بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تا وقتی ... !

تا وقتی نگران از دست دادنش هستی براش دست و پا میزنی ، همون موقعی که خیالت راحت شد که هستش، براش ... میزنی !

لطفا جای خالی را پرکنید و استثنائاً این بار تا نزدیکی خط قرمز هم تو نظرات باشه تایید میکنم ، چون اون جای خالی فقط یه کلمه داره که بهش میخوره !

نظرات 15 + ارسال نظر
یک عدد بنده خدا یکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت 17:40 http://wwwredman.blogfa.com

جمله بندیت اشتباهه اگه جواب جفتک زدن باشه باید به جای برایش بنویس بهش
بهش جفتک میزنه

ولی غیر جفتک چیز دیگه ای به جای خالی نمیخوره ، چه بزنه ، چه بندازه ! (لبخند)

یک عدد بنده خدا یکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت 17:35 http://wwwredman.blogfa.com

لعنت بر ذهن منحرف من

لبخند

سارا یکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت 17:16 http://15azar59.blogsky.com

تا اونجاییکه من شنیدم جفتک را میندازن ؛ نمیزنن
میگن : طرف جفتک میندازه نمیگن که جفتک میزنه
اون‌ پشتک هست که میزنن

حالا امیدوارم کسی نه بزنه نه بندازه ! (لبخند)

- شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 21:39

دکلمه اختصاصی ! مرسی
بدون نون خامه ای و بستنی دیگه

حقیقتش رسوندن بستنی و نون خامه ای به دست برنده کمی سخته !
بله یادم هست اون بار هم شما برنده شده بودید ولی هدیه را بخشیدید.
هر وقت مایل بودید مثلا شعری از سهراب یا فروغ یا حافظ یا هر شاعر دیگه ای را انتخاب نمایید ، من فایلش را اگر ایمیل یا ادرس وبلاگ اعلام نمایید برایتان میفرستم.
ممنون از تلاشِ خوبتون

- شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 21:29

متوجه شدین دارم جایزه های بلاگر رو درو میکنم حالا جایزه چیه ؟

یه فایل صوتی دکلمه اختصاصی بلاگر صرفا برای شما با شعر انتخابیتون از هر شاعری که دوست داشتید ،یا از یکی از نوشته های خودم.
این فایل را هرگز در وبلاگ قرار نمیدم و امتیازش به شما تعلق داره.

- شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 21:21

جفتک زدن

بله ، دقیقا همینه ، آفرین ، حالا هر طور که صلاح میدونید بفرمایید من جایزه را بدستتون برسونم.

- شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 21:06

شوخی میکنی بلاگر ؟
ساعت ۱۹ گفتم ارسال هم کردم . می خوای جایزه رو بپیچانید یه حرف دیگس

چیزی نیومده ، لطفا مجددا بفرستید.

من شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 20:59 http://scrollman.blogfa.com/

آقا اول یه کلمه منشوری یهو خورد تو ذهنم پشیمون شدم.
لاف می زنی

نه متاسفانه ، یه بار دیگه جمله را بخوانید ، وقتی نیست یا داره میره برا موندش و بودنش دست و پا میزنی ، بعد که خیالت راحت شد که هستش و داریش ... میزنی ! یه راهنمایی میکنم ، یه جورایی به همون دست و پا نزدیکه !

- شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 20:51

بلاگر درست گفتم‌ ، کلمه ای که نزدیک جا خالی باشه

میو میو؟ شما که چیزی نگفتی !

scammer doll شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 20:25

بال؟

نه ، ولی ممنون از تلاشتون !

توسن شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 20:15

خیلی حرف بدی زدی هارتم شکست

متاسفم ولی در هر صورت ، نوشتید؟ (لبخند)

توسن اتیش پاره شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 19:08

خخخخخ دزدکی گوشیرو برداشتم از درس زدم بیرون اومدم اینجا حالا بلاگر نوشته جای خالی را پر کنید اییییی خدااااا این کارو با من نکن

همین میشه که به جایی نمیرسی !
لطفا بفرمایید مشقاتونو بنویسد !

توسن اتیش پاره شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 19:03

براش لح لح میزنی
زود باش رد کن بیاد

متاسفم ، اشتباه بود

scammer doll شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 18:40

چه چه میزنی

نه متاسفانه
واقعا میخوام جایزه بدم ، هر کی بتونه اون کلمه خاص را بگه ، هر جوری شده یه جایزه به دستش میرسونم !
بلاگر حرف بزنه ، انجام میده !

بارون شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 18:28

براش ذوق میکنی..
( فعل مشکل داره..)

کلمه شما مشکل داره !
ذوق میزنی؟ یعنی شما از یه چیزی خوشتون بیاد براش ذوق میزنید؟ نمیدونم ! بازم یه میویِ کشدار ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد