بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

چه بارونی داره میاد !

بارون همیشه برام مفهومِ زندگی بوده ، الان داره بارون میاد با رعد و برق ، شاید یکی از بهترین حس هایی که دارم ، از اسمون داره آبِ تمیز و شفاف میاد ،

دانلود فیلم کوچه بلاگر اینا !

اینو گوش کنید تا فال حافظ برسه !

حافظ و بلاگر

نظرات 7 + ارسال نظر
ونوس چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 09:20 http://shakibajoon90.blogfa.com

سیستمما نمی زاره دانلود کنم شام هاتون
همش میگه ان سیفه ..نبین جیزه

متسفم ، میتونید گزینه پیشرفته یا Advanced را بزنید و روی ورود به سایت ... کلیک کنید ، معمولا وقتی گواهینامه امنیتی مهلتش تموم میشه این پیام را مرورگرها میدن و مطلب مهمی نیست.
اگر مشکلی داشتید اینجا مطرح کنید تا سایر همنشین های محترم هم ببینند.
با سپاس از تلاش شما برای رسیدن به غذاهای بلاگر ! (لبخند)

توسن چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 00:49

من دیر رسیدم ن؟
نمیدونستم باید بنویسیم تا گفتی رو هوا نوشتم
اما حالا ک جوابش نهه هر طوری شده بهش میرسم دیوانه وار میرم سمتش اعتقادی ب تقدیر ندارم چون زندگی ما دست خودمونه تو اسمون و ستاره و مهتاب ننوشته و تمام
ممنون ک مسمم ترم کردی

مهم اینه که رسیدید !
با شما موافقم ، خودم هم اعتقادی ندارم !

شادی سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 23:54 http://arooseshahr.blgfa.com

عالی بود

ممنون از همراهی شما

بارون سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 23:08

ممنون دوست مهربون و هنرمند من.. غزل های حافظ همیشه شنیدنیه و با هنر شما قشنگتر هم میشه..
ممنون بابت حال خوب..

سپاس از همراهیتون

- سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 20:43

خوشم میاد به بلاگر یه پیشنهاد !!!! ساده بدی همچین گاردی می گیره ! و کسی نمی تونه بهش بگه چیکار کنه! ( پیشنهاد رو با دستور اشتباه می گیره)
اما پست میزاره که اهمیت داره حرف های دیگران رو بشنویم و اگه هم لازم باشه تغییر جهت شخصیتی ( به اون مهمی !...) بدیم !

نمیشنیدم که نظرِ شما دیده نمیشد ! نظرتون را میبینید؟ پس خوانده شده و جواب داده شده !
خوب نخواندی ، شخصیت تغییر جهت هم نمیده ، با هر نظری !

- سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 20:14

مترجمتون رو صدا بزنید لطفا ....


_یه چیزی بلاگر بعد اینکه فال حافظ می گیری تهش نگو من که اعتقادی ندارم ( با این جمله معروفتون میزنی همه کاسه کوزه ها رو میشکنی )

کسی نمیتونه به من بگه چی بگم چی نگم !

- سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 20:02

تا من زدم بیرون یهو بارون گرفت ، یه رعد و برقی زد حسابی ترسیدم ، زودی برگشتم خونه هنوز موهام خیسه

معلومه تا خودتون تجربه نکنید ، چیزی را نمیپذیرید !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد