بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

فقط برای افسردگانِ جمعه شب !

دیدم خیلی غمگین و افسرده نشستین و گاهی صفحات اینترنتی را رفرش میکنید، یه سر میرید اینستا یه سر وبلاگ بلاگر و از این حرفا  ، خواستم امیدتون ناامید نشه ، خیالتون راحت من هستم ، برای این آخر شب یه آهنگ سنگین و رنگین براتون انتخاب کردم در سکوت گوش کنید و آرامش بگیرید !

دانلود آهنگ آرامش بخش و ریلکس کننده مخصوص افسرده های آخر شب جمعه ها !

نظرات 4 + ارسال نظر
توسن شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 00:07

ینی اصلا ریلکس کردیم چطووورررم بیا و ببین خخ

میدونم چی میگید !
کلا حس خوبی برای ارامش داره...
ممنون از انتقال تجربه خوبتون

مرغآمین جمعه 7 خرداد 1400 ساعت 23:52

واو
برای رهایی از دندان برنده سگ سیاه افسردگی به این وبلاگ مراجعه کنید
بشتابید

ببین ...اینا نتیجه همین آهنگ ریلکسیشن مخصوصه !
خوشحالم که هستی و گاهی مثل امشب آرزو میکنم کاش بغلم آنقدر بزرگ بود که همه مردم دنیا توش جا میشدن !
ممنون که همراهید

مرغآمین جمعه 7 خرداد 1400 ساعت 23:45

این برای افسرده ها بود مثلا

بله ، الان میبینید که که از افسردگی در آمدید و بعد مدتها نظر گذاشتید ! (لبخند)

بارون جمعه 7 خرداد 1400 ساعت 23:40

البته که من نه افسرده ام و نه غمگین.. کلی هم امیدوارم ولی آهنگ دوست دارم اونم یه آهنگ خاطره انگیز..
بسیار سنگین و رنگین و آرامش بخش و ریلکس کننده بود..
انتخاب عالی و قری..

قری؟ با این آهنگ؟ واقعا نمیدونم چی بگم ! شوخی میکنی بارون؟ نکنه اشتباه گذاشتم ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد