بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

زیاده از حدش هم جالب نیست !

از نظر من گفتن زیاده از حد جمله دوست دارم ، زیاد هم جالب نیست !

در روابط عاطفی دو حالت بیشتر نیست:

- یا خودش از روی رفتار و حالت شما ، متوجه شده دوسش دارید و اونو حس کرده که دیگه گفتن و نگفتن دوست دارم چندان مهم نیست!

- یا متوجه علاقه شما نشده ،که اینجا مشکل از طرفِ شماست که نتونستید علاقتون را بهش نشون یا حستون را منتقل کنید  و از دیدِ من ، وقتی دوست داشتن را تو رفتارتون نبینه و حسش نکنه با گفتن صد بارۀ جملۀ دوست دارم هم به احساسِ شما باور نخواهد داشت !

نظرات 4 + ارسال نظر
- شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 21:07

آقایون چطور میزان علاقشون رو نشون میدن؟

عملا

سارا شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 20:24 http://15azar59.blogsky.com

بنظرم اینجا تفاوت خانم و آقا کمی مشخصه خب خانم ها هم دوست دارن در عمل دوست داشتن را ببینن و حس کنن و هم در گفتار هیچ کدوم بدون اون یکی براشون کامل نیست ....در حالیکه فکر میکنم اقایون فقط در عمل براشون کافیه و نیازی به گفتن طرف مقابل ندارن

اصولا بیانش برای آقایون سخته ، بیشتر با عمل نشون میدن میزان علاقشون رو!
سپاس از نظرتون

توسن شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 19:00

نگفتن دوست دارم چندان مهم نیست!
.
مهمه مهمهههه گفتم مهمههههه

نیست نیست نیست ....توی عمل ورفتار مهمه ، حرف را طوطی هم میزنه !

بارون شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 18:22

باور کنید این مطلب رو هر کجای دنیا میخوندم متوجه میشدم نوشته ی بلاگر هست..
خیلی زیاد نگاه بلاگرانه داشت..
اون چندان مهم نیستی که شما گفتین از دید من خیلی مهمه..
هر کدوم در جای خودش ارزشمنده، یه وقتهایی با رفتار و یه وقتایی هم لازمه با کلام ابراز بشه، هیچکدوم نمیتونه جایگزین اون یکی بشه.
شاید هم مشکل از گفتن چندباره ی طرف مقابل نیست بلکه باور ما مشکل داره..
در نهایت سخنی کز دل بر آید لاجرم بر دل نشیند، مهمه که این دوست داشتن دوطرفه و واقعی باشه، اونوقت همه جوره حس میشه و لازم نیست از این ور بوم یا از اون ور بوم بیفتیم یا بین دو بوم سرگردان باشیم..

یعنی متوجه شدم چی میگیا ولی درک نکردم ، یعنی یه جوری بود ، انگار داری با خودتون حرف میزنی !
در کل میو میو ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد