بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شام ساده سه شنبه شب بلاگر !

خسته و گرسنه رسیدم خونه و واقعا یه غذای ساده و خوشمزه میخواستم ، تکنولوژی باز به دادم رسید و واقعا یه غذای ساده دارم درست میکنم که سریع آماده بشه

دانلود فیلم شام ساده و بی ریای بلاگر برای این سه شنبه ، باور کنید سادست، مشکلات قلبی و عصبی هم دارید میتونید نگاه کنید !

نیت هاتون را بکنید ، بلاگر امشب براتون فال حافظ میگیره ، از ته دل باشه ، صمیمانه باشه  ، جواب آره یا نه را بهتون میگم ! بهترین حالت اینه که قشنگ فکراتون را بکنید و رو یه کاغذ نیتتون را بنوسید و بعد نوشتن دیگه نمیشه تغییرش بدید !

فیلم نهایی شام امشب بلاگر

نظرات 2 + ارسال نظر
- سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 20:15


حالا غره نشو به خودت ای بلاگر اصلا من مردم

مُردی یا مّردی؟ (لبخند)
خوشحالم دلت اینقدر خوشه

- سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 19:58

ای حافظ شیرین سخن به من بگو بدونم بلاگر شوهرم میشه عایا

نیت کردم

خیالتون راحت ، نمیشه ، بدون فال جوابتون را گرفتین ، اینو مطمئن باشید !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد