بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

طنز: دختری با اسم 5 شنبه !

با اینکه از عشق و عاشقی دورم و به کسی این را نگفتم و نخواهم گفت ، اگر دختری هست که اسمش 5 شنبه باشه (تو شناسنامه ) ، لطفا یه کپی از شناسنامه ، دو قطعه عکس 12*18 به همراه رضایت نامه از خانواده که دختر خوبی بوده و رضایت کامل ازش داشتند ! و یه سری مدارک جزئی که در زیر اشاره میکنم را برای من اسکن و ارسال نمایند، تا ببینیم چی میشه  :

کپی برابر اصل مدارک مورد نیاز : آشپزی ، خانه داری، خیاطی ، ماساژ ، بچه داری ، آیلتس ! (لبخند)

پذیرش مهریه یک سکه.

پذیرش حرف آخر با مردِ زندگی میباشد(مکتوب و مستند).

تعهد به اینکه با وابستگان نزدیک شوهر با احترام و بخوبی برخورد خواهد شد !

خیلی غر نزنه (تعهد محضری)

و یه سری مدارک دیگه که وقتی این موارد دریافت و تایید شد، بعدا  اعلام میشود !

***

چقدر زیاده خواه هستش این بلاگر ، راهش میدونید چیه؟

قید بلاگر را بزنید و یه نه محکم بهش بگید !

اودافظ زن ، اودافظ زندگیِ مشترک !

***

ندای درونم میگه : بلاگر ناامید نباش ...روزی 5 شنبه خواهد رسید ، حدود 6-5 ساعت دیگه !

دارم اینو  گوش میکنم ، بدون عشق و عاشقی و این حرفا ،  خوبم ،  نه خودم و نه کسی را آزار میدم !

خوبه که خالی از عشقم !

***

فکر نکنید بلاگر هم همه چیزش خوبه ، منم بدیهای خودم را دارم ، فقط بستگی داره تو ترازوی زندگی بدیهام بیشتر باشه یا خوبیهام !

البته قورمه سبزیم خودش به تنهایی کلی امتیاز میگیره ! (لبخند)

***

نگهداشتن کینه توی دل بیشتر از اینکه برای کسی که بهش کینه دارید، برای خودتون مایه رنج و عذابه ، یه جوری پاکش کنید ، کسانی که روح روان دارن ، همیشه زلال هستند !

***

یکی از دیدِ شما گناهی کرده و عصبانیتون کرد ، اون لحظه ای که خواستید عکس العمل نشون بدید ، چند لحظه تامل کنید ، ببینید قبلا کار خوبی براتون  نکرده که این اشتباهشو بدون برخورد تند بتونید ببخشید؟

***

زن و مردایی که همسرشون را بر اثر حادثه یا بیماری از دست میدن ، هر چقدر هم با هم مشکل داشتن ، خاطرشون تا ابد براشون عزیز میمونه ، نمیشه با همسرِ سالم و سرحالتون این حسو داشته باشید ؟

***

وقتی خیالت راحته که هست ، دیگه حواست زیاد بهش نیست ، اون هست چون حواستون بهش بوده !

نظرات 10 + ارسال نظر
همنشینِ خوبان پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 ساعت 20:16

باب اسفنجی ! گربه چکمه پوش ، بیشتر فکر کنید پلنگ صورتی چطور
یه خورده بیشتر دقت کنید ، راهنمایی کنم‌ ، هفته پیش ! کامنتا ! جایزه !
منم یه چشم براه ،
الان جا داره غر بزنم

باور کن میخواستم پلنگ صورتی را هم بگم ، خوبه خودتون گفتید ! (لبخند)
شما شعر را بفرمایید ، من سالها هم بگذره تعهدم را فرآموش نمیکنم ، میخوانم و اگر آدرسی از شما داشته باشم برای شما ارسال میکنم و اگر مایل باشین بقیه همنشین های محترم هم بشنوند میتونم توی همین پست بذارم.

همنشینِ خوبان پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 ساعت 17:20

چه خوب !

.

بلاگر تو چشمام نگاه کنید ، یاد چیزی نمی افتید .

چرا ، یاد باب اسفنجی ، وقتی مظلوم میشه چشاش اینجوری میشه ، توی کارتون شرک هم گربه وقتی میخواست خودشو بی گناه نشون بده چشاش اینجور میشد ! (لبخند)

توسن پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 ساعت 16:23

معلوم بابا و مامان تصمیم گرفتن شما را از سر باز کنند
.
اصلنش هم اینگونه نمیباشد 63629

به نفعت گفتم که ، یعنی میخوان یه شوهر خوب براتون پیدا کنن!
پولدار ، خوشتیپ ، تحطیلکرده ، رمانتیک و ...
باشه من به خواستگارها میگم دور توسن رو آجر بکشن !

توسن اتیش پاره پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 ساعت 14:42

منم میشم بچتون
قول میدم بچه خوبی باشم
با پنج شنبه ای ک غر نمیزنه و بلاگری ک قرمه سبزی درس میکنه و توسنی ک بسیار سرب زیر است چ خونواده متدینی بشویم

معلوم بابا و مامان تصمیم گرفتن شما را از سر باز کنند ! خب بجای این حرفا یکم تو خونه آروم باش و آتیش نسوزون ! (لبخند)

همنشینِ خوبان پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 ساعت 12:54

اودافظ زن :ا

بله با این حجم انتظارات بلاگری و غر نزدن زن
همین میشه دیگه !

چه خوب !

همنشینِ خوبان پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 ساعت 12:52

عکس ۱۸ *12
کپی مدارکی که خواستید همش به کنار
فقط اونجا که تعهد میده غر نزنه !!! آخه مگه داریم مگه میشه ، اصلا زندگی بدون غر زدن چه شکلیه ؟ حیات نباتی اومد جلو چشمم !

خب منم شرط محال گذاشتم دیگه ! (لبخند)

همنشینِ خوبان پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 ساعت 12:48

ظهر ۵ شنبه ای بلاگر بخیر


بلاگر از ۵ شنبه جدا شدی ؟ تازگی ها ۵ شنبه از ظهر هم میگذره ولی بلاگر بهش توجهی ندار

متاسفم ، 5 شنبه رفته بود خونه لی لی اینا ، اونجا ظاهرا غذاش بهتر بود !
منم کمی کار داشتم

ری را پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 ساعت 02:25 http://gozareomrrr.blogfa.com

گر تو را بخت یار خواهد بود
عشق را با تو کار خواهد بود


متاسفم اقای بلاگر که میشنوم دلتون نمیخواد عاشق باشید !
آخه خیلی این دوست داشتن زیاد خوشمزه است ...
حیفه آدم تجربه اش نکنه ....


پی نوشت :
از سر قبلی که اینجا اومدم ... فکر کنم این بار دوم باشه ، چون بلاگفا نیستید نمیذاره لینکتون رو سیو کنم توو وبلاگم ، اینه سخت میشه سر زدن بهتون.
...
حالا اون سری هم یادمه حرف آشپزی زده بودین ..
اینجا همش شما آشپزی میکنید ؟
آشپزید یعنی ؟!

ممنون از توصیه خوبتون ، اصولا بهش باور ندارم !
***
کار من کاملا متفاوته ولی آشپزی را دوست دارم !
شما میتونید آدرس بلاگفای منو سیو کنید ، مطالب اینجا در آنجا هم کپی میشه ،
tosan.blogfa.com
سپاس از همراهیتون

بارون پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 ساعت 00:25

بیا بازم داره با یه قورمه سبزی سر وته همه چیزو هم میاره.. بلاگر نگو بلا بگو..
پنج شنبه گرفتار مهربونی، مراقبت و دوست داشتن شده نه قورمه سبزی.. بله..

قورمه سبزی و پیتزا هم بی تاثیر نبوده ! (لبخند)

بارون چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت 23:29

همون اودافظ..
ای زرنگ، اون همه موارد و لیست بالابلند، با یه قورمه سبزی؟؟؟
پنج شنبه جان هر جا هستی فرااااار کن.. یا حداقل قصد ادامه تحصیل داشته باش..

اگه یه بار قورمه سبزی بلاگر پز را میخوردید ، کل امتیاز را میدادید ، یه چیزی میگم یه چیزی میشنوید !(لبخند)
پنجشنبه دیگه گرفتارِ قورمه سبزی شده ، نصف بیشتر مردم دنیا 5 شنبه ای هستند ، فکر میکنی چرا میاد پیشِ من؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد