، یه موقع میبینی تا وقت ازدواج با افراد مختلفی آشنا میشید ، یه موقع میبینی دوستی ها ، یه وقت هم فرزندان  و یه زمانی هم خانواده ، تنها چیزی که ثابت و پایدارِ و تا روزِ آخر زندگی ماندگار ،فقط یک نفر هست، برای همینه که  وفادارترین آدم به خودم را دوست دارم ، خودم را !

دارم اینو گوش میکنم ، الان همشون پیر شدن !

نظرات 19 + ارسال نظر
اتیش پاره سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 12:49

چشم

از صمیم قلب آرزو میکنم به خواسته هاتون برسید.

توسن سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 12:41



اون دانشگاه اقتصاد بود
الان دارم برای کنکور میخونم دوباره باید عروض رو بخونم دارم تمرین میکنم
خخخخ اتفاقا اونا ک حال میکردن با من
من باحاشون حال نمیکردم
پس کجان این استادای پایه ادم باهاشون حال میکنه ایییش اینا همش خودشونو میگیرن ادم خوشش نمیاد اصلا ادم باید خودش باشه چنتا استاد داشتیم خیلی باحال بودن یادشون خوش

برای شما و بقیه دانش آموزان عزیز آرزوی موفقیت میکنم، توصیه میکنم برید مشقاتونو بنویسید ! (لبخند)

اتیش پاره سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 12:30

ترانه هارو ما برای همین مدام تکرار میکنیم ک حالت ریتمیک دارن دیگ
مثلا اینجارو نگا
دل من طاقت دوری تو رو نداره ...نداره نداره میخونه بی شرابهههه
فعلاتن فعلاتن فعلاتن فع لن
لالا لای لای /لالا لای لای/لالا لای لای/لای لای
خخخخخخ
باور کن من درسمو همینجوری یاد گرفتم

همینجوری درس خواندی که بعدش انصراف دادی احتمالا ! شاید هم اساتید بزور انصرافتون دادن ! (لبخند)
نظرشون این بوده سطح شما برای کلاساشون خیلی بالاست !

توسن سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 12:02

واااییی ن خدا نکنه اصلا عینک بهم نمیاد
راستی دیشب میخاستم بهت بگم یاد رفت تو ن شما ک شعر میگی هر شعری برای خودش ی اهنگ و وزنی داره ک اگ بدونیشون خیلی راحت میتونی بگی شعرتم ریتمیک و خوش اهنگ میشه نمیدونم بلدیشون یا ن ولی یادگرفتنشم اسونه مثلا این شعرع اهنگش اینه
من جسم و جان ندانم من اینو ان ندانم
من در جهان ندانم جز چشمِ پر خمارش
اهنگش اینه
مَفعول ُفاعِلاتُن مَفعولُ فاعلاتن

البته ترانه با شعر کمی تفاوت داره ، وقتی ملودی روش گذاشته بشه و تنظیم بشه گاهی حتی مجبور هستیم کلمات را تغییر بدیم.
با سپاس از راهنمایی شما

توسن سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 11:44

بهراد من با انتقاد مشکلی ندارم اما انتقادی ک باعث رشد ی نفر بشه
خب ما اینجاییم ک افکار و احساسمونو ب اشتراک بذاریم ب هم منتقل کنیم و از این کار احساس خوبی بدس بیاریم
اما وقتی مورد قضاوت قرار میگیریم خیلی قضیش با انتقاد فرق میکنه
بنظرم خودت بهتر میدونی چی میخام بگم
دقت کردی جدیدا چقد از این عینکیه میذارم احساس میکنم چشم داره ضعیف میشه وای ن خدا نکنه

از دیدِ من هر کس آزادِ نظرشو بگه و هر کس هم آزادِ جوابشو بده ، خط قرمز هم فقط کلمات نامناسبه وگرنه من محدودیتی ندارم ! چه انتقاد به من باشه چه به نظر دیگر همنشین های خوبم ، اصلا اینجائیم که فکرمون را بنویسیم.
توسن عینک بزنی بیشتر مورد توجه قرار میگیری ، بچه که بودیم هر کی سر کلاس عینک میزد میگفتیم زیاد درس میخوانه و یه چیزی هم در زمینه همون شعرِ دیشبتون بهش میگفتیم ! (لبخند)
برای من هم همنشین های خوبمون هیچ فرقی نمیکنن ، برای همشون احترامِ یکسانی قائلم .

توسن سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 11:34

آاااایییییییی این بوسه اشتباهی اومد
خخخخ

اتفاقا منتقد شما ، بهترین دوستتونه !

توسن سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 11:33

میای با یکی حرف بزنی میگن میخاد وابسطه خودت کنه (پوکر)
اخه این چ استدلالیه شما داری
این روزا اگ ادم بخاد چشش دنبال حرف این و اون باشه ک چی میگن ک نمیرسه خودشزندگی کنه

بدون شرح !

من سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 07:33

سلام....
جالب بود.

سلام
ممنون از شما

~_~ سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 01:26

این دختر هم بزور میخواد تو رو وابسته خودش کنه...
سرت گرم این شده بقیه دوستای قدیمیت یادت رفته...مراقب باش سر پیری گول نخوری :))

پ‌.ن: حالا شاید فکر کنی این کامنت از روی حسادته،ولی اشکالی نداره هرطور دوس داشتی میتونی برداشت کنی

لبخند
تو نه شما !

توسن سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 00:32

باشه شبت بخیر

شب شما و همنشین های خوب هم خوش

توسن سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 00:26

ن بهراد دل ادم نمیفهمه
بعدش با خیالش زندگی میکنه زندگی خیلیارو دیدم ک اینجورین نتونستن دلشونو مجاب کنن ک خودشو ب کسی غیر او بده

شعر بگو برام

اتفاقی تو دل نمیفته ، هر چی هست توی ذهنِ آدمه ، برای همینه که با گذرِ زمان تبدیل به منطق میشه ، حتی بیشترین دلدادگیها !
متاسفانه صبح میبایست برم سر کار و وقت خوابه ، توی بخش دکلمه بعضی از نوشته هام با صدای خودم هست ، میتونید گوش کنید.

توسن سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 00:17

خودت گفتی ن ؟خیلی پر احساس بود

شعری ک دوست دارم
چرا مرا میگریاند
منصفانه نیست
ک در برابر هر چ دوس داریم اسیب پذیریم

آره ، خیلی وقت پیش ،الان دیگه به این بحث ها هم نمیرسه ، با گفتن یه موفق باشی و خدانگهدار ، همه چیز تمومه !

توسن سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 00:01


حالا ی شعر ک دوسش داری تو ن شما بگو

فکر نکن رفتی و با رفتن تو
هر چی عشقه توی قلبم میمیره
خشک میشن گلدونای توی حیاط
آسمون دلش به ماتم میگیره
فکر نکن دستای من کم میاره
دستی رو که گرمی عشق بگیره
تو واسم فقط یه یادی
یادِ من تو را فرآموش
دلِ تو اینجا و اونجا
هرزه گردی خانه بردوش
من پرِ دردم و افسوس
عمری که من با تو بودم
کاشکی زودتر تو میگفتی
همره راهت نبودم
حیفِ این شعری که حتی
واسه رفتنت سرودم !

توسن دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 23:48

عذابست این جهان بی‌تو مبادا یک زمان بی‌تو
به جان تو که جان بی‌تو شکنجه‌ست و بلا بر ما

واو ... بسیار عالی ، ولی من چه باشم چه نباشم ، این جهان میچرخد !

توسن دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 23:40

ههههیییییییییننننننننن نصف شبی گم میشه

خر نبود که این موقع نمیرفت ! (لبخند)

توسن دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 23:36

عععععع
شعر خرم کوووو

رفته بچره ! (لبخند)

توسن دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 23:26

بلاگر ظرفارو ول کن بیا اینجا شب شعر راه انداختم ععع
#خانم خونه باش

اتفاقا ظرفا رو شستم ، ناهار فردا هم آمادست ، برنج هم برای فردا گذاشتم ، ماهیچه چی شده ، چه عطر و بویی داره نمیشه تکونش داد، یه قاشق زدم بهش از هم وارفت ، حسابی پخته ، شعر که عالیه ، من هستم !

توسن دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 22:25

از لحاظ منطقی تا پول نباشه کسی هم بهت اعتماد نمیکنه و فقط زمانی این نقص میشه ک عشق این وسط باشع
چ سوال عجیب غربیبی نهههه (توسن در حال فکر ) ایقد ذهن منو ب کار نگیر من درس دارم عععععع
مگ برق تهران جیره بندی نشده ؟
بنظرم فرتو بزن تو شارژ خخخخ

این فرِ من دشمن زیاد داره ! (لبخند)

بارون دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 22:24

درسته..
به قول یه دوستی فقط خودم رو عشقه..
البته این «خودم» از تمام اونهایی که میان و میرن جدا نیست.. تأثیرشون رو در نفس ها و لحظه های باارزش عمر «خودم» میزارن..

+ خیلی قشنگ بود من نشنیده بودم..
آدم های اون دوره پیرشون هم قشنگه و دوست داشتنی..

بارون؟ عشقه و این حرفا؟ سر گذر هم وایمیستی؟ قهوه خونه هم میری؟ (لبخند)
ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد