بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

رونمایی از عشقِ واقعی بلاگر !

تا چند دقیقه دیگه میخوام از عشقِ واقعی بلاگر رونمایی کنم و حتی بهتون نشونش بدم ! ولی قبلش برای آمادگی روحی حتما حتما به این آهنگ گوش کنید :

آهنگی که خاطراتِ زیادی باهاش دارم !

یادمه یه شب داشتم میرفتم شمال،از سمت هراز ، بعد از آمل ، نزدیک خانه دریا  ، این آهنگ که رسید زدم بغل ، صدای موجای دریا تو جاده کناره  میومد ، ماشین را خاموش کردم و توی ملودی و شعر قشنگ این آهنگ و اجرای فوق العاده اون غرق شدم ، هنوزم لذتی که اون شب بردم را یادمه و میدونم که دیگه هرگز تکرار نمیشه !


برای اولین بار میخوام عشقمو بهتون نشون بدم ، خیلی استرس دارم ، نمیدونم کار درستی میکنم یا نه ؟

میدونید خواستن و نخواستن چیه؟ یعنی هم بخواهید که بشه هم بخواهید که نشه ! دقیقا الان موقعیتِ منه ، هم میخوام عشقم را بهتون نشون بدم ، هم نمیخوام ! ولی بلاگر وقتی حرفی میزنه ، انجام میده ، واقعا یادم نمیاد حرفی زده باشم که انجام نداده باشمش !

فردا  یا پس فردا حتما یه سر میرم جاده ! ، یه رستوران هست که موزیک زنده داره ، ضرب ، ویلون و سنتور و یه خواننده ، احتمالا میرم اونجا ، غذاش معمولیه ولی محیطش خوبه  ، یه تغییر مثبته ، کسایی که تهران یا کرج یا لواسان هستند هم میتونند به من بپیوندند ، اگر منو پیدا کردید ، ناهار مهمونِ من هستید ، اینو واقعی میگم !

***

فیلم رونمایی عشقِ واقعی بلاگر ، دوسش دارم و بهش وفادارم ! امیدوارم ناراحت نشه از اینکه فیلمشو گذاشتم !

***

به کسی رسیدی که حس میکنی برات دوست خوبیه؟ باهاش حسِ خوبی داری و بهت آرامش میده؟ حفظش کن و از دستش نده ، پیدا کردن این دوستها آنقدر هم آسون نیست !

***

دنبال کار میگردی؟ اگر استخدام در کاری را که بهش علاقه داری پیدا نکردی ، دنبال کار آموزی توی اون کار باش ، اصلا به این فکر نکن که رشته تحصیلی دانشگاهیت همون بوده و میبایست از روزِ اول پشت میز بشینی و براتون چایی بیارن ، چیزی را که حین کار یاد میگیری ، بسیار متفاوت از واحدهایی هست که توی دانشگاه گذروندی ، برو یه شرکت یا جایی که دقیقا دارن در همون زمینه خدمات میدن ، بدون حقوق هم که شده کار کن و فقط یاد بگیر ، یاد بگیر و یاد بگیر !

***

الان که اصولا نمیشه عروسی گرفت ، حالا اگر هم میشد از نظر من یه حداقلش را بگیرید و بقیه هزینه را صرف یه سفرِ لاکچری بکنید ، باور کنید خیلی بهتره ، بجای اینکه یه شب به یه عده که بعدا خیلی هاشون را نمیبینید و ببینید هم نمیشناسید خوش بگذره ، خوبه که یه هفته برید یه سفرِ عالی و مطمئن باشید که تا آخر عمرتون فرآموش نخواهد شد !

***

اصولا شروع جنگ با کسی که به او وابسته اید ، از ابتدا شکست خورده است ، انرژی خود را بیهوده بهدر ندهید !

***

آرامش خود را با هیچ چیز معامله نکنید ، نه با مادیات نه حتی با احساس ، آرامش وقتی بره ، چیزی نمیمونه که بخواد زندگی را براتون لذتبخش کنه ، حتی اگر به ثروت یا به اون احساسی که میخواستید برسید !

***

نظرات 9 + ارسال نظر
مگی پنج‌شنبه 6 خرداد 1400 ساعت 04:26 http://Meghan.blogsky.com

چقدر دلم خواست همچین قراری با کسی بذارم که نشناسم و ندونم که حتما میاد یا نه
ولی بیاد و کنارش بهش خوش بگذره، وای این حس خیلی خوبه من یک بار تجربه‌ش کردم
البته قرار ما مکان مشخصی داشت

با شما موافقم ، اتفاقات بدون برنامه ریزی شده ، بیشتر لذتبخش خواهد بود
سپاس از نظر و حضورتون

توسن چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 22:56

بجای اینکه یه شب به یه عده که بعدا خیلی هاشون را نمیبینید و ببینید هم نمیشناسید خوش بگذره ، خوبه که یه هفته برید یه سفرِ عالی و مطمئن باشید که تا آخر عمرتون فرآموش نخواهد شد !
.
اصلا ی وقتایی اینقد مث من فک میکنی من فک میکنم تو ن شما منی

خیلی ها اینجور فکر میکنند ولی متاسفانه بخاطر خانواده ها به عمل رسیدنش سخت خواهد بود !

مهمون چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 19:22

واقعنی نمیگی کجا میری بلاگر؟؟؟ واقعا که پس بیخود دعوت نکن

لبخند
من کی دعوت کردم؟ گفتم اگه پیدام کردید !

توسن چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 18:56

baz khobeh man resh nadaram khkhkhkh
tajob nakon kibordam dar dast tamereh

فارسی هم مینوشتی زیاد فرقی نمیکرد ، در هر صورت مترجم نیاز داشت ! (لبخند)

scammer doll چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 18:40

دیدی بلاگر
درست گفتم

و اینکه کاش اون خودکار مال من بود

بله ، به تنها چیزی که بهش اعتماد دارم ، دوسش دارم و عاشقش هستم.
خوب نبود؟ حداقل دیدیدش!

مهمون چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 18:26

یدفه بگو نمیخوای مهمون کنی دیگه این همه رستوران هست از کجا پیدات کنم؟؟؟

خب آدرس بدم و دقیقا بگم کجا میرم ، که فقط شما نمیای ،همنشین های محترم از اقصی نقاط کشور ممکنه خودشونو برسونن ! (لبخند)

مهمون چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 18:12

کرجم من حالا کچا بیام که ناهار مهمون باشم؟؟؟؟

هر جا که پیدام کردی ، بیا جلو و بپرس آیا شما بلاگر هستید؟ اگر باشم میگم و ناهار مهمان منی !

scammer doll چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 17:37

عشق شما پنج شنبه اس و تمام

این هم میتونه یه تئوری باشه !
ولی واقعیت چیه؟ وقتی فیلم رونمایی از عشقِ بلاگر را دیدید متوجه میشید !

توسن چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 17:18

میدونم هممونوسرکار گذاشتی خخ
ولی اشکال نداره

باور کن واقعیه ، وقتی دیدید باور میکنید و از این قضاوت سریع پشیمون میشید !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد